Przetargi.pl
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami

Powiat Milicki ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Wojska Polskiego 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3840704 , fax. 71 3840704
  • Data zamieszczenia: 2012-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Milicki
    ul. Wojska Polskiego 38 38
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3840704, fax. 71 3840704
    REGON: 93193467300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z zarządzaniem drogami i ulicami, chodnikami (pas drogowy) oraz drogami wewnętrznymi gdy w następstwie czynu niedozwolonego Ubezpieczony jest zobowiązany do naprawienia szkody zaistniałej w pasie drogowym wyrządzonej osobie trzeciej poprzez spowodowanie śmierci, uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia (szkoda na osobie) albo przez uszkodzenia lub zniszczenia mienia (szkoda rzeczowa). Odpowiedzialnością Zakładu Ubezpieczeń objęte są wypadki ubezpieczeniowe które zaszły w okresie ubezpieczenia, choćby roszczenia z ich tytułu zostały zgłoszone po tym okresie, jednakże przed upływem kodeksowego terminu przedawnienia. Przez wypadek ubezpieczeniowy rozumie się śmierć, uszkodzenie ciała, doznanie rozstroju zdrowia, utratę, zniszczenie, uszkodzenie rzeczy lub czystą stratę finansową. Ubezpieczenie powinno obejmować zdarzenia, w wyniku których powstaną szkody osobowe lub rzeczowe, do naprawienia których zobowiązany będzie Zamawiający w tym między innymi zdarzenia spowodowane: 1) złym stanem technicznym jezdni, pobocza i chodników wynikającym z uszkodzeń nawierzchni w postaci ubytków, wyrw, kolein, zapadnięć 2) zimowym utrzymaniem jezdni, chodników (śliskość nawierzchni), letnim utrzymaniem czystości jezdni i chodników (stanem nawierzchni chodników spowodowanych zaśmieceniem) 3) przez zieleń (spadające lub leżące drzewa lub konary drzew) rosną w pasie drogowym 4) leżące na drodze, porzucone, zgubione lub naniesione przedmioty 5) śliskość wynikła z rozlania przez poruszające się pojazdy płynów i smarów 6) stanem technicznym mostów i wiaduktów (w szczególności szkody spowodowane oderwaniem części konstrukcji lub awarią konstrukcji), pomimo przeprowadzanych kontroli stanu technicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami 7) oznakowaniem (lub brakiem oznakowania) uszkodzonym w wyniku wandalizmu lub zdarzeń losowych 8) awarią sygnalizacji świetlnej, wadliwym działaniem sygnalizacji świetlnej 9) urządzeniami w nawierzchni drogi w szczególności brakiem pokrywy studzienki kanalizacyjnej lub wpustu ulicznego, spowodowanego kradzieżą lub aktem wandalizmu 10) powstałymi po wykonaniu pracy lub usługi, jeżeli ich przyczyną jest nienależyte wykonanie zleconych i odebranych przez Zarządcę drogi usług lub robót (konserwacja, modernizacja, remont pasa drogowego) 11) zalaniem drogi przez nienależycie działające urządzenia odprowadzające wodę z pasa drogowego 12) robotami konserwacyjnymi, interwencyjnymi, i remontami cząstkowymi wykonywanymi siłami własnymi, w tym wykonywanymi z użyciem emulsji i grysów oraz lokalnymi powierzchniowymi utrwaleniami nawierzchni 13) pojedynczymi wyrwami w poboczu 14) nienormatywną skrajnią poziomą jezdni spowodowaną zadrzewieniem lub prawidłowo oznakowanymi obiektami mostowymi lub zabudową 15) nienormatywną skrajnią pionową spowodowaną zadrzewieniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki ubezpieczenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach