Przetargi.pl
Termomodernizacja wraz z wymianą okien w budynku przy pl. Marsz. J. Piłsudskiego 2 w Bolesławcu

Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 732 3258 , fax. 0-75 732 3250
  • Data zamieszczenia: 2013-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
    pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2 2
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 732 3258, fax. 0-75 732 3250
    REGON: 23082929800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja wraz z wymianą okien w budynku przy pl. Marsz. J. Piłsudskiego 2 w Bolesławcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.Termomodernizacja wraz z wymianą okien w budynku przy pl. Marsz. J. Piłsudskiego 2 w Bolesławcu. Szczegółowy zakres robót do wykonania określony jest w zgłoszeniu robót budowlanych i dokumentacji projektowo-kosztorysowej opracowanej w maju 2013 r. oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i w Przedmiarze Robót. Opis stanu istniejącego - przedmiotowy budynek o funkcji biurowej z lat 70-tych, podpiwniczony - dwukondygnacyjny, przekryty płaskim stropodachem. Budynek wykonany w systemie budownictwa mieszanego- tradycyjnego i prefabrykowanego. Obiekt okrągły, o promieniu 12,5 m i wyniesiony ponad teren około 110 cm, z układem nośnym pionowych żylet żelbetowych połączonych wieńcami między kondygnacyjnymi. Obwód budynku podzielony przez pionowe żylety na 64 równych pól, w których znajdują się wypełnienia ściankami podokiennymi gr. 25 cm oraz wysokie okna trójdzielne w pionie. Na ścianach podokiennych zamontowane są na bazie drewnianego rusztu panele szklane w kolorze czerwieni. Pionowe żelbetowe żylety obłożone blachą ocynkowaną na drewnianych łatach. Ściany zewnętrzne między żyletami żelbetowymi pionowymi murowane z pustaków lub cegieł w stanie technicznym dobrym. Między oknami na ścianach na ruszcie drewnianym zamontowane panele dekoracyjne wykonane ze szkła. Ściany nie posiadają żadnego docieplenia, jedynym dociepleniem są paski supremy w poziomie wieńców poszczególnych kondygnacji. Stropodach pokryty papą, papa w stanie złym widoczne pęknięcia. Kominy murowane i otynkowane w stanie dobrym. Rura spustowa wewnętrzna odprowadzona do ogólnospławnej kanalizacji.Planowany zakres robót: w ramach niniejszego zadania planuje się wykonać m.in. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej budynku, w tym okien piwnicznych 33 szt. okien rotundy nad dachem 22 szt., okien parteru i I piętra łącznie 124 szt., drzwi do piwnicy 1 szt., brama garażowa o pow. 8,798 m2, wraz z robotami towarzyszącymi. Zamawiający zaleca dokonanie pomiarów otworów okiennych i drzwiowych bezpośrednio na obiekcie. Wykonawca powinien ująć w ofercie koszt wykonania niezbędnych przycinek gałęzi drzew rosnących w otoczeniu budynku. Remont elewacji: ściany piwnic - przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką - mokrą 80,00m2, uzupełnienie tynków zewnętrznych kat. I - 80,00 m2, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metoda lekką-mokrą - 80,00m2, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mozaikowego na bazie spoiwa żywicznego gr. 2,0 mm - 80,00m2 wraz z robotami towarzyszącymi; elewacja parter i piętro - rozebranie obróbek elementów żelbetowych, rozebranie obudowy okien, ścian i rusztu drewnianego, demontaż podokienników zewnętrznych ze ścian, ocieplenie ścian budynków, obudowanie elementów żelbetowych blachą malowaną proszkowo - 414 ,16 m2, montaż płyt elewacyjnych fasadowych - płyty kompozytowe z niepalnym rdzeniem mineralnym wraz z wykonaniem rusztu z profili aluminiowych systemowych - 305,97 m2, montaż podokienników zewnętrznych z blachy malowanej proszkowo w kolorze szarym o szer. 35 cm - 43,40 m2, obróbki: ościeży nad oknami, ogniomura, blacharskie na cokole, gzymsu nad wjazdem do garażu - wraz z robotami towarzyszącymi; ściany rotundy - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 10 cm metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących - 75,00m2 oraz ocieplenie ościeży płytami styropianowymi o grubości 4 cm metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących - 12,32 m2, wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mozaikowego na bazie spoiwa żywicznego o grubości ok. 2,00mm - wraz z robotami towarzyszącymi;docieplenie i pokrycie stropodachu - wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej poziome - 484,00m2, obróbki dekarskie jednowarstwowe o powierzchni ponad 1,0 m2 obrabianej powierzchni - 16,546 m2, obróbki blacharskie z blachy powlekanej (dociski na ścianach ponad dachem i na kominach i pas nadrynnowy) - 20,311 m2, montaż rynien dachowych półokrągłych - 26,40 mb, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych powłokowych bitumicznych poziomych (czapki kominowe) - 7,684 m2 - wraz z robotami towarzyszącymi; dach nad wejściem do budynku - rozebranie obróbek murów ogniowych z blachy - 3,836 m2, renowacyjne pokrycie dachu w układzie jednowarstwowym papą o gr. 5,5 mm - 14,029 m2, obróbki dekarskie jednowarstwowe - 3,617 m2, obróbki blacharskie z blachy powlekanej (ogniomurki) - 3,836 m2 - wraz z robotami towarzyszącymi. Wszelkie nazwy własne użyte w treści siwz i załącznikach należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz jako takie lub równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane treścią siwz. W myśl art. 30 ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym materiały) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Za równoważne Zamawiający uzna roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) o paramentach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w treści STWiORB. Złożone wyżej wymienione dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji, który sporządzi stosowną opinię. Opinia będzie podstawą do podjęcia decyzji przez Zamawiającego o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 11.000,00 zł. (słownie: jedenaście tysięcy złotych). Wadium wpłaca się dla każdej części zamówienia oddzielni, podając w tytule nazwę części zamówienia.Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu;poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A. 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980 tytułem wadium. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej WADIUM wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą.Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy.Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach