Przetargi.pl
Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Międzyrzecz

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7412846 , fax. 095 7420228
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1 1
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 095 7412846, fax. 095 7420228
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Międzyrzecz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Międzyrzecz obejmuje: a.usługi ubezpieczenia od ognia - kod CPV 66515100-4 b.usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów - kod CPV 66515400-7 c.usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty - kod CPV 66515000-3 d.usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - kod CPV 66516000-0 e.usługi ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków - kod CPV 66512100-3 f.usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych - kod CPV 66514110-0 2. Zakres przedmiotu zamówienia, a także szczególne warunki ubezpieczenia wymagane przez Zamawiającego oraz zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie, określono w części II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Warunek będzie spełniony, jeżeli: - z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, a w przypadku wykonawców mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z dokumentu lub dokumentów wystawionych w kraju, w których ma siedzibę, wynikać będzie, że nie otwarto jego likwidacji, - wykonawcy mający siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub w państwie nie będącym członkiem Unii Europejskiej wykażą, że posiadają zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego (wcześniej Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych), bądź Ministra Finansów, jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r., w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia - zgodnie z Ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151, z późn. zm.), - wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ale w państwie będącym członkiem Unii Europejskiej wykażą, że posiadają zezwolenie organu nadzoru kraju w którym mają siedzibę, w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.Spełniają wymagania określone w SIWZ. 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców określona została według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku lub wymagania skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania. 1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wyszczególnienie zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, z podaniem kosztu ubezpieczenia poszczególnych ryzyk oraz łącznej wartości zamówienia, złożone na druku - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Wyszczególnienie zakresu ryzyk dodatkowych podlegających ocenie, złożone na druku - załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji niejawnych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji 7.Wykonawcy mający siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub w państwie nie będącym członkiem Unii Europejskiej - zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego (wcześniej Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych), bądź Ministra Finansów, jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r., w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia - zgodnie z Ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151, z późn. zm.);Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ale w państwie będącym członkiem Unii Europejskiej - zezwolenie organu nadzoru kraju w którym mają siedzibę, w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. 8.Jeżeli oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy załączyć do oferty pełnomocnictwo. 9.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia winni załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.Ogólne warunki ubezpieczeń wykonawcy w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. 11.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej trzech usług dla podmiotów sektora publicznego o wartości zamówienia nie niższej niż 50 000 zł w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ Ocena spełniania warunków wymienionych w pkt. VII SIWZ dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa powyżej. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie załączyli do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania Dokumenty mogą być złożone na załączonych do SIWZ drukach lub sporządzone przez wykonawcę przy zachowaniu formy, struktury, treści i kolejności zawartych informacji. Dokumenty wymagane w pkt. 6-7 należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. Osoba(y) podpisująca(e) ofertę winna czytelnie podać imię i nazwisko lub może złożyć podpis w formie skróconej z pieczątką identyfikującą osobę. Dokumenty wymagane w pkt. 8-9 winny być przedstawione w oryginale albo kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zakres ryzyk podlegających ocenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach