Przetargi.pl
TT-28-04/2019 „Usługi w zakresie obsługi szaletu publicznego oraz sprzątania pomieszczeń tj.: Zadanie nr 1: Usługi w zakresie obsługi publicznego szaletu na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu. Zadanie nr 2: Usługi w zakresie obsługi publicznego szaletu na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole we Wrocławiu. Zadanie nr 3: Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku administracyjno – biurowych na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole we Wrocławiu oraz usługi utrzymania w czystości toalety zlokalizowanej na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Pawłowice ”

Zarząd Cmentarzy Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 50-224 Wrocław, pl. Strzelecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (0-71) 328 70 20 , fax. (0-71) 328 70 18
  • Data zamieszczenia: 2019-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Cmentarzy Komunalnych
    pl. Strzelecki
    50-224 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (0-71) 328 70 20, fax. (0-71) 328 70 18
    REGON: 93058862500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TT-28-04/2019 „Usługi w zakresie obsługi szaletu publicznego oraz sprzątania pomieszczeń tj.: Zadanie nr 1: Usługi w zakresie obsługi publicznego szaletu na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu. Zadanie nr 2: Usługi w zakresie obsługi publicznego szaletu na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole we Wrocławiu. Zadanie nr 3: Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku administracyjno – biurowych na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole we Wrocławiu oraz usługi utrzymania w czystości toalety zlokalizowanej na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Pawłowice ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia składa się z 3 odrębnych zadań. 2. Zadanie nr 1: Usługi w zakresie obsługi publicznego szaletu usytuowanego w budynku administracyjno - biurowym Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu. Szczegółowy zakres usługi zawarty jest w „Opis przedmiotu zamówienia w zakresie obsługi szaletu na terenie Cmentarza Komunalego Osobowice” stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. 3. Zadanie nr 2: Usługi w zakresie obsługi publicznego szaletu usytuowanego w budynku administracyjno - biurowym Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole we Wrocławiu. Szczegółowy zakres usługi zawarty jest w „Opis przedmiotu zamówienia w zakresie obsługi szaletu na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole” stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 4. Zadanie nr 3 Usługi utrzymania w czystości toalety zlokalizowanej na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Pawłowice przy ul. Złocieniowej 29 we Wrocławiu oraz Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku administracyjno - biurowym oraz przedpogrzebowym na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole we Wrocławiu. Szczegółowy zakres usługi zawarty jest w „Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3” stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. 5. Szczegółowy sposób wykonania usług dla poszczególnych zadań został określony w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 (Regulamin porządkowy Cmentarzy Komunalnych we Wrocławiu) do siwz. 6. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1.1 dla zadania nr 1 – 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset 00/100 złotych); 1.2 dla zadania nr 2 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych) 1.3 dla zadania nr 3 – 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 złotych); UWAGA: Należy dokładnie zaznaczyć, na które zadanie wadium zostało wniesione. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu kogo, tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 pieniądzu; 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 gwarancjach bankowych; 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 4.3 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 4.4 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w PKO BP SA numer rachunku dla podmiotów krajowych: 59 1020 5226 0000 6702 0416 5114, dla podmiotów zagranicznych: kod IBAN-SWIFT: PL 59 1020 5226 0000 6702 0416 5114 BPKOPLPW, z adnotacją „Wadium – nr postępowania: TT-28-04/2019 zadanie/a nr ……”. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz dopuszczonych formach – oryginał dokumentu winien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego do sekretariatu, tj. Zarząd Cmentarzy Komunalnych, pl. Strzelecki 19/21, 50-224 Wrocław, przed upływem terminu składania ofert (również w przypadku dostarczenia wadium za pośrednictwem poczty). 8. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zarząd Cmentarzy Komunalnych z siedzibą we Wrocławiu, pl. Strzelecki 19/21, 50-224 Wrocław. Poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązania gwaranta/poręczyciela do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 art. 7b). 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach