Przetargi.pl
Pielęgnacja nasadzeń, krzewów ozdobnych, eksponatów botanicznych, roślin i drzew egzotycznych z różnych stref klimatycznych, trwale nasadzonych w gruncie w uprawie szklarniowej oraz zieleni i otwartych terenów parkowych zlokalizowanych w obiekcie zabytkowym Palmiarni przy ul. Wrocławskiej 158 w Wałbrzychu, wpisanym do rejestru zabytków pod nr 1407 wraz z obsługą kotło-wni i bieżącą konserwacją urządzeń grzewczych, instalacji i odbiorników ciepła oraz bieżącymi pracami konserwacyjno - naprawczymi na terenie Palmiarni w Wałbrzychu.

Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-306 Wałbrzych, ul. Piastów Śląskich 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6643850 , fax. 74 6643862
  • Data zamieszczenia: 2013-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o.
    ul. Piastów Śląskich 1 1
    58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6643850, fax. 74 6643862
    REGON: 89001155000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja nasadzeń, krzewów ozdobnych, eksponatów botanicznych, roślin i drzew egzotycznych z różnych stref klimatycznych, trwale nasadzonych w gruncie w uprawie szklarniowej oraz zieleni i otwartych terenów parkowych zlokalizowanych w obiekcie zabytkowym Palmiarni przy ul. Wrocławskiej 158 w Wałbrzychu, wpisanym do rejestru zabytków pod nr 1407 wraz z obsługą kotło-wni i bieżącą konserwacją urządzeń grzewczych, instalacji i odbiorników ciepła oraz bieżącymi pracami konserwacyjno - naprawczymi na terenie Palmiarni w Wałbrzychu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.1.Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja nasadzeń, krzewów ozdobnych, eksponatów botanicznych, roślin i drzew egzo-tycznych z różnych stref klimatycznych, trwale nasadzonych w gruncie w upra-wie szklarniowej oraz zieleni i otwartych terenów parkowych zlokalizowanych w obiekcie zabytkowym Palmiarni przy ul. Wrocławskiej 158 w Wałbrzychu, wpisa-nym do rejestru zabytków pod nr 1407 wraz z obsługą kotłowni i bieżącą kon-serwacją urządzeń grzewczych, instalacji i odbiorników ciepła oraz bieżącymi pracami konserwacyjno-naprawczymi na terenie Palmiarni w Wałbrzychu. 2.Szczegółowy wykaz prac do wykonywania w zakresie pielęgnacji zieleni: 2.1. pielęgnacja zieleni między innymi: nasadzeń, krzewów ozdobnych, eksponatów botanicznych, roślin i drzew egzotycznych z różnych stref klimatycznych trwale nasadzonych w gruncie w uprawie szklarniowej na powierzchni około 2500 m2 oraz zieleni i otwartych terenów parkowych na powierzchni około 8000 m2, 2.2. wykonywanie cięć sanitarnych, chirurgicznych, pielęgnacyjnych i korekcyj-nych roślin, krzewów ozdobnych i drzew,2.3. nasadzanie nowych roślin i uzupeł-nianie ubytków w roślinach,2.4. wykonanie nasadzeń roślin sezonowych (3 razy w roku) na klombach usytuowanych w 7 miejscach na terenie obiektu (do ok. 110 m2 ), 2.5. pielęgnacja roślin sezonowych,2.6. zasilanie, podlewanie i dokar-mianie roślin,2.7. nawadnianie wszystkich nowo posadzonych roślin,2.8. stoso-wanie środków ochrony roślin,2.9. ochrona chemiczna roślin, 2.10. wykony-wanie oprysków drzew i krzewów przeciwko szkodnikom i chorobom, 2.11. sto-sowanie selektywnego środka chwastobójczego na trawnikach,2.12. uzupełnia-nie podłoża w zależności od potrzeb,2.13. koszenie trawników o powierzchni około 8000 m2 w cyklu 10 dniowym maksymalnie 15 cykli,2.14. utrzymanie trawników w stanie niepogorszonym poprzez nawożenie, dosiewanie, wyrów-nywanie kretowisk, podlewanie, zimą odśnieżanie w przypadku nadmiernych opadów śniegu,2.15. zakup kwiatów kwitnących np. guzmani w ilości ok. 100 sztuk i wykonanie nasadzeń na trzech kaskadach wodnych w cyklu 3 miesię-cznym, 2.16. wykonanie nasadzeń rabatowych w skrzyniach - 10 szt, skrzyn-kach balkonowych - 20szt,2.17. wykonanie nasadzeń rabatowych wzdłuż szklani nr 1 ( wym. rabaty 25 m x 0,60 m),2.18. uzupełnienie kory i wymiana agrotkaniny na klombach, (do 110 m2),2.19. wykonywanie koniecznych cięć sanitarnych i pielęgnacyjnych żywopłotów min. 4 razy w sezonie wegetacyj-nym (żywopłoty : bukszpan - długość 110 mb x wysokość 0,50 mb; ligustr, jaśmin i inne - długość 720 mb x średnia wysokość 1,50 mb x średnia szero-kość 1,0 mb),2.20. usuwanie chwastów,2.21.dbanie o stan drzew i krzewów poprzez nawożenie, usuwanie uszkodzonych, złamanych oraz drobnych pędów i gałęzi, formowanie i cięcie, sprawdzanie podpór i wiązań młodych drzewek i krzewów, zabezpieczenie przed wiatrem i mrozem, 2.22. rozdrabnianie, zago-spodarowanie i utylizowanie we własnym zakresie obumarłych roślin oraz odpa-dów z cięć korekcyjnych, sanitarnych i chirurgicznych, 2.23. utrzymanie porzą-dku i czystości w obiekcie, na trawnikach, parkingach i alejach,2.24. zacienia-nie szklarni przed nadmiernym nasłonecznieniem, 2.25. odśnieżanie parkingów, alejek oraz dojść do obiektów Palmiarni w okresie zimowym, usuwanie oblo-dzeń (sopli) na zewnątrz szklarni,2.26. Wykaz roślin, eksponatów botanicznych oraz drzew egzotycznych z różnych stref klimatycznych trwale nasadzonych w gruncie w uprawie szklarniowej, zlokalizowanych w obiekcie Palmiarni w Wał-brzychu zawiera załącznik Nr 1 do projektu umowy.2.27. Wykaz roślin, drzew oraz krzewów ozdobnych zlokalizowanych na otwartych terenach parkowych przy obiekcie Palmiarni w Wałbrzychu zawiera załącznik Nr 2 do projektu umowy.3. Szczegółowy wykaz prac do wykonywania w zakresie obsługi kotło-wni: 3.1. Całodobowa obsługa kotłowni wraz z bieżącą konserwacją urządzeń, instalacji i odbiorników ciepła na terenie Palmiarni przy ul. Wrocławskiej 158 w Wałbrzychu. Całodobowa (24 godzinna) obsługa kotłowni w systemie zmiano-wym. Zmianowość pracy przy obsłudze kotłowni z zachowaniem określonych parametrów techniczno - użytkowych określonych przez Zamawiającego ustala Wykonawca. Obsługa kotłowni musi odbywać się w sposób ciągły, w tym rów-nież we wszystkie dni wolne od pracy. Zamawiający zastrzega, iż odpowie-dzialność za prawidłową obsługę kotłowni poprzez uwzględnienie odpowiedniej liczby pracowników kotłowni spoczywa na Wykonawcy.3.2. Wykonawca zobo-wiązany jest zapewnić dostawę ciepła i ciepłej wody do obiektu Palmiarni o powierzchni około 3000 m? przy zapewnieniu określonych parametrów techni-czno - użytkowych tj.: a) temperatura w pomieszczeniach szklarniowych musi odpowiadać wymaganiom roślin egzotycznych i nie może być niższa niż 6°C, b) temperatura w pomieszczeniach socjalnych nie może być niższa niż 18°C, c) temperatura ciepłej wody w punktach czerpalnych nie może być niższa niż 55°C. 3.3. Wykonawca realizuje usługę poprzez prowadzenie eksploatacji kotłów wymienionych pkt. 3.3.1 w systemie otwartym.3.3.1. W palmiarni za-instalowane są następujące urządzenia grzewcze:a) Kocioł węglowy wodny - stalowy UKS-M kl.3 nr 1 o mocy 56 KW, powierzchnia grzewcza 7,5 m2 (ogrzewanie pomieszczeń socjalnych oraz dostarczenie ciepłej wody), b) Kocioł węglowy wodny - stalowy UKS-M kl. 3 nr 2 o mocy 130 KW, powierzchnia grze-wcza 16 m2,c) Kocioł węglowy wodny - stalowy UKS-M nr 3 o mocy 190 KW, powierzchnia grzewcza 24 m2,d) Kocioł węglowy wodny - stalowy UKS-M nr 4 o mocy 190KW, powierzchnia grzewcza 24 m2, e) Kocioł węglowy wodny - sta-lowy KWM - S nr 5 o mocy 200 KW, powierzchnia grzewcza 17 m2. 3.4. Obsłu-ga kotłów winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, obowiązującymi normami oraz instrukcją obsługi urządzeń. Za prawidłową organizację tych prac i nadzór nad nimi odpowiada Wykonawca. 3.5.W zakres eksploatacji wchodzi również obowiązek: a) pełnienia nadzoru technicznego w okresie eksploatacji kotłowni, b) kontroli i regulacji urządzeń grzewczych, instalacji i odbiorników ciepła, c) drobnych napraw (wymiana czopuchów, naprawa drzwiczek, oczyszczenie dysz, wymiana szpilek),d) bieżącej konserwa-cji urządzeń grzewczych, instalacji i odbiorników ciepła, e) dokonywania syste-matycznego czyszczenia kotłów. 3.6. W okresie grzewczym wymagane jest również przeprowadzenie obligatoryjnie wszelkich przeglądów okresowych w zakresie:a) przewodów dymowych, b) przewodów wentylacyjnych, c) instalacji p. poż. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w oryginale wszystkie dokumen-ty, zaświadczenia z przeprowadzonych przeglądów.3.7. Zamawiający na swój koszt zapewni: a) dostawę węgla, b) dostawę wody, c) dostawę energii elektry-cznej.3.8.Wykonawca uczestniczy przy dostawach węgla, następnie na podsta-wie protokołu zdawczo - odbiorczego przyjmuje go na stan magazynowy. Na koniec każdego miesiąca informuje zamawiającego o faktycznym miesięcznym zużyciu opału i podaje stan magazynowy Każdą dostawę węgla kamiennego typu: miał, groszek odnotowuje w książce dyżurów z podaniem terminu dosta-wy oraz ilości.3.9.Po sezonie grzewczym Wykonawca: a) wyczyści piece,b) zda Zamawiającemu pozostały węgiel - jeżeli pozostał, c) przekaże wypełnione książki dyżurów z całego okresu grzewczego,d) dokona wywozu odpadów z procesów spalania węgla, przedłoży Zamawiającemu w formie oryginału stoso-wny dokument. 3.10. Zaleca się przeprowadzenia wizji lokalnej, w celu dokła-dnego skalkulowania ceny. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawców ko-nieczności wykonania prac nie ujętych w opisie przedmiotu zamówienia, a stwierdzonych podczas wizji lokalnej, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, mających wpływ na cenę oferty - zaleca się Wykona-wcy złożenie pisemnego zapytania w trybie art. 38 ust. 1 ustawy Pzp. Roszcze-nia zgłoszone po wyborze najkorzystniejszej oferty nie będą uwzględnione, po-nieważ Zamawiający uzna, że przedmiot zamówienia był Wykonawcy znany i nie wnosił zastrzeżeń.3.11. Zamawiający zastrzega, że usługa w zakresie obsłu-gi kotłowni na ternie Palmiarni opisana szczegółowo w punkcie 3 niniejszego rozdziału, może trwać krócej niż pozostały zakres zamówienia. W przypadku uruchomienia nowej kotłowni i przejęcia przez nią funkcji ogrzewania całego obiektu Palmiarni obsługa kotłowni zostanie zakończona. Zamawiający poinfor-muje pisemnie Wykonawcę na minimum 30 dni przed terminem planowanego uruchomienia nowej kotłowni. W celu oszacowania wartości niniejszego zamó-wienia i złożenia oferty, wykonawca winien skalkulować koszty obsługi kotłowni dla całego okresu trwania tej części zamówienia, tj. maksymalnie od dnia 15 października 2013r. do 15 kwietnia 2014r.(6 miesięcy).4. Szczegółowy wykaz zadań do wykonywania w zakresie bieżących prac konserwacyjno-naprawczych: 4.1. zabezpieczenie obiektu Palmiarni przed okresem zimowym poprzez zamy-kanie wietrzników i uszczelnianie pianką poliuretanową ok. 350 mb i zabezpie-czanie ścian bocznych folią bąbelkową ok. 400 mb na wysokość 1,50 m, jak również rozszczelnianie zabezpieczonych miejsc oraz zdjęcie folii bąbelkowej po okresie zimowym, 4.2. bieżące uzupełnianie ubytków w poszyciu szklarni (szkle-nie) powierzchni szacunkowej do 150 m2, 4.3. utrzymanie czystości w wolie-rach i na wybiegach dla ptaków, w basenie z rybami, karmienie zwierząt (ryby, żółwie, pawie) wraz z zapewnieniem opieki weterynaryjnej,4.4. bieżąca napra-wa i konserwacja ławek oraz pojemników na odpady,4.5. naprawy bieżące istniejących ścieżek komunikacyjnych na terenie Palmiarni poprzez podsypanie i uzupełnienie ubytków w płytkach chodnikowych,4.6. udostępnianie obiektu do zwiedzania w czasie realizacji wszelkich prac związanych z zamówieniem z ewentualnym wyłączaniem tych części szklarni, w których w czasie prac napra-wczych może występować zagrożenie zdrowia lub życia zwiedzających,4.7. udo-stępnianie obiektu Palmiarni dla zwiedzających, tj. otwieranie budynku o godz. 10:00 i zamykanie nie później niż o godz. 18:00 (latem o godz. 19:00), siedem dni w tygodniu.5. Obowiązki Wykonawcy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ.6. Usługi należy wykonywać z należytą starannością, z zachowaniem szczególnej ostrożności, zgodnie z zasa-dami wiedzy technicznej, przepisami bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, obowiązującymi norami, instrukcjami i warunkami stosowania oraz innymi prze-pisami prawa, w tym ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, a także w uzgodnieniu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwa-dzieścia tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia 31 lipca 2013r. do godz. 10:00. 2.Wadium należy wnieść na konto Zamawiającego w Kredyt Banku S.A. O/Wałbrzych na rachunek nr :35 1500 1764 1217 6001 6040 0000 przelewem z zaznaczeniem nazwy postępowania: Pielęgnacja nasadzeń, krzewów ozdo-bnych, eksponatów botanicznych, roślin i drzew egzotycznych z różnych stref klimatycznych, trwale nasadzonych w gruncie w uprawie szklarniowej oraz ziele-ni i otwartych terenów parkowych zlokalizowanych w obiekcie zabytkowym Pal-miarni przy ul. Wrocławskiej 158 w Wałbrzychu, wpisanym do rejestru zabyt-ków pod nr 1407 wraz z obsługą kotłowni i bieżącą konserwacją urządzeń grze-wczych, instalacji i odbiorników ciepła oraz bieżącymi pracami konserwacyjno-naprawczymi na terenie Palmiarni w Wałbrzychu.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pienią-dzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W tym przypad-ku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonaw-cę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.4. Wadium może być wnoszone również w innych formach zgodnie z art. 45, ust. 6 Prawo zamówień publicznych (wraz z późniejszymi zmianami), w siedzibie Zamawiającego w Wałbrzychu 58-306 ulica Piastów Śląskich 1, pokój nr 18/1 (kasa główna). Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty.Wadium musi zabezpie-czać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.4.1. W przypadku złożenie przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy:4.1.2.nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, gwa-ranta (banku lub instytucji udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 4.1.3. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,4.1.4. kwotę gwarancji,4.1.5. termin ważności gwarancji,4.1.6. wskazanie, że gwaran-cja jest nieodwołalna,4.1.7. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwa-rancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, nie odpowiedział na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub nie złożył pełnomocnictw,4.1.8.zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwa-rancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwa-nie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów i oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pra-wo zamówień publicznych lub pełnomocnictw,b) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofer-cie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Powyż- sze postanowienia stosuje się również do poręczeń.5. Zwrot wadium.5.1. Zama-wiający zatrzymuje wadium wraz s odsetkami według zasad określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.5.2. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. PZP nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.6. Utrata wadium.Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:6.1. Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 6.2.Nie wniósł wyma-ganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;6.3. Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaz. walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach