Przetargi.pl
Dowóz uczestników- w tym również osób niepełnosprawnych na zajęcia Środowiskowego Domu Samopomocy w Janowcu Kościelnym i odwóz z tej miejscowości do miejsca zamieszkania

GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY ogłasza przetarg

  • Adres: 13-111 Janowiec Kościelny, 62
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY
    62
    13-111 Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 510743019
  • Adres strony internetowej zamawiającego: janowiec.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczestników- w tym również osób niepełnosprawnych na zajęcia Środowiskowego Domu Samopomocy w Janowcu Kościelnym i odwóz z tej miejscowości do miejsca zamieszkania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie uczestników, w tym również osób niepełnosprawnych, na zajęcia Środowiskowego Domu Samopomocy (dalej ŚDS) w Janowcu Kościelnym i odwóz z tej miejscowości do miejsca zamieszkania.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy oraz w załączniku Nr 1 do projektowanych postanowień umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie: SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami prawa.4. Jest to zamówienie na dostawę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV: 60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.Wskazane w opisie trasy kursów, będą na bieżąco aktualizowane, gdyż uzależnione są od miejsca zamieszkania aktualnie korzystających z ŚDS osób. Ustalanie takich zmian z kilkoma wykonawcami na raz będzie dezorganizować bieżącą działalność ŚDS, w związku z powyższym podział zamówienia na części nie jest możliwy.6. Zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia tj. kierowców uprawnionych do kierowania pojazdami Wykonawcy lub Podwykonawcy - o ile wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.). Szczegółowe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. wymogu zostały opisane w § 12 i § 7 projektowanych postanowień umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ.7. Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia wynosi 424 000 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych)2. Pozostałe wymagania dotyczące wadium zostały określone w rozdziale IX SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziałuw postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że spełnia minimalne warunki dotyczące doświadczenia wykonawcy.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) co najmniej trzy usługi, z których każda:a) polegała na transporcie zbiorowym osób ib) trwała nieprzerwanie przez okres co najmniej 9 miesięcy.W przypadku usług będących w trakcie realizacji (wykonywanych) okres trwania wykazywanej usługi, musi odnosić się do usługi już wykonanej np. w ramach trwającej umowy.(W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wymaganym ww. doświadczeniem musi się wykazać samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających sięo zamówienie).Ocena na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia). Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale V ust. 5 pkt 1 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach