Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-969 Kraków, Al. Jana Pawła II 39
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6428700 , fax. 012 6428700
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie
Al. Jana Pawła II 39 39
30-969 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6428700, fax. 012 6428700
REGON: 00012668100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Transport elementów techniki lotniczej - nr ADM.24-05/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Transport elementów techniki lotniczej: Transport samolotu A-7P Corsair II z Alverca Portugalia do Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie Wymiary ładunku podane są w załączniku nr 6 do SIWZ Rozładunek samolotu A-7P nastąpi w Muzeum Lotnictwa Pols - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601810000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia / nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VI i XI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. a. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. b. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. c. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom z podaniem nazwy i adresu proponowanych podwykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą sporządzoną według załącznika nr 1 do SIWZ wykonawca winien złożyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub inny równoważny dokument odpowiedni dla kraju oferenta (kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania). 2. Aktualne zaświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /zał. nr 2 do SIWZ/ 4. Oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego /zał. nr 3 do SIWZ/. 5. Wykaz wykonanych usług w zakresie transportu elementów ponadgabarytowych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi podobne do przedmiotu zamówienia, o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem (wykonanie 3-ch usług transportowych z ładunkiem o gabarytach porównywalnych do przedmiotu zamówienia) - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ Wykonanie to należy potwierdzić stosownymi referencjami uprzednich zamawiających o wykonanych usługach transportowych z podaniem przedmiotu zamówienia, potwierdzających ich wykonanie z należytą starannością i w terminie. 6. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. 9. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 10. Zamawiający wykluczy wykonawców z postępowania w przypadkach i na zasadach określonych w art. 24 ustawy. 11. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumlotnictwa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 4-ZP/2016 - Wynajem sprzętu - chodniki. Wynajem sprzętu budowlanego wraz z pełną obsługą operatorską do realizacji przez najemcę zadań w zakresie wykonania bieżących remontów chodników dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.
Dodano: 2016-04-12 - Usługi transportu samochodem ciężarowym
Dodano: 2016-04-12 - Najem i praca sprzętu, wraz z obsługą, do transportu materiałów przeznaczonych do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościelisko
Dodano: 2016-04-06 - Świadczenie usług transportowych samochodami ciężarowymi na potrzeby Gminy Kościelisko
Dodano: 2016-03-29 - Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2016 roku na terenie powiatu olkuskiego - III postępowanie
Dodano: 2016-03-09 - Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2016 roku na terenie powiatu olkuskiego - II postępowanie
Dodano: 2016-02-23 - Usługi transportowe i sprzętem zmechanizowanym na terenie Gminy Lubień
Dodano: 2016-02-19 - Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2016 roku na terenie powiatu olkuskiego
Dodano: 2016-02-01 - Letnie utrzymanie dróg - usługi sprzętowe
Dodano: 2016-01-27 - Świadczenie usług jednostkami sprzętowymi na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu w 2016 r.
Dodano: 2016-01-22