Przetargi.pl
Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej w obrębie miasta Wschowy w latach 2010-2011

Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-400 Wschowa, Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (065) 5402426
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa
    Rynek 1 1
    67-400 Wschowa, woj. lubuskie
    tel. (065) 5402426
    REGON: 00052678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej w obrębie miasta Wschowy w latach 2010-2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Łączny obszar terenów objętych zamówieniem wynosi: a) 157 723,00 m2 terenów zieleni miejskiej b) 1817 mb żywopłotów na terenach gminnych. c) 14 658,00 m2 - powierzchnia stawu nr 1 i 2 przy ul. Obr. Warszawy. d) 9012 m2 - powierzchnia alejek spacerowych w obrębie stawów przy ul. Obr. Warszawy. d) przedmiot zamówienia obejmuje również pielęgnację i utrzymanie 116 szt. gazonów i 49 szt. kwietników oraz wycinkę drzew w ilości 26 szt. 2.Zakres prac obejmuje: 1)usuwanie zanieczyszczeń. 2)utrzymanie czystości alejek i ciągów pieszych położonych na terenach zieleni (odchwaszczanie, zamiatanie alejek i ciągów pieszych ); 3)odśnieżanie ciągów pieszych i alejek parkowych położonych na terenach zieleni); 4)koszenie, zgrabianie i wywiezienie skoszonej trawy; 5)usuwanie chwastów, formowanie i odmładzanie żywopłotów oraz krzewów; 6)pielęgnację drzew; 7)usuwanie drzew i krzewów; 8)usuwanie wiatrołomów i wywrotów, 9)nasadzenie nowych drzew i krzewów; 10)obsadzenie gazonów kwitnącymi roślinami jednorocznymi; 11)dokonanie nowych nasadzeń w uzgodnieniu z zamawiającym na powierzchni 300 m2 i bieżące utrzymanie kwiatów jednorocznych lub dwurocznych (bratki, stokrotki, niezapominajki, szałwia, aksamitka) 12)bieżące utrzymanie żonkili nasadzonych w roku 2009; 13)pielęgnacja gazonów, rabat kwiatowych oraz wiszących i stojących kwietników; 14)podlewanie zieleni, rabat i kwiatów w gazonach, z częstotliwością odpowiadającą panującym warunkom atmosferycznym, natomiast kwietników wiszących co dwa dni;( koszt wody do podlewania ponosi Wykonawca); 15)nawożenie nawozami oraz stosowanie środków chemicznych ochrony roślin; 16)zbieranie i wywóz wszelkich nieczystości, w tym liści, trawy, gałęzi itp. z terenu objętego przedmiotem zamówienia i przekazanie podmiotom posiadającym aktualne umowy z zarządcą lub administratorem czynnego składowiska odpadów komunalnych. 17)odbudowa trawników; 18)na koniec sezonu ( październik, listopad) usuwanie roślin jednorocznych oraz przygotowanie roślin wieloletnich i krzewów na okres zimy ( przycięcie, okrycie, kopczykowanie róż); 19)jesienne grabienie trawników z opadających liści wraz z ich wywozem; 20)stały dozór placów zabaw dla dzieci przy ul. Głogowskiej, ul. Plac Grunwaldu, ul. Zacisze oraz na osiedlu przy ul. Kopernika. 21)utrzymanie czystości lustra wody w 2-ch stawach przy ul. Obr. Warszawy; 22)utrzymanie czystości lustra wody w fontannach miejskich 23)malowanie ławek w miesiącu kwietniu; 24)naprawa ławek, w tym ich ponowne osadzenie, niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia wraz z pomalowaniem wymienionych elementów; 25)systematyczne opróżnianie koszy parkowych oraz ich mycie i dezynfekcja jeden raz w kwartale; 26)kontrola zadrzewień i niezwłoczne pisemne zgłaszanie zamawiającemu uszkodzeń drzew( np. wskutek warunków atmosferycznych), usychających gałęzi i konarów drzew. 27)utrzymanie zieleni w pasach drogowych ulic gminnych w obrębie miasta Wschowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 3. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat licząc od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze rozumianym jako wykonywanie usługi z zakresu bieżącego utrzymania i pielęgnacji zieleni, trwające nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy. Przez bieżące utrzymanie i pielęgnację zieleni należy rozumieć usługę polegającą na koszeniu nawierzchni trawiastych, wycince drzew, sadzeniu roślin, formowaniu żywopłotów i przycinaniu drzew. b) Wykonawca na dzień podpisania umowy winien dysponować kadrą pracowniczą z kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania zamówienia - wymagane jest wykazanie co najmniej 10 pracowników fizycznych, w tym przynajmniej 1 pracownik posiadający uprawnienia do stosowania środków ochrony roślin w produkcji rolnej i leśnictwie. c) Wykonawca winien dysponować następującym technicznie sprawnym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia publicznego (wymagania minimalne): 1) kosiarka samojezdna - szt. 1 2) kosiarka spalinowa - szt. 3, 3) kosa spalinowa - szt. 3 4) podkaszarka - szt. 1, 5) pilarka spalinowa - szt. 1, 6) opryskiwacz - szt. 2, 7) nożyce spalinowe do przycinania żywopłotu - szt. 2, 8) wertykulator - szt. 1, 9) glebogryzarka - szt. 1, 10) samochód dostawczy min. ładowność 1 t - szt. 2, 11) pojazd przystosowany do podlewania nasadzeń - szt. 1. 12) podnośnik do wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych drzewostanu oraz wycinki drzew. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia: Wykonawca winien posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000,00 PLN. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć: 1.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru ( załącznik nr 1 do oferty). 2.aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 3.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; W przypadku spółki jawnej wraz z ofertą należy przedłożyć zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach przez spółkę oraz odrębnie przez wspólników spółki jawnej. 5.aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 6.wykaz zamówień wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( referencje) - wg załącznika nr 2 do oferty; 7.informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania- wg zał. nr 3 do oferty; 8.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg załącznika nr 4 do oferty; 9.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 10.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie opisanym w Specyfikacji. 11.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca - wg zał. nr 5 do oferty. 12.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.11. wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 13.dokumenty potwierdzające sprawność techniczną wykazanego sprzętu (oświadczenie Wykonawcy oraz dowody rejestracyjne z ważnym badaniem technicznym jeżeli dotyczy). 14.Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku dokonanie wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, do dnia podpisania umowy na realizacje przedmiotu zamówienia zobowiązuje się zatrudnić wymaganą zapisami SIWZ liczbę pracowników ( jeżeli dotyczy). 15.zobowiązanie podwykonawców do współpracy ( jeżeli dotyczy) - wg załącznika nr 6 do oferty. 16.dowód wniesienia wadium. 17.wypełniony formularz cenowy - wg załącznika nr 7 do oferty. 18.oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku dokonanie wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zawrze umowę z podmiotem uprawnionym do odbioru nieczystości stałych lub umowę przedwstępną zawartą z takim podmiotem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wschowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach