Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce ogłasza przetarg
- Adres: 07-410 Ostrołęka, Al. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297 652 122 , fax. 297 604 569
- Data zamieszczenia: 2019-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
Al. Jana Pawła II
07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
tel. 297 652 122, fax. 297 604 569
REGON: 30461600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ostroleka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup urządzenia do dekontaminacji metodą VHP. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Załącznikiem nr 1 do SIWZ i umowy – Formularz cenowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ i umowy- Zestawienie warunków/parametrów wymaganych, granicznych i ocenianych dla przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych określonych w załącznikach nr 1 do SIWZ wraz z instalacją oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego i Załącznik nr 2 do SIWZ i umowy- Formularz cenowy. 3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy wyprodukowany po 01.01.2019r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zestawienie warunków/parametrów wymaganych, granicznych i ocenianych dla przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ i umowy, 2) Formularz Cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i umowy, 3) Formularz Ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4) stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 19.1.4 SIWZ, 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z pkt 14.1.SIWZ, 5) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 13.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności, do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wykonawca może wraz ze złożeniem oświadczenia przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 13.3 Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego 13.3.1 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 oraz art. 26 ust. 2f ustawy PZP: W przypadku wątpliwości czy przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia kart charakterystyki, katalogów, opisów przedmiotu zamówienia itp. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs narodowego Banku Polskiego (NBP), obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w danym dniu brak średniego kursu NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z dnia następnego. 13.4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 3 ustawy PZP (w zakresie braku podstaw do wykluczenia): Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów: a. Oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; b. Dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250 000,00 zł brutto
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa preparatów myjących i dezynfekujących
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa produktów do Centralnej Sterylizatorni
Dodano: 2024-01-16 - Dostawa materiałów medycznych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji WSZ w Płocku.
Dodano: 2022-09-30 - zakup „Kabiny do dekontaminacji 1 szt.” dla projektu pn. „Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Dodano: 2022-02-16 - zakup „Zamgławiacza do pomieszczeń 2 szt.” oraz „Płynu do zamgławiacza 150 szt.”
Dodano: 2021-12-31 - Zakup dwóch stacji do dezynfekcji rąk do realizacji dotacji na doposażenie i drobne prace remontowe z uwzględnieniem potrzeb służących przeciwdziałaniu skutkom pandemii
Dodano: 2021-12-22 - Zakup wyposażenia w związku z realizacją zadania pn.: "Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego"
Dodano: 2021-05-31 - Zakup wyposażenia w związku z realizacją zadania pn.: "Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego"
Dodano: 2021-05-25 - Zakup automatycznego dezynfektora do bezdotykowej dezynfekcji dłoni – 2 szt.
Dodano: 2021-04-09 - Dozownik do bezdotykowej dezynfekcji dłoni DOZ-001AT.
Dodano: 2021-03-22