Przetargi.pl
Kompleksowa usługa sprzątania budynku „B” od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku „A” w soboty, niedziele i święta w PCUZ – ZOZ S.A. w Polkowicach

Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-101 Polkowice, Kard. B. Kominka 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A.
    Kard. B. Kominka 7
    59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie
    REGON: 390760852
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyPodmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa sprzątania budynku „B” od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku „A” w soboty, niedziele i święta w PCUZ – ZOZ S.A. w Polkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania budynku „B” od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku „A” w soboty, niedziele i święta w Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach.2. Zakres objęty usługą sprzątania jak w pkt. 1 zgodnie z SWZ.3. Wymagania dotyczące wykonywania usługi jak w pkt. 2:1) Prace objęte umową Wykonawca będzie realizował zatrudnionym przez siebie personelem, przy użyciu własnego sprzętu i narzędzi. Lista personelu zostanie złożona w siedzibie Zamawiającego w dniu podpisania umowy i będzie aktualizowana każdorazowo w przypadku zmiany składu personelu wykonującego usługę.2) Wykonawca zapewni dezynfekcję, pranie i suszenie mopów,3) Środki czystości: preparaty, płyny do mycia i dezynfekcja powierzchni i urządzeń sanitarnych, proszki do czyszczenia, worki na śmieci itp. niezbędne do wykonania usługi sprzątania zapewnia we własnym zakresie Wykonawca, środki muszą być zgodne z właściwymi przepisami prawa (posiadać atesty, certyfikaty dopuszczenia do użytkowania w obiektach służbyzdrowia). Preparaty powinny posiadać aktualne karty charakterystyki.Wszystkie preparaty dezynfekcyjne, które będzie stosował Wykonawca muszą posiadać szerokie spektrum działania (B,V,F,Tbc), spełniać wymogi ustawy 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 24), ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2301) oraz ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. poz. 974). Środki myjące, dezynfekcyjne i konserwujące, służące do wykonywania usługi muszą posiadać, odpowiednio do ich rodzaju,następujące dokumenty: - karty charakterystyki substancji niebezpiecznej- wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych / zgłoszenie do rejestru medycznego / pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym.4) Wykonawca uzupełni Plan Higieny (załącznik nr 10 do SIWZ) o nazwy preparatów dezynfekcyjnych i myjącoczyszczących w oparciu o wymogi szczegółowe Zamawiającego dla preparatów dezynfekcyjnych i myjąco-czyszczących – załącznik nr 10A i 10B.5) Wykonawca wraz z ofertą przedstawi uzupełniony wykaz środków dezynfekcyjnych i myjąco-czyszczących zgodnie zZałącznikiem.6) Artykuły higieniczne: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie lub piankę do uzupełnienia w pomieszczeniachi toaletach zapewni Zamawiający w ilości wg potrzeb do wykonania Umowy.7) Minimalne wymagania Zamawiającego dla preparatów dezynfekcyjnych, myjąco-czyszczących, na środki czystości ihigieniczne zostały wyszczególnione w załączniku nr 11 do zapytania ofertowego. Wykonawca będzie dostarczać nabieżąco środki czystości i higieniczne wg rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.8) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r.poz. 699 z późn. zm.). Wykonawca nie posiadający zezwolenia do prowadzenia działalności w zakresie zbierania, odzysku,unieszkodliwiania i transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, powierzy realizację zadania w wyżej wymienionym zakresie podmiotowi posiadającemu powyższe zezwolenie.9) Przy usuwaniu odpadów zebranych w obiekcie (oraz odpadów powstałych w trakcie wykonywania usług), Wykonawca zobowiązuje się do ich sortowania zgodnie z systemem zbierania odpadów, obowiązujących w obiekcie oraz aktualnymi przepisami w tym zakresie.10) Koszty wywozu i zagospodarowania odpadów ponosi Zamawiający.11) Wywóz dodatkowych odpadów (plastikowe butelki itp. plastik spożywczy) 2 razy w miesiącu transportem Zamawiający.12) Zamawiający udostępni pomieszczenie do przechowywania sprzętu o powierzchni 2,68 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach