Przetargi.pl
Transport uczestników projektu "Aktywna przyszłość" i "Rodzina na PLUS".

Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa ogłasza przetarg

  • Adres: 14260 Lubawa, Fijewo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 6455439 , fax. 0-89 6455439
  • Data zamieszczenia: 2017-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa
    Fijewo 73
    14260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 6455439, fax. 0-89 6455439
    REGON: 51002725700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopslubawa.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Transport uczestników projektu "Aktywna przyszłość" i "Rodzina na PLUS".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest transport uczestników II i III edycji projektu „Aktywna przyszłość” oraz uczestników II edycji projektu „Rodzina na PLUS” współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020. Zadanie 1.1 Transport uczestników II edycji projektu „Aktywna przyszłość” na zajęcia grupowe – Warsztaty rozwoju umiejętności społecznych, Warsztaty aktywizacji zawodowej, Warsztaty Podstawy obsługi komputera oraz Warsztaty zarzadzania czasem realizowane w projekcie Ilość dowożonych osób: 12 uczestników projektu Szacunkowa liczba kilometrów: 4 940 km Okres realizacji: I 2018 – X 2018 Miesiąc realizacji Ilość wyjazdów na zajęcia grupowe I 2018 4 wyjazdy II 2018 4 wyjazdy III 2018 4 wyjazdy IV 2018 4 wyjazdy V 2018 4 wyjazdy VI 2018 0 wyjazdów VII 2018 0 wyjazdów VIII 2018 5 wyjazdów IX 2018 9 wyjazdów X 2018 4 wyjazdy RAZEM 38 WYJAZDÓW Zadanie 1.2 Transport uczestników III edycji projektu „Aktywna przyszłość” na zajęcia grupowe – Warsztaty rozwoju umiejętności społecznych, Warsztaty aktywizacji zawodowej, Warsztaty Podstawy obsługi komputera oraz Warsztaty zarzadzania czasem realizowane w projekcie Ilość dowożonych osób: 12 uczestników projektu Szacunkowa liczba kilometrów: 4 940 km Okres realizacji: VIII 2018 – V 2019 Miesiąc realizacji Ilość wyjazdów na zajęcia grupowe VIII 2018 4 wyjazdy IX 2018 4 wyjazdy X 2018 4 wyjazdy XI 2018 4 wyjazdy XII 2018 4 wyjazdy I 2019 0 wyjazdów II 2019 0 wyjazdów III 2019 5 wyjazdów IV 2019 9 wyjazdów V 2019 4 wyjazdy RAZEM 38 WYJAZDÓW Zadanie 2. Transport uczestników II edycji projektu „Rodzina na PLUS” na zajęcia grupowe – Warsztaty rozwoju umiejętności społecznych, Warsztaty zarządzania czasem i gospodarowania budżetem domowym, Warsztaty Szkoła dla rodziców oraz Warsztaty aktywności lokalnej realizowane w projekcie Ilość dowożonych osób: 10 uczestników projektu Szacunkowa liczba kilometrów: 4 420 km Okres realizacji: V 2018 – I 2019 Miesiąc realizacji Planowana ilość wyjazdów na zajęcia grupowe V 2018 4 wyjazdy VI 2018 4 wyjazdy VII 2018 4 wyjazdy VIII 2018 4 wyjazdy IX 2018 4 wyjazdy X 2018 3 wyjazdy XI 2018 4 wyjazdy XII 2018 3 wyjazdy I 2019 4 wyjazdy RAZEM: 34 WYJAZDY Usługa ma być realizowana środkiem transportu posiadającym co najmniej 12 miejsc siedzących, wyposażonym w pasy bezpieczeństwa. Zajęcia w ramach każdego z zadań będą się odbywały w innym terminie. Usługa będzie polegała na przewozie uczestników projektów z miejsca ich zamieszkania (teren gminy Lubawa) do miejsca prowadzenia zajęć grupowych – Klub Integracji Społecznej, Fijewo 73, 14 – 260 Lubawa. W zależności od rodzaju warsztatów będą one trwały od ok. 3 do ok. 5 godzin zegarowych + przerwa kawowa lub przerwa obiadowa w ramach 1 wyjazdu, w związku z czym średni czas postoju wyniesie od 4 do 6 godzin. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia na dany miesiąc będzie podawany Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem licząc od daty pierwszego przejazdu w danym miesiącu. 1. Wykonawca na okres obowiązywania umowy zobowiązany jest do: zapewnienia środka transportu – pojazdu, który będzie spełniał warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich wyposażenia, zapewnienia ubezpieczenia środka transportu – pojazdu za pomocą którego będzie świadczył usługę. Wykonawca zobowiązany jest dbać o zewnętrzną i wewnętrzną czystość środka transportu oraz zabezpieczyć pełną sprawność środka transportu przeznaczonego do przewozu uczestników projektu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczestnikom projektu odpowiednich warunków przewozu, bezpieczeństwa i należytej obsługi. Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z Zamawiającym w zakresie skutków zdarzeń zależnych od Wykonawcy, które umożliwiałyby lub utrudniały świadczenie przedmiotowej usługi. W przypadku awarii środka transportu przeznaczonego do transportu uczestników projektów Wykonawca zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić na własny koszt pojazd zastępczy oraz poinformować niezwłocznie o tym fakcie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia może się ubiegać się Wykonawca, który posiada uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2183 z późn. zm.). Okres ważności wymaganej licencji nie może być krótszy niż do dnia 31 maja 2019 r.,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach