Przetargi.pl
dostawa zestawu do pomiaru czasu opartego na chipach wraz z tablicą świetlną

Lubuska Federacja Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 65-147 Zielona Góra, ul. Urszuli 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 3248456 , fax. 0-68 324 84 57
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuska Federacja Sportu
    ul. Urszuli 22 22
    65-147 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 3248456, fax. 0-68 324 84 57
    REGON: 97124266500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lfs.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa zestawu do pomiaru czasu opartego na chipach wraz z tablicą świetlną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa zestawu do pomiaru czasu opartego na chipach wraz z tablicą świetlną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 317113006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, - spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Spełnienie wymaganych warunków Zamawiający oceni na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Dal-szej weryfikacji będą podlegały oferty spełniające wszystkie warunki określone w SIWZ. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie spo-woduje wykluczenie i/lub odrzucenie ofert
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2 Specyfikacji). 2. O ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą na-leży dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 3. Wypełnione oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podsta-wie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 4 SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) (Dz.U. z 24 maja 2006r. nr 87 poz. 605). 5. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol-skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w par. 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Mini-strów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 24 maja 2006 r. nr 87 poz. 605) składa odpowiednio dokumenty zgodnie z par. 2 tegoż rozporządzenia. 6. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku przedsiębiorców, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają na piśmie pełnomocnika do reprezentowa-nia ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Wyko-nawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. For-mularz ofertowy jak i wszystkie dokumenty dotyczące składanej oferty, powinny być podpisane przez pełnomocnika wspólnie występujących Wykonawców. Przed podpisaniem umowy z wy-branym Wykonawcą Zamawiający będzie wymagał przedłożenia Umowy Konsorcjum, która w sposób niebudzący wątpliwości winna określać: cel gospodarczy, oznaczenie czasu trwania Konsorcjum, przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia, zasady reprezentacji (lider), wykluczenie możliwości wypowiedzenia Umowy Konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia, zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidar-nej (art. 369 kc) za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lfs.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną