Przetargi.pl
Udzielenie Gmine Biskupiec kredytu długoterminowego

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 13-340 Biskupiec, ul. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4745057 do 59 , fax. 564 747 952
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    ul. Rynek 1
    13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4745057 do 59, fax. 564 747 952
    REGON: 53281400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.biuleyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gmine Biskupiec kredytu długoterminowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Udzielenie kredytu długoterminowego” Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie Gminie Biskupiec kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na sfinansowanie realizowanych własnych zadań majątkowych, w kwocie 1 200 000,00 zł (słownie: jeden milion dwieście tysięcy 00/100 zł) na: 1. Przebudowa drogi gminnej Fitowo – Krotoszyny – I etap – 230 000,00 zł 2. Przebudowa drogi gminnej Lipinki - Hermanowo – 260 000,00 zł 3. Przebudowa ulicy Podgórnej w mjsc. Biskupiec Zgodnie z Zarządzeniem nr 61/2017 Wójta Gminy Biskupiec z dnia 14 czerwca 2017r. termin uruchomienia kredytu: w dwóch transzach: I transza w wysokości 940 000,00 zł w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy na wezwanie Zamawiającego II transza w wysokości 260 000,00 zł w dniu 15 grudnia 2017r. ostateczna spłata kredytu nastąpi w dniu 30 grudnia 2027r. Spłata kredytu będzie następowała: - W 120 ratach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca począwszy od 1 stycznia 2018 roku. - Pierwsza rata płatna w terminie do 31 stycznia 2018 roku. - 24 równych rat po 1 000,00 zł płatne od dnia 1 stycznia 2018 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku, - 12 równych rat po 2 000,00 zł płatne od dnia 1 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku - 12 równych rat po 6 500,00 zł płatne od dnia 1 stycznia 2021 do dnia 31 grudnia 2021 roku - 12 równych rat po 14 000,00 zł płatne od dnia 1 stycznia 2022 do 31 grudnia 2022 roku - 48 równych rat po 15 000 płatna od dnia 1 stycznia 2023 roku do dnia 31 grudnia 2026 roku - 12 równych rat po 15 500 zł płatna do dnia 1 stycznia 2027 roku do dnia 30 grudnia 2027 roku Odsetki od kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych od zrealizowanej kwoty kredytu i płatne w okresach miesięcznych. Zamawiający wymaga aby do naliczania odsetek stosowany był kalendarz rzeczywisty tj. kalendarz, w którym miesiąc i rok mają zawsze rzeczywistą liczbę dni. 2. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel In blanco . 3. oprocentowanie kredytu według stawki WIBOR 3M: do oferty na dzień ogłoszenia przetargu, do umowy wg stawki obowiązującej w dniu poprzedzającym podpisanie umowy kredytowej. 4. Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub jego części bez uprzedniego powiadomienia Kredytodawcy i bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba, że Kredytobiorca złoży odmienną dyspozycję na piśmie. 5. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 6. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla uznania, iż wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda aby wykonawca wykazał, że posiada zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy prawo bankowe ( Dz. U. z 2015r. poz. 128 z późn.zm.) a w przypadku banków państwowych pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz a następnie złożonej na wezwanie zamawiającego kserokopii dokumentu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach