Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gm. Ełk na podst. zakup. biletów ze spraw. opieki w czasie przewozu oraz dowóz dziecka niepełnosprawnego do Specj. Ośrodka Szkolno-Wychow. w Olecku w r. szk.2024/2025

Gmina Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Tadeusza Kościuszki 28A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876194500
  • Data zamieszczenia: 2024-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ełk
    Tadeusza Kościuszki 28A
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876194500
    REGON: 790671099
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół na terenie Gm. Ełk na podst. zakup. biletów ze spraw. opieki w czasie przewozu oraz dowóz dziecka niepełnosprawnego do Specj. Ośrodka Szkolno-Wychow. w Olecku w r. szk.2024/2025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu dojazdu dzieci do szkół na terenie Gminy Ełk na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2024/2025.Część 1 - Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Ełk na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu.Zamówienie w zakresie części 1 zostało podzielone na 5 zadań, do realizacji których wymaganych jest minimum 7 autobusów i 2 busy:- 1 autobus z min. ilością miejsc siedzących – 60- 1 autobus z min. ilością miejsc siedzących - 56- 1 autobus z min. ilością miejsc siedzących - 46 (rezerwowy) - 2 autobusy z min. ilością miejsc siedzących - 42- 2 autobusy z min. ilością miejsc siedzących - 44- 1 bus z min. ilością miejsc siedzących – 13- 1 bus z min. ilością miejsc siedzących – 5Zamawiający dopuszcza pojazdy o większej, bądź mniejszej ilości miejsc siedzących pod warunkiem zapewnienia wszystkim przewożonym dzieciom miejsc siedzących, dostosowanych do stanu technicznego dróg na terenie Gminy Ełk.Zadanie nr 1 Obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Szarych Szeregów w Mrozach Wielkich i Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Ełku i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Ełk, Regielnica, Sordachy, Koziki, Giże, Kałęczyny, Regiel, Mrozy Osiedle.Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 55 dzieci w tym 2 do punktu przedszkolnego i 2 do SOSW w Ełku.Zadanie nr 2 Obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. ks. J. Twardowskiego w Woszczelach i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Bartosze, Mołdzie, Guzki, Rożyńsk, Rogalik, Rogale, Rogale Kolonia, Skomack Wielki Osada, Berkowo, Rogale kolonia, Grabnik Osada, Grabnik, Grabnik Kolonia, Siedliska, Chrzanowo, Królowa Wola, Czerwonka.Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 104 dzieci w tym 15 do punktu przedszkolnego.Zadanie nr 3 Obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Ełk ul. Zamkowa, Bajtkowo, Rostki Bajtkowskie, Ciernie, Niekrasy, Śniepie, Borki, Bobry, Zdunki, Mąki, Mącze, Mostołty, Karbowskie, Nowa Wieś Ełcka - Szosa Bajtkowska, Chruściele, Szarek, Szarejki, Maleczewo, Barany, Pistki, Białojany, Rymki, Zdedy, Suczki, Tracze.Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 204 dzieci w tym 23 dzieci do przedszkola.Zadanie nr 4 Obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Lecha Aleksandra Kaczyńskiego w Chełchach i odwóz po skończonych zajęciach do miejscowości Przykopka.Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 12 dzieci w tym 2 dzieci do przedszkola.Zadanie nr 5 Obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Zespołu Szkół Samorządowych w Stradunach i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Przytuły, Przytuły Kolonia.Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 4 dzieci.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.Wymagania dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:1) Wykonawca będzie dowoził uczniów do szkół w dni nauki szkolnej na podstawie sprzedanych biletów miesięcznych. W przypadku zmian w organizacji zajęć polegających na: skróceniu godzin nauki lub innych przyczyn np. uroczystości szkolne. Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów co najmniej na 1 dzień przed planowaną zmianą.2) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przewozu ubezpieczonymi i sprawnymi technicznie autobusami, posiadającymi aktualne badania techniczne dopuszczające je do ruchu z ilością miejsc siedzących odpowiadającą ilości przewożonych dzieci, zgodną z wykazem pojazdów przedstawionym w formularzu ofertowym Wykonawcy. W przypadku zwiększenia się ilości dzieci z dniem rozpoczęcia zajęć szkolnych - zapewnienie wszystkim dzieciom miejsc siedzących w autobusie.3) Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny brutto 1 biletu miesięcznego na wszystkie zadania.4) Usługa będzie świadczona przy użyciu środków transportowych spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniające maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia.5) Wykonawca podczas przewozu musi zapewnić w autobusie odpowiednią liczbę miejsc siedzących dla każdego dziecka, odpowiednio do każdego zadania.6) W okresie jesienno - zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane.7) Zamawiający najpóźniej na 6 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi w danym miesiącu dostarczy Wykonawcy imienne listy uczniów na poszczególne zadania, stanowiące podstawę do przygotowania biletów miesięcznych. 8) Wykonawca na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi w danym miesiącu dostarczy do poszczególnych szkół bilety miesięczne, zgodnie z przekazanym imiennym wykazem uczniów.9) Odbiór dostarczonych biletów miesięcznych odbywać się będzie każdorazowo w obecności upoważnionego przedstawiciela szkoły, który własnoręcznym podpisem potwierdzi dostarczoną ilość biletów.10) Zamawiający może zwrócić Wykonawcy niesłusznie wystawiony bilet miesięczny do 5 dnia każdego miesiąca, a zwrócony bilet miesięczny, będzie stanowił podstawę do sporządzenia korekty faktury za dany miesiąc.11) Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.12) Wykonawca w razie awarii własnego autobusu lub busa zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany. Nie zapewnienie pojazdu zastępczego spowoduje obciążenie Wykonawcy karą i kosztami za wynajem zastępczego środka transportu.13) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany w zakresie liczby dowożonych i odwożonych uczniów, która spowoduje wzrost lub spadek ilości zakupionych biletów miesięcznych w wysokości 10% od początkowej liczby uczniów wskazanych w SWZ. 14) W przypadku zmian w organizacji pracy szkół w trakcie roku szkolnego, wynikających ze zmian planu zajęć lub zmiany lokalizacji prowadzenia zajęć, Wykonawca zobowiązany jest dostosować rozkład kursów do zmienionego harmonogramu lub lokalizacji zajęć. Powyższe zmiany nastąpią po uzgodnieniu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego.15) W ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi projektowany rozkład jazdy autobusów i busów, spełniający wymagania co do organizacji i realizacji dowozu uczniów określone w załączniku nr 7 do SWZ.16) Transport musi być przeprowadzony ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, jak również w trakcie ich wsiadania i wysiadania. Kierowca autobusu nie może pełnić funkcji opiekuna. 17) W przypadku pozostawania wolnych miejsc w autobusie Zamawiający wyraża zgodę na świadczenie usług na rzecz mieszkańców gminy poprzez sprzedaż biletów. 18) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt:a) utrzymywać w należytym porządku i czystości autobusy;b) przestrzegać przepisy BHP i p.poż;c) oznaczyć autobusy na czas przewozów w sposób informujący, że są wykorzystywane do transportu dzieci szkolnych.Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 jest wykonywanie przez Wykonawcę usługi dowożenia polegającej na bezpiecznym i punktualnym przywozie i odwozie niepełnosprawnego ucznia szkoły podstawowej do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla dzieci Głuchych w Olecku, ul. Słowiańska w roku szkolnym 2024/2025. Dowóz będzie odbywał się dwa razy w tygodniu, tj.:1) w poniedziałek zawiezienie ucznia wraz z opiekunem do ośrodka na godzinę 7.50 i odwóz opiekuna do Ełku. Trasa przewozu: Ełk, ul. Dąbrowskiego 10 – Krokocie – SOSW w Olecku, ul. Słowiańska 2 – Ełk, ul. Dąbrowskiego 10.2) W piątek odbiór ucznia z ośrodka około godz. 14.00 i odwiezienie do domu. Trasa przewozu: Ełk, ul. Dąbrowskiego 10 – SOSW w Olecku, ul. Słowiańska 2 – Krokocie - Ełk, ul. Dąbrowskiego 10.Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi przewozowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ubezpieczonym i sprawnym technicznie samochodem, posiadającym aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia dowozu ucznia do ośrodka w razie awarii samochodu, choroby kierowcy jak również w razie zaistnienia zdarzeń o podobnym charakterze.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia należytej jakości wykonywania usługi, w szczególności pod względem: przestrzegania godzin odjazdów i przyjazdów, bezpieczeństwa pasażerów, warunków podróży (ogrzewanie), stanu technicznego samochodu, czystości samochodu oraz zapewnienia bezpiecznych warunków przewozu i ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczące przewożonych osób - powstałe w związku z wykonywaniem umowy.Zamawiający zobowiązuje się powiadomić niezwłocznie Wykonawcę telefoniczne o wszelkich przerwach w nauce, nie wynikających z organizacji roku szkolnego, powodujących wstrzymanie dowozu.W przypadku awarii samochodu, Wykonawca zobowiązuje się do przewozu ucznia pojazdem zastępczym, pozyskanym własnym staraniem i spełniającym warunki bhp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W zakresie części 1 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). W zakresie części 2 Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO S.A. nr rachunku 11 1240 5745 1111 0010 4463 2844 z dopiskiem "Wadium-nr postępowania (KZP.271.3.16.2024)UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;b) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający;g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);h) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa p. z. p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniająnw. warunki udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – W zakresie części 1 oraz 2 Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: W zakresie części 1 Zamawiający wymaga by Wykonawca przedłożył aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym; W zakresie części 2 Zamawiający wymaga by Wykonawca przedłożył aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.3) sytuacji ekonomicznej i finansowej: W zakresie części 1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200.000 zł; W zakresie części 2 Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.4) zdolności technicznej lub zawodowej: W zakresie części 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował 7 autobusami (w tym jeden rezerwowy) i 2 busami spełniającymi wymagania określone w dziale III. W zakresie części 2 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował pojazdem spełniającymi wymagania określone w dziale III posiadającym ważny przegląd techniczny oraz ubezpieczenie OC, NNW.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach