Przetargi.pl
"Dostawa miniładowarki na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o."

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19300 Ełk, Siedliska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6210101, 629 15 00 , fax. 87 610 20 60
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
    Siedliska 77
    19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6210101, 629 15 00, fax. 87 610 20 60
    REGON: 28023933300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl, www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa miniładowarki na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dział VI SIWZ1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu Zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): a) CPV 34144710-8 – Ładowarki jezdne, b) CPV 43252000-4 – Ładowarki czołowe bez lemiesza, c) CPV 43261100-1 – Ładowarki mechaniczne. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki, fabrycznie nowej, wyprodukowanej w 2017r., nieużywanej, miniładowarki zwanej dalej maszyną na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. 3. Maszyna przeznaczona do pracy w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych w Siedliskach k/Ełku, dedykowana do przemieszczania surowców wtórnych z boksów na przenośnik kanałowy do prasy oraz do załadunku surowców wtórnych na samochody ciężarowe odbierające surowce wtórne. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę maszyny do siedziby Zamawiającego, b) przekazanie kompletnej dokumentacji technicznej, c) przeszkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji maszyny wyznaczonego personelu Zamawiającego (min. 2 osób); d) przekazanie dokumentu gwarancyjnego; e) wykonywanie serwisu gwarancyjnego w okresie 24 miesięcy lub 3000 mth w zależności od tego co nastąpi wcześniej; f) wykonywanie pozostałych zobowiązań z tytułu gwarancji zgodnie z zawartą umową; g) bezpłatną usługę przeglądów okresowych w okresie trwania gwarancji – Zamawiający pokrywa tylko koszt zużytych materiałów do przeglądów. 5. Oferowana maszyna musi spełniać następujące minimalne parametry techniczne-jakościowe: a) silnik 4-ro cylindrowy, wysokoprężny, o mocy min. 35kW; b) norma emisji spalin: min. Stage III; c) napęd: hydrostatyczny na przednią oś; d) tylne koła: skrętne; e) opony w ilości 4 sztuk: pełne, superelastyczne; f) układ kierowniczy: sterowany hydraulicznie; g) zawory bezpieczeństwa na siłownikach; h) układ elektryczny: 12V, i) sygnalizacja zanieczyszczenia filtra powietrza w kabinie operatora; j) hamulec: nożny hydrauliczny; k) ręczny hamulec postojowy; l) minimalna prędkość jazdy: 15 km/godz.; m) kabina wyposażona: w ogrzewanie, wentylator, regulowany fotel operatora, tylną szybę z wycieraczką, oświetlenie robocze, wskaźnik poziomu paliwa; n) wyłącznik akumulatora; o) oświetlenie zewnętrzne; p) sygnalizator dźwiękowy biegu wstecznego; q) widły do palet 1200mm; r) chwytak do recyklingu ze ślizgami na spodzie ramy zabezpieczającymi elementy przed ścieraniem z ramą nośną o szerokości max. 950mm z zintegrowanym przesuwem bocznym; s) instalacja hydrauliczna do osprzętów; t) zaczep transportowy; u) parametry robocze: i. udźwig minimalny 2500 kg; ii. minimalna wysokość podnoszenia 3500 mm; iii. promień skrętu max. 2440 mm; v) wymiarowanie: i. długość maksymalna – 2625 mm; ii. szerokość maksymalna – 1175 mm; iii. wysokość maksymalnie – 2190 mm; iv. prześwit minimalny – 140 mm; w) wyposażenie: gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, łyżka objętościowa 0,8 m3, lampa migowa (kogut ostrzegawczy), smarownica, dwie pary wyjść hydraulicznych do obsługi osprzętów. 6. Wymagania dodatkowe przedmiotu zamówienia: a) Rejestracja oraz odbiór końcowy maszyny wydane przez UDT w zakresie obowiązków Wykonawcy; b) Oferowana maszyna powinna posiadać ilość paliwa zapewniającą co najmniej wykonanie czynności odbiorowych, jednak nie mniej niż na wykonanie pracy w czasie nie krótszym niż 1 mth; c) Wykonawca przeszkoli co najmniej 2 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, bieżącej konserwacji i zasad użytkowania dostarczonej maszyny. 7. Wymagane dokumenty i świadectwa do przekazania wraz z maszyną w języku polskim: a) wystawione przez UDT dopuszczenie maszyny do użytkowania; b) instrukcja obsługi maszyny; c) książka gwarancyjna wraz z listą punktów serwisowych na terenie całego kraju; d) katalog części zamiennych i szybko zużywających się; e) książka przeglądów okresowych; f) wykaz zalecanych smarów i olejów oraz ich zamienników poprzez podanie ich parametrów; g) dokumentacja Techniczno-Ruchowa; h) schemat elektryczny blokowy urządzeń i sterowania; i) wymagane prawem atesty i dopuszczenia na rynek Rzeczypospolitej Polskiej; j) oświadczenie, że maszyna jest fabrycznie nowa (wyprodukowana w 2017 roku), kompletna, wolna, od wad, obciążeń lub zabezpieczeń, nieużywana, w pełni sprawna i gotowa do użycia, spełniająca wymogi określone przez Zamawiającego. 8. Cena przedmiotu zamówienia musi obejmować: a) dostawę maszyny wraz z osprzętem; b) koszt załadunku, transportu, opakowania, ubezpieczenia w transporcie i rozładunek; c) koszt formalności celnych w eksporcie, tranzycie i imporcie; d) podatki i inne opłaty związane z eksportem, tranzytem i importem. e) koszt udzielenia 24-miesięcznej gwarancji z limitem przebiegu 3000 mth (w zależności od tego co nastąpi wcześniej), w tym wszystkie koszty serwisowe zgodnie z DTR i instrukcją eksploatacji maszyny. Zamawiający pokryje tylko koszt zużytych materiałów do przeglądu, pozostałe koszty przeglądów pokryje Wykonawca. 9. Miejscem dostawy maszyny będzie Zakład Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych prowadzony przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o., Siedliska 77, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, powiat ełcki, gmina Ełk. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na poszczególne części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144710-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dział XIII SIWZ 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej: kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawca składa w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy PZP. 2.1. Jeżeli Wykonawca nie zachowa terminu określonego w Ustawie PZP i złoży niniejsze oświadczenie wraz z ofertą, spowoduje to powstanie uzasadnionych wątpliwości Zamawiającego w zakresie aktualności tego dokumentu. W takim przypadku Wykonawca zostanie wezwany w trybie art. 26 ust. 2f Ustawy PZP do złożenia aktualnego dokumentu, bądź też Wykonawca zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia będzie mógł wskazać dla Zamawiającego, że załączony do oferty dokument jest aktualny i należy go uwzględnić. Oświadczenie musi być złożone w oryginale. 2.2. W sytuacji, gdy ofertę w postępowaniu złoży tylko jeden Wykonawca, Wykonawca ten zwolniony jest ze złożenia w/w oświadczenia. Dział XIV SIWZ Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą: 1. wypełniony „Formularz Ofertowy” sporządzony na wzorze formularza stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (według załączonego wzoru druku – Załącznik Nr 5 do SIWZ); 3. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 12-22 Ustawy PZP (według załączonego wzoru druku – Załącznik Nr 6 do SIWZ); 4. pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, o ile nie wynika to z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty; 5. pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej; 6. zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach