Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej we Frydku.

Gmina Miedźna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-227 Miedźna, ul. Wiejska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2116338, 2116196, 2116160 , fax. 322 116 089
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedźna
    ul. Wiejska 131
    43-227 Miedźna, woj. śląskie
    tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, fax. 322 116 089
    REGON: 27625829100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl www.bip.miedzna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej we Frydku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku szkoły podstawowej wraz z instalacjami (instalacje wewnętrzne oraz zewnętrzne), aranżacją i wyposażeniem wnętrz, infrastrukturą techniczną (utwardzony plac na pojemniki na odpady, utwardzone ciągi pieszo-jezdne, droga pożarowa, miejsca parkingowe, chodniki) oraz zagospodarowaniem terenu (zieleń, mała architektura, ogrodzenie, pozostałe utwardzenia) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej we Frydku”. Teren inwestycji stanowią działki nr ew. 437/50, 405/50, 435/56, na których realizowana będzie rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku wraz z zagospodarowaniem terenu, instalacjami i infrastrukturą techniczną (infrastruktura towarzysząca). Działki nr ew. 437/50, 405/50, 435/56 są zlokalizowane w miejscowości Frydek przy ul. Miodowej 17, 43-227 Miedźna, jednostka ewidencyjna: Miedźna, obręb: Frydek, powiat pszczyński, woj. śląskie. Przeznaczony do wykonania obiekt będzie po realizacji inwestycji funkcjonował jako budynek użyteczności publicznej (obiekt kategorii IX) stanowiący zabudowę usługową o funkcji oświatowej (8-oddziałowa Szkoła Podstawowa wraz z wydzielonym 3-oddzialowym przedszkolem), stanowiący w swoim rzucie zwartą, podłużną bryłę podzieloną na segmenty o zróżnicowanej wysokości i liczbie kondygnacji. Docelowo obiekt będzie złożony z trzech oddylatowanych części: część istniejąca, która w ramach realizacji zadania ulegnie przebudowie i remontowi oraz 2 części rozbudowywanych (w tym jedna stanowiąca nadbudowę – zwiększenie łącznej liczby kondygnacji względem całego obiektu). Obecnie istniejący budynek Szkoły Podstawowej we Frydku jest obiektem wolnostojącym, składającym się z 3 kondygnacji użytkowych (częściowa piwnica, parter, 1 piętro oraz wydzielone z rzutu parteru, zaniżone pomieszczenie kotłowni z wejściem od podwórza ). Budynek jest częściowo podpiwniczony od strony północnej. Obiekt stanowi w swoim rzucie zwartą, podłużną bryłę podzieloną na 3 segmenty o zróżnicowanej wysokości i liczbie kondygnacji – segment główny o 2 kondygnacjach i częściowym podpiwniczeniu, segment stanowiący jednokondygnacyjną salę sportową oraz jednokondygnacyjny, parterowy łącznik sali z częścią główną. Obiekt wykonany jest w technologii tradycyjnej, murowanej, ocieplony i wykończony od zewnątrz. Zadaszenie zrealizowane w formie stropodachów dwuspadowych nad dwoma segmentami oraz w formie stopodachu jednospadowego nad salą sportową. Kąty nachylenia wszystkich połaci powyżej 5%. Budynek posiada wejście główne zlokalizowane od strony wschodniej oraz pozostałe wejścia od strony zachodniej i południowej. Na program użytkowy budynku składają się: ciągi komunikacyjne, sale lekcyjne (8 oddziałów szkoły podstawowej + 1 oddział przedszkolny), stołówka, zaplecze kuchenne, zaplecze socjalne, gabinety administracyjne, szatnie, sala sportowa, sanitariaty, pomieszczenia magazynowe, gospodarcze i techniczne. Budynek wyposażony jest w instalację wodno-kanalizacyjną, gazową, centralnego ogrzewania – źródło kotłownia gazowa, elektryczną, telekomunikacyjną, odgromową i hydrantową. Wentylacja pomieszczeń budynku grawitacyjna. Infrastrukturę techniczną zewnętrzną stanowi przyłącze: wodociągowe, gazowe, elektroenergetyczne, telekomunikacyjne, kanalizacja sanitarna. Planowana rozbudowa zaprojektowana została w technologii tradycyjnej, mieszanej. Układ konstrukcyjny stanowią; płyty fundamentowe i ławy fundamentowe żelbetowe (posadowione na palach) ze ścianami fundamentowymi żelbetowymi, ściany nośne murowane ze słupami i rdzeniami żelbetowymi spięte wieńcami, stropy monolityczne, żelbetowe (w tym stropodachy) oparte na ścianach konstrukcyjnych i podciągach. Nad wszystkimi pomieszczeniami projektowanych rozbudów przewidziano stropodachy niewentylowane. Szczegóły w zakresie układu architektonicznego, konstrukcyjnego, aranżacji i wyposażenia wnętrz, instalacji zewnętrznych i wewnętrznych oraz zagospodarowania terenu zawarto w projektach branżowych, gdzie całość dokumentacji projektowej stanowi pełny, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia założony do realizacji. Nie ingeruje się w układ nośny istniejącej części obiektu. W części dobudowanej przewidziano zagospodarowanie pomieszczeń m.in. na pomieszczenia dydaktyczne wykorzystywane dla potrzeb szkoły, pomieszczenia przedszkola 3 – oddziałowego, szatnie dla uczniów, pomieszczenia administracji, techniczne i porządkowe, pomieszczenia higieniczno – sanitarne oraz niezbędną komunikację. Całość obiektu zaprojektowano w sposób zapewniający dostępność dla osób niepełnosprawnych (pochylnia przy wejściu głównym, winda oraz pomieszczenia sanitarne przystosowane do korzystania z nich osób niepełnosprawnych) oraz przystosowanie do obowiązujących przepisów higieniczno – sanitarnych i przeciwpożarowych. Część dobudowywana budynku będzie zapewniała bezkolizyjny dostęp do części istniejącej na poziomie kondygnacji parteru i I piętra. W części istniejącej planowana jest rozbudowa budynku w zakresie powiększenia kompleksu kuchennego, przebudowa istniejących szatni i pomieszczeń magazynowych zaplecza sali gimnastycznej, dostosowanie pomieszczeń sanitarnych do obowiązujących przepisów i wymogów higieniczno – sanitarnych wraz z kompleksowym remontem istniejącego budynku i przystosowaniem go do przepisów przeciwpożarowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 300 000,00 zł. do upływu terminu składania ofert. 8.2. Wadium powinno zawierać nazwę zadania tj.: Wadium na realizację: ”Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej we Frydku" IR.271.2.9.2020. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 299) 8.4. Dokument wadialny winien być wniesiony w formie oryginału. 8.5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.6. Za skutecznie wniesione wadium zamawiający uzna wadium wniesione: a. w pieniądzu, jeśli środki te zostały zarachowane na rachunku Zamawiającego numer konta bankowego: 04 8446 0006 2001 0000 1179 0006; przed upływem terminu składania ofert. b. w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert – w kasie Urzędu Gminy w Miedźnej lub w formie oryginału w ofercie. c. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – w kasie Urzędu Gminy w Miedźnej lub w formie oryginału w ofercie, przed upływem terminu składania ofert. 8.7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek wskazany przez Zamawiającego w pkt. 8.6 a. 8.9. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Wadium musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8.10. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż forma pieniężna przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby w treści gwarancji byli wymienieni wszyscy członkowie konsorcjum, podmioty składające oferty, lub zostało zapisane lub co najmniej sformułowane że dokument zabezpiecza ofertę podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8.11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 8.12. 8.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.16. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 10.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 10.4. Zobowiązanie podmiotów do oddania, do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunków doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia. 11.1.2. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach