Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości do 1.650.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasne na 2019 rok oraz spłatę przypadających na 2019 rok zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

Gmina Krasne ogłasza przetarg

  • Adres: 06-408 Krasne, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 710 017 , fax. 236 710 017
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasne
    ul. Adama Mickiewicza 23
    06-408 Krasne, woj. mazowieckie
    tel. 236 710 017, fax. 236 710 017
    REGON: 54430300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości do 1.650.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasne na 2019 rok oraz spłatę przypadających na 2019 rok zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości do 1.650.000,00 zł (słownie: jeden milion sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych) z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasne na 2019 rok oraz spłatę przypadających na 2019 rok zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 ze zm.) lub inny dokument, z którego wynika takie zezwolenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp oraz wskazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp do oferty należy załączyć: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu i braku podstaw do wykluczenia – załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1. – załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z uwzględnieniem zapisu w dziale 5 SIWZ pkt 5.4.5. dotyczącego kompetencji oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. 3. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) II.5) ogłoszenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4), III.5), III.7) ogłoszenia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 4. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w sekcji III.4), III.5) ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach