Przetargi.pl
Obsługa bankowa Urzędu Miasta Świdwin wraz z jednostkami organizacyjnymi.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 78300 Świdwin, Plac Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3652011 w. 45
  • Data zamieszczenia: 2018-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    Plac Konstytucji 3 Maja 1
    78300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3652011 w. 45
    REGON: 52542900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidwin.pl; www.swidwin.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa Urzędu Miasta Świdwin wraz z jednostkami organizacyjnymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku na prowadzenie: Bankowej obsługi budżetu Gminy-Miasta Świdwin oraz jej jednostek organizacyjnych. W skład jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Świdwin wchodzą: 1) Publiczne Przedszkole nr 1 im. Kubusia Puchatka 2) Publiczne Przedszkole nr 2 „Pod Topolą” 3) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Orła Białego 4) Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. ppor. Emilii Gierczak 5) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Lotników Polskich 6) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. Osadników Wojskowych 7) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdwinie 8) Środowiskowy Dom Samopomocy 9) Park Wodny „Relax” 10) Świdwiński Ośrodek Kultury 2. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Świdwin i jej jednostek organizacyjnych polega na: 1. otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych zgodnie z dyspozycją posiadacza rachunku, w tym rachunków Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej – w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 21.01.2019 r. do 31.12.2022 r., zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, 2. przekazywaniu środków pieniężnych posiadacza rachunków do innego banku w dniu złożenia dyspozycji w najbliższej możliwej sesji, w ramach posiadanych wolnych środków na rachunku; 3. realizacji dyspozycji finansowych posiadacza rachunków, podpisanych przez osoby upoważnione zgodnie z kartą wzorów podpisów; 4. sporządzaniu elektronicznych wyciągów bankowych po zakończeniu operacji na rachunku bankowym w danym dniu, z uwzględnieniem daty wpłaty dokonanej przez kontrahenta; 5. oprocentowaniu rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, na poziomie stawki WIBID 1 M, skorygowanej o współczynnik wskazany przez Bank zgodnie z ofertą przetargową; 6. umożliwieniu posiadaczowi rachunków umieszczanie wolnych środków na lokatach krótkoterminowych innych niż overnight, niezależnie od oprocentowania środków na rachunku bieżącym i na rachunkach pomocniczych, również w innych bankach; 7. umożliwieniu zaciągania kredytu w rachunku bieżącym, na sfinansowanie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu w wysokości wynikającej z uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Świdwin na dany rok budżetowy, do kwoty maksymalnej 2.000.000,00 PLN. Oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR 1M, skorygowanej o współczynnik wskazany przez Bank zgodnie z ofertą przetargową. Kredyt udzielony zostanie bez prowizji i opłat. Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. 8. wykonywaniu operacji w oparciu o konta masowe oraz automatycznym rozksięgowaniu przelewów dochodowych; 9. zapewnieniu możliwości współpracy systemu bankowego w zakresie realizacji płatności masowych generowanych z systemu informatycznego Zamawiającego; 10. zorganizowaniu, uruchomieniu i prowadzeniu we własnym zakresie w trakcie trwania umowy, bez opłat dla Zamawiającego oraz na własny koszt, na terenie Miasta Świdwin, Oddziału Banku lub punktów kasowych w tym: -jeden na terenie miasta, czynny w ciągu każdego dnia roboczego przez 8 godzin; 11. zapewnieniu realizacji wpłat i wypłat gotówkowych w Oddziale Banku lub punktach kasowych, 12. niepobieraniu prowizji od wpłat własnych i obcych gotówkowych i wypłat własnych i obcych gotówkowych dokonywanych na rachunek i z rachunku Zamawiającego w punktach kasowych, o których mowa w pkt 11; 13. nieodpłatnym udostępnieniu systemu bankowości elektronicznej wraz z niezbędnymi elementami zabezpieczającymi (np. czytniki, karty, tokeny) i przeszkoleniu pracowników Zamawiającego, 14. udostępnieniu Posiadaczowi każdego rachunku usługi w zakresie dostępu i realizacji elektronicznych przelewów jednocześnie z wielu wskazanych przez zamawiającego adresów IP, na stanowiskach komputerowych zgodnie z dyspozycją zamawiającego, umożliwienie dostępu do rachunku z kolejnego adresu IP musi być zrealizowane w ciągu godziny od zgłoszenia, 15. zabezpieczeniu dostępności do każdej innej niż wyżej wymienione usługi bankowe w dniu jej zlecenia, potwierdzaniu wyciągów bankowych przez pracowników banku wskazanych przez Zamawiającego w dniu żądania czynności, 16. wydawaniu blankietów czeków gotówkowych, 17. zapewnienie możliwości wygenerowania danych dla potrzeb obsługi Jednolitego Pliku Kontrolnego w zakresie wyciągów bankowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 18. prowadzeniu rachunku skonsolidowanego, poprzez konsolidację sald na rachunkach wskazanych przez Zamawiającego. Realizacja usługi polegać będzie na zbieraniu na koniec dnia roboczego sald rachunków wskazanych przez Zamawiającego zarówno tych z nadwyżką środków jak i korzystających z kredytu, na jednym wirtualnym rachunku bankowym. Zamawiający wskaże rachunek bankowy, do którego będą dopisywane odsetki od zgromadzonych środków na wirtualnym rachunku. 19. Zapewnienie funkcjonowania rachunków wskazanych przez Zamawiającego po zakończeniu okresu trwania umowy przez okres do 6 miesięcy łącznie z systemem bankowości elektronicznej. z zachowaniem ceny określonej w umowie pierwotnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 2 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe, a w przypadku o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o którym mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach