Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 59-101 Polkowice, Kard. B. Kominka 7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A.
Kard. B. Kominka 7
59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie
REGON: 390760852 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyPodmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa usługa sprzątania budynku „B” od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku „A” w soboty, niedziele i święta w PCUZ – ZOZ S.A. w Polkowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania budynku „B” od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku „A” w soboty, niedziele i święta w Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach.2. Zakres objęty usługą sprzątania jak w pkt. 1 zgodnie z SWZ.3. Wymagania dotyczące wykonywania usługi jak w pkt. 2:1) Prace objęte umową Wykonawca będzie realizował zatrudnionym przez siebie personelem, przy użyciu własnego sprzętu i narzędzi. Lista personelu zostanie złożona w siedzibie Zamawiającego w dniu podpisania umowy i będzie aktualizowana każdorazowo w przypadku zmiany składu personelu wykonującego usługę.2) Wykonawca zapewni dezynfekcję, pranie i suszenie mopów,3) Środki czystości: preparaty, płyny do mycia i dezynfekcja powierzchni i urządzeń sanitarnych, proszki do czyszczenia, worki na śmieci itp. niezbędne do wykonania usługi sprzątania zapewnia we własnym zakresie Wykonawca, środki muszą być zgodne z właściwymi przepisami prawa (posiadać atesty, certyfikaty dopuszczenia do użytkowania w obiektach służbyzdrowia). Preparaty powinny posiadać aktualne karty charakterystyki.Wszystkie preparaty dezynfekcyjne, które będzie stosował Wykonawca muszą posiadać szerokie spektrum działania (B,V,F,Tbc), spełniać wymogi ustawy 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 24), ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2301) oraz ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. poz. 974). Środki myjące, dezynfekcyjne i konserwujące, służące do wykonywania usługi muszą posiadać, odpowiednio do ich rodzaju,następujące dokumenty: - karty charakterystyki substancji niebezpiecznej- wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych / zgłoszenie do rejestru medycznego / pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym.4) Wykonawca uzupełni Plan Higieny (załącznik nr 10 do SIWZ) o nazwy preparatów dezynfekcyjnych i myjącoczyszczących w oparciu o wymogi szczegółowe Zamawiającego dla preparatów dezynfekcyjnych i myjąco-czyszczących – załącznik nr 10A i 10B.5) Wykonawca wraz z ofertą przedstawi uzupełniony wykaz środków dezynfekcyjnych i myjąco-czyszczących zgodnie zZałącznikiem.6) Artykuły higieniczne: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie lub piankę do uzupełnienia w pomieszczeniachi toaletach zapewni Zamawiający w ilości wg potrzeb do wykonania Umowy.7) Minimalne wymagania Zamawiającego dla preparatów dezynfekcyjnych, myjąco-czyszczących, na środki czystości ihigieniczne zostały wyszczególnione w załączniku nr 11 do zapytania ofertowego. Wykonawca będzie dostarczać nabieżąco środki czystości i higieniczne wg rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.8) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r.poz. 699 z późn. zm.). Wykonawca nie posiadający zezwolenia do prowadzenia działalności w zakresie zbierania, odzysku,unieszkodliwiania i transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, powierzy realizację zadania w wyżej wymienionym zakresie podmiotowi posiadającemu powyższe zezwolenie.9) Przy usuwaniu odpadów zebranych w obiekcie (oraz odpadów powstałych w trakcie wykonywania usług), Wykonawca zobowiązuje się do ich sortowania zgodnie z systemem zbierania odpadów, obowiązujących w obiekcie oraz aktualnymi przepisami w tym zakresie.10) Koszty wywozu i zagospodarowania odpadów ponosi Zamawiający.11) Wywóz dodatkowych odpadów (plastikowe butelki itp. plastik spożywczy) 2 razy w miesiącu transportem Zamawiający.12) Zamawiający udostępni pomieszczenie do przechowywania sprzętu o powierzchni 2,68 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa usługa sprzątania budynku „B” od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku „A” w soboty, niedziele i święta w PCUZ – ZOZ S.A. w Polkowicach
Dodano: 2024-06-05 - Kompleksowa usługa sprzątania budynku „B” od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku „A” w soboty, niedziele i święta w PCUZ – ZOZ S.A. w Polkowicach
Dodano: 2024-04-18 - Kompleksowa usługa sprzątania budynku „B” od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku „A” w soboty, niedziele i święta w PCUZ – ZOZ S.A. w Polkowicach
Dodano: 2023-03-09 - wykonanie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach adaptowanych na Szpital Rezerwowy w budynku przy ul. Rakietowej 33 we Wrocławiu ( 54-615 Wrocław), wraz z dystrybucją posiłków, transportem wewnętrznym tj. odpadów, brudnej i czystej bielizny, materiałów z magazynów, pacjentów, transportem zwłok do miejsca przechowywania oraz utrzymaniem terenów zewnętrznych
Dodano: 2021-03-15 - Usługa kompleksowego sprzątania budynku „Z” Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2021-01-22 - Usługa kompleksowego sprzątania budynku „Z” Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2020-12-03 - Dezynfekcja obiektów wyposażenia przystanków komunikacji miejskiej będących w zarządzie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
Dodano: 2020-08-28 - Usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku przychodni DCM DOLMED S.A. we Wrocławiu
Dodano: 2020-07-10 - Usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku przychodni DCM DOLMED S.A. we Wrocławiu
Dodano: 2020-06-30 - TT-28-02/2020 Usługi w zakresie obsługi szaletu publicznego na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole we Wrocławiu
Dodano: 2020-01-14