Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2016 roku na terenie powiatu olkuskiego - III postępowanie

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2016-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2016 roku na terenie powiatu olkuskiego - III postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie n/w usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2016r. na terenie powiatu olkuskiego (Obwód Drogowo - Mostowy w Trzyciążu) samochodem ciężarowym i koparko - ładowarką polegających na: 1) holowaniu remontera1), 2) transporcie materiałów kamiennych1) , 3) transporcie materiałów betonowych1), 4) transporcie gruzu betonowego i asfaltobetonowego1), 5) transporcie ziemi i gleby1), 6) transporcie zanieczyszczeń w postaci śmieci zbieranych w pasach drogowych1), 7) transporcie dłużyc, karpiny, gałęzi, pni i korzeni1), 8) transporcie znaków drogowych oraz słupków do znaków1), 9) wykonaniu robót ziemnych w postaci korytowania pod nawierzchnię jezdni i chodników2), 10) ścinaniu i profilowaniu poboczy2), 11) oczyszczeniu rowów z namułu i kopaniu rowów2), 12) oczyszczeniu jezdni z namulisk powstałych w wyniku ulewnego deszczu2), 13) załadunku i rozładunku materiałów kamiennych2), 14) załadunku i rozładunku materiałów betonowych ( kostki brukowej, obrzeży, krawężników, kręgów betonowych itp.)2), 15) załadunku i rozładunku gruzu betonowego i asfaltobetonowego2), 16) karczowaniu pni2), 17) wykonaniu robót niewymienionych powyżej, a związanych bezpośrednio z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych1), 2). Legenda: 1) - dotyczy usług świadczonych samochodem ciężarowym, 2) - dotyczy usług świadczonych koparko - ładowarką, Usługi świadczone dla Obwodu Drogowo - Mostowego nr 2 w Trzyciążu następującym sprzętem: - samochód ciężarowy - 1 sztuka, - koparko - ładowarka - 1 sztuka, Szacunkowa ilość godzin pracy została określona w załączniku nr 5 do SIWZ. Wymagania dotyczące sprzętu: 1. Samochód ciężarowy: a) moc silnika minimum 260 KM, b) ładowność skrzyni minimum 8000 kg, c) skrzynia ładunkowa samowyładowcza z możliwością 3 - stronnego wyładunku, d) tylny zaczep z przystosowaniem do ciągnięcia przyczepy (remontera), e) możliwość holowania przyczepy (remontera) o dopuszczalnej masie całkowitej minimum 14000 kg, f) możliwość holowania remontera na przyczepie niskopodwoziowej, g) sygnał świetlny błyskowy koloru pomarańczowego, h) aktualne badania techniczne, i) aktualne ubezpieczenie OC. 2. Koparko - ładowarka: a) napęd 4x4, b) moc silnika minimum 70 KM, c) łyżka przednia otwierana o pojemności minimum 1 m3, d) widły do przewozu palet, młot hydrauliczny, e) ramię tylne teleskopowe, f) wyjście pod młot hydrauliczny, g) 3 tylne łyżki o szerokości 0,4 m, 0,6 m i gładka do rowów o szerokości min. 1,2 m, h) sygnał świetlny koloru pomarańczowego, i) aktualne ubezpieczenie OC. Wymagania dotyczące osób obsługujących w/w sprzęt: 1. Samochód ciężarowy: - ważne prawo jazdy kat. C + E, 2. Koparko - ładowarka: - ważne uprawnienia na koparko - ładowarkę. Wykonawca którego oferta zostanie zakwalifikowana w wyniku przetargu zobowiązany jest do wykonywania w/w usług na Obwodzie Drogowo - Mostowym w Trzyciążu. Zamawiający może przedysponować sprzęt na inny Obwód Drogowy. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do żądania podstawienia sprzętu zaoferowanego w ofercie w celu jego oględzin. Sprzęt należy podstawić na teren Obwodu Drogowo - Mostowego nr 2 w Trzyciążu (Trzyciąż 107A). Zamawiający ustali termin takich oględzin. Podstawienie sprzętu odbędzie się na koszt Wykonawcy. Ponadto informujemy, iż za wszelkie szkody wyrządzone na rzecz osób trzecich powstałe przy świadczeniu ww. usługi odpowiada Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601810000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.150,00 PLN (słownie: trzy tysiące sto pięćdziesiąt złotych 00/100). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zarządu Drogowego w Olkuszu - Bank Pekao S.A. nr konta 14 1240 4748 1111 0000 4869 7828. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów złożonych w ofercie). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ww. ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ww. ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia sprzętu zastępczego w przypadku awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach