Przetargi.pl
Dostawa kompaktowej ładowarki gąsienicowej na potrzeby PGO „Eko-MAZURY” Sp. z o.o.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Siedliska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6210101, 629 15 00, , fax. 87 610 20 60
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
    Siedliska 77
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6210101, 629 15 00, , fax. 87 610 20 60
    REGON: 28023933300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kompaktowej ładowarki gąsienicowej na potrzeby PGO „Eko-MAZURY” Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa kompaktowej ładowarki gąsienicowej na potrzeby PGO „Eko-MAZURY” Sp. z o.o.” 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowej, nie używanej ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem, o minimalnych wymaganiach techniczno-jakościowych: 1) Długość maszyny z łyżką – max 3486 mm 2) Wysokość maszyny – max 2111 mm 3) Szerokość maszyny – max 1755 mm 4) Wysokość załadunku – min 3075 mm 5) Masa operacyjna- min 4057 mm 6) Obciążenie destabilizujące – min 2610 kg 7) Siły wyrywające – min 2284 kg 8) Prześwit – min 226 mm 9) Silnik – wysokoprężny, moc min 54,6 kW, ekologiczny, spełanijący wymogi co najmniej aktualnie obowiązujących norm poziomu emisji spalin EU 10) Kabina operatora- wentylowa, ogrzewana, wyciszona, regulowany fotel, wycieraczki szyby przedniej, wskaźnik poziomu paliwa, zawieszenie odporne przeciw drganiom, ochrona ROPS 11) Oświetlenie- światła przednie i tylne, światło w kabinie, lampa ostrzegawcza (kogut ostrzegawczy) 12) Sygnał dźwiękowy przy jeździe wstecz 13) Ogumienie- gąsienice gumowe ze stalowymi zabezpieczeniami 400 mm 14) Osprzęt- łyżka do robót ziemnych o pojemności min 0,48 m3 z listwą tnącą, otwierana hydraulicznie; chwytak do załadunku elektrośmieci; mechaniczne szybkozłącze do szybkiej wymiany osprzętu 15) System diagnostyki: nie wymagający użycia komputera zewnętrznego i chronionego programu serwisowego producenta 16) Wyposażony dodatkowo w apteczkę, gaśnicę i trójkąt ostrzegawczy 3. Ładowarka ma posiadać certyfikat na znak CE lub równoważny. Wykonawca zapewni 24 miesięczną gwarancję na dostarczoną ładowarkę gąsienicową. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny z czasem reakcji serwisu do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) przekazanie kompletnej dokumentacji technicznej, 2) przeszkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji maszyny wyznaczonego personelu zamawiającego (min. 2 osoby), 3) rejestrację oraz odbiór końcowy maszyny wydane przez UDT, 4) zapewnienie ilości paliwa w maszynie, która umożliwi co najmniej wykonanie czynności odbiorowych, jednak nie mniej niż na wykonanie pracy w czasie krótszym niż 1 mth, 5) bezpłatną usługę przeglądów okresowych w okresie trwania gwarancji – Zamawiający pokrywa tylko kosz zużytych materiałów do przeglądu. 5. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy i na jego koszt, przy wykorzystaniu jego personelu. 2) Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o terminie dostawy. 3) Odbiór maszyny nastąpi w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu roboczym (poniedziałek -piątek) w godzinach 08.00-14.00. 4) W terminie odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) wystawione przez UDT dopuszczenie maszyny do użytkowania, 2) instrukcję obsługi maszyny w języku polskim, 3) książkę gwarancyjną wraz z listą punktów serwisowych na terenie całego kraju, 4) katalog części zamiennych i szybko zużywających się, 5) książkę przeglądów okresowych, 6) wykaz zalecanych smarów i olejów oraz ich zamienników poprzez podanie ich parametrów, 7) dokumentację techniczno-ruchową, 8) schemat elektryczny blokowy urządzeń i sterowania, 9) wymagane atesty i dopuszczenia na rynek Rzeczypospolitej Polskiej, 10) Oświadczenie, że maszyna jest fabrycznie nowa (wyprodukowana w 2020 r.), kompletna, wolna od wad, obciążeń lub zabezpieczeń, nieużywana, w pełni sprawna i gotowa do użycia, spełniająca wymogi określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144710-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności składając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – przykład zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W związku z powyższym Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 2 i nr 3 do SIWZ dotyczące tych podmiotów 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 1 powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 1 powyżej. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 2 oraz nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 9. Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 8 powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 10. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 12. Dokument, o których mowa w ust. 11 powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 11 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 12 powyżej stosuje się odpowiednio. 14. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 15. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach