Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia Banku Gospodarstwa Krajowego od wszelkiego ryzyka utraty lub uszkodzenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Banku Gospodarstwa Krajowego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie komunikacyjne AC, OC, NNW, Assistance, ubezpieczenie nieaktywnych kart płatniczych w transporcie z włączeniem szkód finansowych powstałych w związku z nieautoryzowanym użyciem karty płatniczej skradzionej w transporcie, ubezpieczenia kart płatniczych, ich posiadaczy i użytkowników oraz wydawcy kart na okres od 1 lipca 2009 r. do 30 czerwca 2010 r.

Bank Gospodarstwa Krajowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-955 Warszawa, Al. Jerozolimskie 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5229112, 5965980 , fax. 022 6270378,6270479
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bank Gospodarstwa Krajowego
    Al. Jerozolimskie 7 7
    00-955 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5229112, 5965980, fax. 022 6270378,6270479
    REGON: 00001731900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia Banku Gospodarstwa Krajowego od wszelkiego ryzyka utraty lub uszkodzenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Banku Gospodarstwa Krajowego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie komunikacyjne AC, OC, NNW, Assistance, ubezpieczenie nieaktywnych kart płatniczych w transporcie z włączeniem szkód finansowych powstałych w związku z nieautoryzowanym użyciem karty płatniczej skradzionej w transporcie, ubezpieczenia kart płatniczych, ich posiadaczy i użytkowników oraz wydawcy kart na okres od 1 lipca 2009 r. do 30 czerwca 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ubezpieczenie mienia Banku Gospodarstwa Krajowego od wszelkiego ryzyka utraty lub uszkodzenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Banku Gospodarstwa Krajowego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie komunikacyjne AC, OC, NNW, Assistance, ubezpieczenie nieaktywnych kart płatniczych w transporcie z włączeniem szkód finansowych powstałych w związku z nieautoryzowanym użyciem karty płatniczej skradzionej w transporcie, ubezpieczenia kart płatniczych, ich posiadaczy i użytkowników oraz wydawcy kart na okres od 1 lipca 2009 r. do 30 czerwca 2010 r. Pakiet I: Ubezpieczenie mienia Banku Gospodarstwa Krajowego od wszelkiego ryzyka utraty lub uszkodzenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Banku Gospodarstwa Krajowego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie nieaktywnych kart płatniczych w transporcie z włączeniem szkód finansowych powstałych w związku z nieautoryzowanym użyciem karty płatniczej skradzionej w transporcie. Pakiet II: Ubezpieczenie komunikacyjne AC, OC, NNW, Assistance. Pakiet III: Ubezpieczenia kart płatniczych, ich posiadaczy i użytkowników oraz wydawcy kart. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia stanowi istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranych umów w sprawie zamówienia publicznego. 2. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił minimalne tj. wymagane oraz dodatkowe tj. preferowane warunki ubezpieczenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oferty zgodnej z minimalnymi warunkami ubezpieczenia określonymi przez Zamawiającego. 4. Wykonawca może zaakceptować część lub całość dodatkowych (preferowanych) warunków ubezpieczenia (określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), w tym przypadku powinien przedstawić w ofercie, które z tych warunków akceptuje. Akceptacja warunków (klauzul) dodatkowych podlegać będzie ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w części XIV SIWZ. 5. Wykonawca nie może zmienić treści warunków ubezpieczenia uznanych i opisanych w SIWZ jako warunki minimalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1 - wadium w wysokości 3 000,- zł (słownie złotych: trzy tysiące) Pakiet nr 2 - wadium w wysokości 7 500,- zł (słownie złotych: siedem tysięcy pięćset) Pakiet nr 3 - wadium w wysokości 3 000,- zł (słownie złotych: trzy tysiące)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym zamówieniem lub, gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów: - zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub - oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, t.j.: a) W odniesieniu do oferty dotyczącej Pakietu I - w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udzielali lub nadal udzielają (przez okres co najmniej 12 miesięcy) ochrony ubezpieczeniowej na rzecz podmiotów o wielooddziałowej strukturze organizacyjnej i ogólnopolskim zakresie prowadzonej działalności w ramach co najmniej trzech programów ubezpieczeniowych, z których każdy obejmował / obejmuje następujące rodzaje ubezpieczeń: - ubezpieczenia mienia od wszelkiego ryzyka utraty lub uszkodzenia, - ubezpieczenia sprzętu elektronicznego oraz - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności lub posiadania mienia z sumą ubezpieczenia (łącznie dla sprzętu elektronicznego i pozostałego mienia) nie mniejszą niż 175.000.000 zł dla każdego programu ubezpieczeniowego. b) W odniesieniu do oferty dotyczącej Pakietu II - w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udzielali lub nadal udzielają (przez okres co najmniej 12 miesięcy) ochrony ubezpieczeniowej na rzecz podmiotów posiadających flotę pojazdów składającą się z nie mniej niż 120 pojazdów, w ramach co najmniej trzech programów ubezpieczenia komunikacyjnego, z których każdy obejmował / obejmuje następujące rodzaje ubezpieczeń: AC, OC, NNW, Assistance c) W odniesieniu do oferty dotyczącej Pakietu III - w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udzielali lub nadal udzielają (przez okres co najmniej 12 miesięcy) ochrony ubezpieczeniowej na rzecz banku w ramach co najmniej jednej umowy ubezpieczenia kart płatniczych, ich posiadaczy i użytkowników oraz wydawcy kart obejmującej następujące rodzaje ubezpieczeń: ubezpieczenie od nieuprawnionego użycia karty oraz rabunku gotówki pobranej z bankomatu, ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, kosztów leczenia za granicą, assistance oraz odpowiedzialności cywilnej podczas pobytu za granicą. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ WYKONAWCY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ WYKONAWCY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - (wymogi dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) 1. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w części VIII z zastrzeżeniem pkt 2. 2. Zamiast dokumentów, o których mowa w części VIII pkt 2, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wówczas pkt 3 stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Akceptacja klauzul dodatkowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach