Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, Konarskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2020-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Konarskiego 13
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
REGON: 29015600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/spskgruca
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Transport medyczny karetką typu S - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest transport medyczny karetką typu S. 2. Zamówienie obejmuje transport medyczny karetką typu S w standardzie zgodnym z obowiązującymi w tym zakresie przepisami z użyciem środków transportu posiadających cechy techniczne i jakościowe zgodnie określone w Polskich Normach PN –EN 1789+A typ S przenoszących europejskie normy zharmonizowane, ustawie o Państwowym Ratownictwie Medycznym. Zamawiający wymaga: 1) zapewnienia całodobowej usługi transportu osób pojazdami spełniającymi przewidziane przepisami prawa wymagania dla karetek typu „S”, 2) zapewnienia zespołów wyjazdowych w składzie osobowym zgodnym z obowiązującymi wymaganiami dla karetek typu „S” określonymi w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) do poddania się kontroli przeprowadzonej przez Zamawiającego w zakresie prawidłowości wykonania przedmiotu umowy, 2) do poddania się kontroli przeprowadzonej przez Narodowy Fundusz Zdrowia w zakresie określonym w przepisach ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych z dnia 27 sierpnia 2004 r. • Zamawiający wymaga aby środki transportu spełniały: - wymogi sanitarne, - aktualne, dopuszczające do ruchu badania techniczne, - ubezpieczenie OC i NW, • Wykonawca zobowiązany jest posiadać Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystywania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art.53 ust.1 pkt. 12 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r poz. 1137 ze zm.) • Zamawiający wymaga, aby pracownicy zatrudnieni przez wykonawcę posiadali kwalifikacje odpowiednie do realizacji oferowanych usług - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, skład zespołu powinien być zgodny z definicją zawartą w art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2013.757 ze zm.). Kierowca kierujący pojazdem uprzywilejowanym musi spełniać wymagania, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2015 poz. 155 z późn. zm.); • Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz dysponować taką ilością środków transportu sanitarnego i zespołów wyjazdowych, aby zapewnić Zamawiającemu ciągłość wykonywania usług. Wykonawca musi posiadać taką ilość środków transportu, aby mógł obsłużyć więcej niż jedno zlecenie w jednym czasie, a w przypadku awarii środka transportu sanitarnego, zapewnić transport zastępczy, bez dodatkowych obciążeń dla Zamawiającego. • Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą - za szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych, zwanego dalej „ubezpieczeniem OC” na minimalną sumę gwarancyjną (zg. z zapisami Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dziennik Ustaw Nr 293, poz. 1729); § 3 ust.1). • Podstawą wykonania usługi jest zgłoszenie telefoniczne przez upoważnionego pracownika Udzielającego Zamówienia na 90 min przed planowanym przewozem. • W przypadku konieczności zapewnienia transportu powrotnego przyjmujący zamówienie zapewnia pozostawienie zespołu wyjazdowego w oczekiwaniu na pacjenta. • Zamawiający przewiduje średniomiesięcznie 4 wyjazdy zespołu (80km) Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz -formularzu ofertowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek zobowiązany jest wykazać się posiadaniem zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystywania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art.53 ust.1 pkt. 12 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r poz. 1137 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń składanych wraz z ofertą: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. A. Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1) i 2) i musi być aktualne na dzień składania ofert. B. Oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie tych oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia każdego z wykonawców. C. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania -w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby-warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w rodz. VI.1 niniejszej SIWZ dotyczącego tych podmiotów. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą Postać papierowa oferty Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Postać elektroniczna oferty Pełnomocnictwo wystawione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii poświadczonej notarialnie przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zobowiązanie podmiotu trzeciego wystawione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 roku w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT Postać papierowa oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej. b) Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędną ilością środków transportu sanitarnego i zespołów wyjazdowych, aby zapewnić Zamawiającemu ciągłość wykonywania usług. – treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. c) Oświadczenie Wykonawcy, że usługa będzie świadczona przez wykwalifikowany personel, w sposób ciągły przez cały okres trwania umowy. – treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. d) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dokumenty homologacji na pojazdy do transportu pacjentów i zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego – treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. e) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem UWAGA!!! Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt XI.1 a), b), c) d) SIWZ stanowią integralną cześć oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Postać elektroniczna oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym b) Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędną ilością środków transportu sanitarnego i zespołów wyjazdowych, aby zapewnić Zamawiającemu ciągłość wykonywania usług. – treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ c) Oświadczenie Wykonawcy, że usługa będzie świadczona przez wykwalifikowany personel, w sposób ciągły przez cały okres trwania umowy. – treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. d) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dokumenty homologacji na pojazdy do transportu pacjentów i zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego – treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. e) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego. Dokument sporządzony w oryginale w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego UWAGA!!! Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt XI.1 a), b), c) d) SIWZ stanowią integralną cześć oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi przewozu osób - dowóz i odwóz dzieci z niepełnosprawnościami w roku szkolnym 2024/2025 z zapewnieniem opieki podczas przewozu
Dodano: 2024-07-17 - Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie wrzesień – grudzień 2024 rok
Dodano: 2024-07-16 - Dowóz uczniów z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie gminy Błonie w latach 2024–2026
Dodano: 2024-07-10 - "Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Gminie Dębe Wielkie"
Dodano: 2024-07-03 - Świadczenie usług transportowych dla dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
Dodano: 2024-06-25 - Świadczenie usług transportu medycznego pacjentów, środkiem transportu wraz z ratownikiem medycznym posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, na rzecz pacjentów MSCZ
Dodano: 2024-04-02 - Usługa transportu sanitarnego dla IPiN
Dodano: 2024-03-29 - Usługa transportu sanitarnego dla IPiN
Dodano: 2024-02-29 - Usługa transportu sanitarnego
Dodano: 2024-02-07 - Usługa transportu sanitarnego
Dodano: 2024-02-05