Gmina Biały Bór ogłasza przetarg
- Adres: 78-425 Biały Bór, Słupska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 739 002 , fax. 943 739 745
- Data zamieszczenia: 2018-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biały Bór
Słupska 10
78-425 Biały Bór, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 739 002, fax. 943 739 745
REGON: 33092060100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialybor.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie mienia Gminy Biały Bór - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna i bezimienna), ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Urząd Miejski, ul. Słupska 10, 78-425 Biały Bór 2. Biblioteka Publiczna w Biały Borze, ul. Nadrzeczna 2A/1, 78-425 Biały Bór 3. Białoborskie Centrum Kultury i Rekreacji, ul. Tamka 3, 78-425 Biały Bór 4. Szkoła Podstawowa w Drzonowie, Drzonowo 48A, 78-421 Drzonowo 5. Zespół Szkół nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Białym Borze, ul. Dworcowa 19, 78-425 Biały Bór 6. Szkoła Podstawowa w Sępolnie Wielkim, Sępolno Wielkie 13, 78-425 Biały Bór 7. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Nadrzeczna 2A/2, 78-425 Biały Bór 8. Zespół Szkół nr 2 im. Tarasa Szewczenki w Białym Borze , ul. Słupska 27, 78-425 Biały Bór oraz jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych i jednostki pomocnicze Gminy, w tym Sołectwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 4 do SIWZ – Program Ubezpieczenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w dziale II, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dz.U.2018. poz. 999), a w przypadku, gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U.1996.11.62 ze zm.), zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych (np. konsorcjum), każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt. III.4 i III.5. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno: a) jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, b) wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, c) każdy z tych wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Świnoujście i jej jednostek zorganizowanych w formie jednostek budżetowych w latach 2023-2026"
Dodano: 2022-09-09 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Połczyn-Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2019-10-10 - Świadczenie przez Wykonawców usługi pośrednictwa finansowego polegającejna udzielaniu wsparcia w postaci produktu finansowego „Reporęczenie 1.2” dla MŚP
Dodano: 2019-03-15 - Świadczenie przez Wykonawców usługi pośrednictwa finansowego polegającej na udzielaniu wsparcia w postaci produktu finansowego „Reporęczenie 1.2” dla MŚP
Dodano: 2019-02-13 - Obsługa bankowa Urzędu Miasta Świdwin wraz z jednostkami organizacyjnymi.
Dodano: 2018-12-24 - Bankowa obsługa budżetu Gminy - Miasta Świnoujście oraz jej jednostek zorganizowanych w formie jednostek budżetowych
Dodano: 2018-11-27 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Gryfickiego z tytułu wykonywania władzy publicznej oraz prowadzenia innej działalności i posiadania majątku znajdującego się w bezpośrednim zarządzie oraz majątku administrowanego przez jednostki organizacyjne Powiatu Gryfickiego na okres od 01.03.2019 r. do 28.02.2022 r.
Dodano: 2018-10-15 - Obsługa bankowa budżetu gminy Marianowo oraz jednostek organizacyjnych gminy w latach 2018-2021.
Dodano: 2017-10-26