Przetargi.pl
Ubezpieczenie majątku własnego jak i powierzonego oraz odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. z siedzibą w Sieradzu

Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 102
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8224048 , fax. 043, 8221554 w. 28
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 102 102
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8224048, fax. 043, 8221554 w. 28
    REGON: 00068808300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pksieradz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie majątku własnego jak i powierzonego oraz odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. z siedzibą w Sieradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe (rozszerzone o ryzyka klauzule dodatkowe) ubezpieczenie mienia własnego jak i powierzonego, odpowiedzialności cywilnej za ewentualne wynikłe szkody z tytułu prowadzenia działalności statutowej przez Przedsiębiorstwo: 1. od ognia i innych zdarzeń losowych; 2. od kradzieży z włamaniem i rabunku z ryzykiem wandalizmu dewastacji; 3. sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; 4. odpowiedzialności cywilnej: a) z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności (OC deliktowa) wraz z rozszerzeniami: - włączeniem szkód wodociągowych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania, - włączeniem szkód związanych z zalaniem, - odpowiedzialnością cywilną pracodawcy; b) zarządcy nieruchomości (ubezpieczenie obowiązkowe). c) czynności zawodowych członków zarządu 5. komunikacyjne środków transportowych AC, OC, NW, 6. następstw nieszczęśliwych wypadków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 2. Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp, tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP, zgodnie z przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, wyszczególnionych w części X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione warunki Wykonawca spełnił. O ile nie zaistnieją okoliczności, które powodowałyby unieważnienie postępowania, to zamawiający na mocy art. 26 ust. 1 pkt. 3 Pzp: - w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do uzupełnienia niezłożonych a wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu, dokumentów złożonych a zawierających błędy lub złożonych wadliwie pełnomocnictw, - w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do złożenia wyjaśnień, dotyczących oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, potwierdzających spełnienie warunków określonych w SIWZ. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Formularz oferty zapytanie cenowe, zawierający podstawowe informacje o firmie, cenę ofertową - składkę ubezpieczeniową z rozdzieleniem na poszczególne ryzyka ubezpieczenia, informację o akceptacji klauzul, wysokości ewentualnie zastosowanych franszyz i udziałów własnych. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku przyznania mu zamówienia, zobowiązuje się on do zawarcia pisemnej umowy o treści zgodnej z SIWZ, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego; zapoznał się z warunkami realizacji zamówienia i przyjmuje je bez zastrzeżeń; uważa się za związanego ofertą przez czas wskazany w SIWZ przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert; nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; spełnia wszystkie warunki określone w art. 22, ust. 1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Kopia zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP 5. Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów 6. Ogólne i lub szczególne warunki ubezpieczeń określonych w niniejszej SIWZ 7. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymienionych powyżej muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość franszyzn i udziałów własnych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pksieradz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach