Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Zgierskiego

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 288 81 00 , fax. 42 719 08 16
  • Data zamieszczenia: 2014-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 288 81 00, fax. 42 719 08 16
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Zgierskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Zamówienia: Ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności Powiatu Zgierskiego Część II Zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Zgierskiego 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 - Program Ubezpieczenia. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie. 6. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego - Maximus Broker Sp. z o.o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego; 2) Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie były zobowiązane do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 Ustawy o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r., Nr 11, poz. 66 z późn. zm.); 3) Wykonawca musi posiadać ogólne warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą najpóźniej w dniu zawarcia umowy musi złożyć OWU w siedzibie Zamawiającego; 4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych; 5) Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty; 6) Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne; 7) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia bądź też na I i na II część zamówienia. 9) Każda z części będzie oceniana odrębnie. 1. Dopuszcza się składanie ofert częściowych: 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. 1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. 3. Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie sam. 4. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. 5. W przypadku zlecenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca będzie odpowiadał za działania, uchybienia lub zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były jego własne działania, uchybienia lub zaniedbania. Dotyczy części I zamówienia: 1. Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące. 2. Okres ubezpieczenia od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2016 r. 3. Polisy w ubezpieczeniach mienia i odpowiedzialności będą wystawiane wspólnie dla jednostek organizacyjnych na okres 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2016 r. 4. Zbiorcze polisy obejmujące ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności jednostek organizacyjnych tj. : ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, odpowiedzialności cywilnej, szyb od stłuczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków będą wystawiane po jednej na dwa okresy roczne tj. : 01.01.2015 r.- 31.12.2015 r. 01.01.2016 r. - 31.12.2016 r. Dotyczy części II zamówienia: 1. Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące, od dnia wystawienia polisy nie wcześniej jednak niż od 01.01.2015r. 2. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy, to jest 31.12.2016 r. 3. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 30.12.2017 r. 4. Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawione na dwa okresy roczne określone indywidualnie dla każdego pojazdu i wskazane w załącznikach zawierających wykazy pojazdów. Ubezpieczenia pojazdów nabywanych w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia będą zawierane na okresy roczne zgodnie z wnioskiem Zamawiającego. Zgodnie z dyspozycją art. 24 ust 2 a Ustawy - Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach