Miasto Łaziska Górne ogłasza przetarg
- Adres: 43-170 Łaziska Górne, pl. Ratuszowy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 248 000 , fax. 323 248 006
- Data zamieszczenia: 2018-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łaziska Górne
pl. Ratuszowy 1
43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
tel. 323 248 000, fax. 323 248 006
REGON: 276257601 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Szkolnej 4 w Łaziskach Górnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Szkolnej 4 w Łaziskach Górnych. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: - roboty demontażowe - demontaż rynien, rur spustowych, piorunochronów, parapetów, obróbek blacharskich, stolarki drzwiowej i okiennej, - roboty ogólnobudowlane: – ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, ocieplenie dachu, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych, wykończone płytkami klinkierowymi, montaż rynien, rur spustowych, parapetów i obróbek blacharskich; wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, malowanie ścian, rekultywacja terenu, rozbiórka z wywozem utylizacją i ułożeniem nowej nawierzchni z kostki betonowej gr.6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - zakres robót w branży instalacji elektrycznych dotyczy tylko robót zewnętrznych tak jak przewiduje przedmiar. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują załączniki do niniejszej specyfikacji: Przedmiot zamówienia, Przedmiar robót, Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 15.000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych.) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.359). Wadium wnosi się przez upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 11 SIWZ – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu, terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie ze wzorem który zostanie udostępniony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wykonawca winien złożyć w formie pisemnej i dostarczyć w wymaganym terminie do siedziby zamawiającego, do Kancelarii Ogólnej. Oświadczenie wykonawca winien złożyć w oryginale, a dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej - w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem. Ponadto do oferty należy załączyć: 1.Formularz oferty – przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji ; 2. Kosztorys ofertowy – sporządzony w formie uproszczonej w oparciu o załączony Przedmiar robót (dokładny opis w Przedmiocie zamówienia). 3.Dowód wniesienia wadium. Jeżeli wadium wniesiono w innej formie niż w pieniądzu, to wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu lub składa w/w oryginał w siedzibie zamawiającego w Łaziskach Górnych przy ul. Energetyków 5, w Referacie Zamówień Publicznych i Kontroli, przed terminem składania ofert, a kserokopię dokumentu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę załącza do oferty. 4. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.W przypadku, gdy ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, (grupy podmiotów określanej jako konsorcjum lub przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej) są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo wraz z ofertą w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie albo umowę spółki cywilnej lub wyciąg z umowy spółki cywilnej w zakresie reprezentacji spółki (w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę) z której będzie wynikało prawo do reprezentacji w postępowaniu albo reprezentacji w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja na trzech kondygnacjach sanitariatów uczniowskich dla chłopców oraz personelu w Szkole Podstawowej nr 3 w Cieszynie
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja na trzech kondygnacjach pomieszczeń sanitariatów uczniowskich dla dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 3 w Cieszynie
Dodano: 2023-06-14 - „Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 im. Juliusza Słowackiego w Czechowicach-Dziedzicach” Dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2023-02-03 - Przebudowa pomieszczeń Zespołu Szkół z przeznaczeniem na Przedszkole Publiczne w Gminie Gilowice
Dodano: 2022-11-20 - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej we Frydku.
Dodano: 2021-02-17 - Przebudowa kuchni i zaplecza gastronomicznego w Szkole Podstawowej w Starym Kocinie wraz z dostawą i montażem wyposażenia kuchni z zapleczem
Dodano: 2020-12-11 - Prace adaptacyjne w budynkach szkolnych Stary Kocin i Czarny Las - 3 części
Dodano: 2020-10-06 - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej we Frydku.
Dodano: 2020-10-02 - Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Miedźna.
Dodano: 2020-09-04 - Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie wraz z przebudową instalacji elektrycznej – etap I pomieszczenia parteru starej części szkoły.
Dodano: 2020-06-16