Przetargi.pl
Ubezpieczenie majątku Gminy Osięciny

Gmina Osięciny ogłasza przetarg

  • Adres: 88-220 Osięciny, ul. I Armii Wojska Polskiego 14
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2650030, 2650034 , fax. 054 2650185
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osięciny
    ul. I Armii Wojska Polskiego 14 14
    88-220 Osięciny, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2650030, 2650034, fax. 054 2650185
    REGON: 00053704200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//; www.osieciny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie majątku Gminy Osięciny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczeń komunikacyjnych Gminy Osięciny w następujących jednostkach organizacyjnych: 1.Urząd Gminy Osięciny, ul I Armii Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny 2.Gminny Ośrodek Kultury, ul I Armii Wojska Polskiego 21, 88-220 Osięciny 3.Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul I Armii Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny 4.Gminna Biblioteka Publiczna w Osięcinach, ul I Armii Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny 5.Szkoła Podstawowa w Osięcinach, ul. Traugutta 1, 88-220 Osięciny 6.Szkoła Podstawowa w Kościelnej Wsi, Kościelna Wieś, 88-220 Osięciny 7.Szkoła Podstawowa w Pocierzynie, Pocierzyn, 88-220 Osięciny 8.Szkoła Podstawowa w Woli Skarbkowej, Wola Skarbkowa, 88-220 Osięciny 9.Publiczne Gimnazjum w Osięcinach, ul Tarugutta, 88-220 Osięciny 10.Przedszkole Komunalne, ul Tarugutta, 88-220 Osięciny Jednostki OSP: OSP Osięciny, OSP Pilichowo, OSP Ruszki, OSP Wola Skarbkowa, Drużyna Młodzieżowa Osięciny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 3 - Program Ubezpieczenia Zamówienie poniżej 5 150 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. posiadają najbliższą placówkę wyznaczoną do realizacji zamówienia w promieniu 200 km od siedziby Zamawiającego, zatrudniającą co najmniej dwóch pracowników posiadających uprawnienia do wystawiania polis ubezpieczeniowych oraz co najmniej jednego pracownika do likwidacji szkód. W przypadku korzystania z zewnętrznej likwidacji szkód, osoba fizyczna bądź osoba prawna prowadząca likwidację szkód na zlecenie Wykonawcy musi mieć placówkę w promieniu 200 km od siedziby Zamawiającego. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej: - Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) - Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty- Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty 2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu i nie podleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Uzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Uzp;- Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, wg załączonego wzoru 3. Posiadanie wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia - Oświadczenie obejmujące adres placówki do wystawiania polis i do likwidacji szkód, zgodnie z załączonym wzorem - Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, wg załączonego wzoru Informacja o oświadczeniach i dokumentach żądanych w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 1. Informowanie przez Wykonawcę pełnomocnika Zamawiającego o bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego - Oświadczenie Wykonawcy wg załączonego wzoru.- Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty 2. Posiadanie przez Wykonawcę działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych statutu przewidującego możliwość ubezpieczania osób nie będących członkiem towarzystwa - Oświadczenie, że Zamawiający (jednostki Zamawiającego) będą traktowane jak osoby nie będące członkami towarzystwa- Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, wg załączonego wzoru 3. Posiadanie przez Wykonawcę ogólnych (szczególnych) warunków wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. - Ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia- Wykonawca winien te dokumenty dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zaakceptowanie klauzul dodatkowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach