Przetargi.pl
Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Wrocławskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i oświatowymi Powiatu Wrocławskiego na lata polisowe 2014/2017

Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2014-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93195012300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Wrocławskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i oświatowymi Powiatu Wrocławskiego na lata polisowe 2014/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Wrocławskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i oświatowymi Powiatu Wrocławskiego na lata polisowe 2014/2017, w tym: 1) Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej dla Powiatu Wrocławskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi Powiatu Wrocławskiego, obejmujące ubezpieczenie mienia: a) budynku głównego - siedziby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu, jednej nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży, budynków w Sulimowie i w Mirosławicach, użytkowanych przez Wydział Dróg i Transportu, środków trwałych i wyposażenia w zakresie od ognia i innych zdarzeń losowych, środków pieniężnych od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu (z włączeniem rabunku gotówki w transporcie, w tym podczas załadunku i wyładunku), ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia, b) Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, obejmującego ubezpieczenie środków trwałych i wyposażenia od ognia i innych zdarzeń losowych, środków trwałych i wyposażenia, środków pieniężnych od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu (z włączeniem rabunku gotówki w transporcie, w tym podczas załadunku i wyładunku), ubezpieczenie przedmiotów szklanych od przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia, c) Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu obejmujący ubezpieczenie środków trwałych i wyposażenia od ognia i innych zdarzeń losowych, środków trwałych i wyposażenia, środków pieniężnych od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu (z włączeniem rabunku gotówki w transporcie, w tym podczas załadunku i wyładunku), ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia. d) Ośrodka Sportów Wodnych i Rekreacji Powiatu Wrocławskiego w Borzygniewie obejmujący ubezpieczenie budynków, budowli, środków trwałych i wyposażenia od ognia i innych zdarzeń losowych, środków trwałych i wyposażenia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu, ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie casco sprzętu pływającego, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia. 2) Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej jednostek oświatowych Powiatu Wrocławskiego (6 jednostek), obejmujący ubezpieczenie budynków i budowli, środków trwałych i wyposażenia, środków obrotowych, zbiorów bibliotecznych od ognia i innych zdarzeń losowych, środków trwałych i wyposażenia, środków obrotowych, gotówki od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu, ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia. 3) Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 1 i 2 zawarte jest w części II niniejszej SIWZ. W cześci tej znajduje się również pełna dokumentacja niezbędna dla przygotowania oferty, tj. warunki ubezpieczenia, kwestionariusze oceny ryzyka, informacja nt. wypłaconych odszkodowań w latach 2011-2014, informacja nt. utworzonych rezerw na poczet wypłaty odszkodowań, zestawienie dróg powiatowych, wykazy sprzętu elektronicznego, wykaz imprez oraz dokumentacja zdjęciowa PZSz Nr 1 w Krzyżowicach. 2. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3. Wykonawca: 1) zobowiązuje się do objęcia ochroną ubezpieczeniową mienia we wszystkich lokalizacjach oraz całokształt prowadzonej działalności przez powiatowe jednostki organizacyjne i oświatowe, 2) przyjmuje warunki wymagane dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń wymienione w załącznikach do specyfikacji, 3) gwarantuje niezmienność stawek rocznych wynikających ze złożonej oferty przez cały okres wykonania zamówienia i we wszystkich rodzajach ubezpieczeń, z zastrzeżeniem, że jeżeli współczynnik szkodowości po pierwszym okresie ubezpieczenia jest większy niż 50%, w tym przypadku Wykonawca może podwyższyć składkę nie więcej niż do 20% składki rocznej za dane ryzyko w następnym okresie ubezpieczenia. 4) akceptuje proporcjonalną zmianę ceny ochrony ubezpieczeniowej w stosunku do ceny ofertowej w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeń losowych oraz sprzętu elektronicznego, 5) akceptuje wystawianie polis na okres krótszy niż 1 rok, z naliczeniem składki, co do dnia za faktyczny okres ochrony, wg stawek rocznych zgodnych ze złożoną ofertą, bez stosowania składki minimalnej z polisy, 6) na 30 dni przed upływem końca okresu ubezpieczenia przedstawi na piśmie propozycje stawek na kolejny okres ubezpieczenia, obejmujące wskazane w SIWZ ryzyka. 4. Forma wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Polisy ubezpieczeniowe dotyczące ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w systemie sum stałych, sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, casco sprzętu pływającego oraz OC z tyt. prowadzonej działalności, polisy dotyczące ubezpieczeń wspólnych, tzn. ubezpieczenia środków niskocennych, zbiorów bibliotecznych, archiwum, wartości pieniężnych od ognia i innych zdarzeń losowych w systemie I ryzyka, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia przedmiotów szklanych od stłuczenia oraz dodatkowego ubezpieczenia sprzętu elektronicznego w systemie I ryzyka zostaną wystawione na Zamawiającego, który będzie tym samym ubezpieczającym i płatnikiem składki. 2) Po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia polis ubezpieczeniowych w ciągu 14 dni od otrzymania wniosków. W razie niemożliwości wystawienia polis w tym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia do dnia 01.08.2014 r. noty pokrycia ubezpieczeniowego, gwarantującej bezwarunkowo i nieodwołalnie wykonanie zamówienia w zakresie i na warunkach zgodnych ze złożoną ofertą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach