Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 1614 K Słopnice - Chyszówki - Jurków w miejscowości Chyszówki w km 8 + 530 - 9 + 030 - II etap

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 3375-831 , fax. 0-18 3375-832
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Józefa Marka 9 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 0-18 3375-831, fax. 0-18 3375-832
    REGON: 49189888000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 1614 K Słopnice - Chyszówki - Jurków w miejscowości Chyszówki w km 8 + 530 - 9 + 030 - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu drogi powiatowej nr 1614 K Słopnice - Chyszówki - Jurków w miejscowości Chyszówki w km 8 + 530 - 9 + 030 - II etap, w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych, obej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000.00 PLN (słownie: siedem tysięcy 00/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania przez inwestora. 2) Wykonawca ma do dyspozycji osoby mające kwalifikacje do wykonania zamówienia (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia). Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże iż dysponuje min 1 osobą posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, a także przedłoży dla wskazanych osób dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień, tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne wpisy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności. 3. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca przedłoży Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Wykaz wykonanych robót budowlanych - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Wykonawca musi udokumentować, że wykonał min 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania przez inwestora - dokumenty te muszą dodatkowo zawierać informację o miejscu, terminie i wartości zadania realizowanego przez Wykonawcę; Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; Potwierdzenie posiadanych uprawnień - Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wykazane w wykazie personelu - posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.), w szczególności kopie uprawnień budowlanych, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności; Oświadczenie z art. 22 i 24 - Oświadczenie z art. 22 i 24 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie wykluczeniu; kosztorys ofertowy - Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartościami netto i brutto całego zadania opracowany na podstawie przekazanych materiałów do sporządzenia oferty w tym przedmiaru robót; Dowód wniesienia wadium - Kopia dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium; Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy wykazać, że Wykonawca ma do dyspozycji min 1 osobę posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia - Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia; Informacja o podwykonawcy - Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, w przypadku gdy Wykonawca zamierza zrealizować zadanie przy udziale Podwykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_limanowski/Wprowadzenie/.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach