Prezydent Miasta Włocławek ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 4144000 , fax. 4144257
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Włocławek
ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 4144000, fax. 4144257
REGON: 91086691000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Turystyczne zagospodarowanie Zalewu Włocławskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa przystani na Zalewie Włocławskim, obejmująca następujące elementy: - uzbrojenie terenu, -budynek socjalno-administracyjny, - budowle i urządzenia hydrotechniczne, - droga dojazdowa i drogi obsługujące teren zainwestowania, - parkingi, ciągi piesze, - urządzenie terenów zielonych. Ogólne właściwości. Cel inwestycji - budowa infrastruktury niezbędnej dla turystyczno - rekreacyjnego wykorzystania Zalewu Włocławskiego, która spowoduje większą dostępność miasta i jego walorów od strony wody. Atrakcyjne geograficzne położenie Włocławka nad Wisłą oraz unikalne warunki atmosferyczne (silne wiatry) panujące na Zalewie są elementem szczególnie ważnym dla amatorów turystyki wodnej i sportów wodnych. Przedsięwzięcie zakłada podniesienie standardu użytkowego terenu w zakresie nawierzchni, małej architektury, oświetlenia i szaty roślinnej. Lokalizacja - inwestycja zostanie zlokalizowana na lewym brzegu zbiornika Stopnia Wodnego Włocławek, na terenie działki nr 1/1 KM 96 o powierzchni 1.8039 ha, części działki nr 1/2 KM 96 o powierzchni 0.57 ha i części działki 1/ 4 KM 23 o powierzchni 1.50 ha. Zakres zamierzenia: Program zagospodarowania obejmuje: - Część hydrotechniczną: organizacja nabrzeża ze stanowiskiem cumowniczym dla jednostki spacerowej, urządzeniami do cumowania (24 miejsca cumownicze) oraz punktami poboru energii elektrycznej, - Część lądową: budowa budynku socjalno-sanitarnego (bosmanat) i zagospodarowanie terenu, - Część infrastrukturalną liniową: budowa linii elektroenergetycznych NN i sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym oraz przyłącza gazowego. Istniejący stan zagospodarowania terenu: Północną granicę inwestycji stanowi zapora boczna Zbiornika Włocławskiego, wzdłuż której u jej podnóża biegnie rów melioracyjny odprowadzający wody filtrujące z akwenu w kierunku przepompowni (Modzerowo). Większość obszaru pod inwestycję stanowią nieużytki pokryte szatą roślinną charakterystyczną dla terenów podmokłych. Dostępność komunikacyjną zapewnia dojazd z ul. Płockiej poprzez działkę nr 1/2 KM 96. Działka nr 1/4 KM 23 oraz działka 1/2 KM 96 stanowią własność Skarbu Państwa we władaniu Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie, natomiast działka nr 1/1 KM 96 będąca własnością Skarbu Państwa, pozostaje w zarządzie firmy Hydrobudowa Włocławek S. A. Teren przewidziany pod inwestycję posiada uregulowany stan własnościowy i na zasadach dzierżawy dysponuje nim Gmina Miasto Włocławek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres prac, określone zostały w Projekcie Budowlanym, Projekcie Wykonawczym oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 70.000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien: 1) zrealizować w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 robotę o wartości 3.000.000,00zł. brutto, obejmującą budowę przystani. Na potwierdzenie powyższego należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2) wykazać się osobami oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (zgodnie z dyspozycją art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm) do obsadzenia następujących stanowisk: a) kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności hydrotechnicznej b) kierownik robót z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi c) kierownika robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych d) kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych e) kierownika robót drogowych z uprawnieniami budowlanymi do kierowani robotami drogowymi w zakresie dróg 3) posiadać przychód ze sprzedaży towarów i usług za ostatni rok obrotowy w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000,00zł. 4) posiadać środki finansowe lub zdolnością kredytową w kwocie nie mniejszej niż 1.000.000,00zł. 5) posiadać opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 2.000.000,00zł. 6) udzielić gwarancji na okres nie krótszy niż 3 lata.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy 2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ustawy 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. 7. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania 8. dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 9. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami 10. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. - decyzję właściwego organu stwierdzającą że osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. /tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm/, wykonująca zamówienie, posiada właściwe uprawnienia budowlane - aktualne zaświadczenie właściwej Izby, o którym mowa w treści art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), potwierdzające fakt wpisania osoby wykonującej zamówienie, na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, z określonym w nim terminem ważności. 11. sprawozdanie finansowego albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 12. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy 13. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 14. dokumenty umożliwiające identyfikacje wykonawcy: aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Białe Błota - ETAP I
Dodano: 2016-07-27 - REMONT ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI GMINNEJ NR 090552C UL. BYDGOSKA W RYNARZEWIE
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Półwiejskiej w Nakle nad Notecią.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi gminnej łączącej ul. Wojska Polskiego z ul. Sądową wraz z przebudową drogi na dz. nr 869/6 na terenie Szpitala Psychiatrycznego w Świeciu
Dodano: 2016-07-22 - PRZEBUDOWA UL. POWSTAŃCÓW WLKP. W SZUBINIE
Dodano: 2016-07-21 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA
Dodano: 2016-07-07 - Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Sitno-Tonin
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych Dziedzinek -Mąkowarsko
Dodano: 2016-06-30 - Przebudowa drogi gminnej Radojewice - Niemojewo w technologii podwójnego powierzchniowego utrwalenia grysami i emulsją
Dodano: 2016-06-28