Przetargi.pl
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 36 przy ul. de Gaulle a oraz remont pomieszczeń

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 00051592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 36 przy ul. de Gaulle a oraz remont pomieszczeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 36 przy ul. de Gaulle a oraz remont pomieszczeń. Zadanie składa się z dwu niżej opisanych części. CZĘŚĆ remontowa Wspólny Słownik Zamówień 45-40-00-00-1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem pomieszczeń użytkowych oraz dydaktycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 36 w Tychach Zakres robót obejmuje między innymi; 1. remont posadzek: - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - 361.72 m2 - wykonanie posadzek z płytek gres metodą kombinowaną wraz z przygotowaniem podłoży - 299.52 m2 - wykonanie posadzek z paneli podłogowych - 90.38 m2 2. roboty malarskie: - uzupełnienie tynków - 318.11 m2 - malowanie ścian farbami olejnymi i emulsyjnymi wraz z przygotowaniem powierzchni - 1445.74 m2 3. roboty elektryczne: - wymiana instalacji elektrycznej - 883.40 m - wymiana osprzętu elektrycznego - 141 szt - wymiana opraw oświetleniowych - 85 kpl Szczegółowy zakres, oraz proponowana technologia robót zawarte są w przedmiarze robót i specyfikacji warunków technicznych wykonania i odbioru robót. CZĘŚĆ termomodernizacyjna Wspólny Słownik Zamówień 45-21-42-10-5 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z: 1. wymianą stolarki okiennej (PVC) i drzwiowej zewnętrznej (aluminiowej) w budynku Szkoły Podstawowej nr 36 w Tychach - 298.05 m2, 2. ocieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem tynków - 1633.69 m2, 3. roboty dekarskie w zakresie przewidzianym dokumentacją techniczną - 252.99 m2, 4. remont zespołu wejściowego do budynku - 50.75 m2. Szczegółowy zakres robót, oraz proponowana technologia robót zawarte są w przedmiarach robót, dokumentacji technicznej opracowanej przez Autorską Pracownie Projektów mgr inż. Zofia Haczek z siedzibą w Tychach, ul. Wejchertów 19 oraz specyfikacji warunków technicznych wykonania i odbioru robót. Uwaga: W trakcie prowadzenia prac modernizacyjnych należy uwzględnić normalną pracę placówki - stały pobyt dzieci. W związku z tym należy skalkulować odpowiednią organizację robót. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wymienione w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. 2) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum 2 robót obejmujących swym zakresem termomodernizację elewacji za kwotę min. 500 000 zł brutto każda oraz 2 robót polegających na wymianie okien na kwotę minimum 150 000,00 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót 3)oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 300 000,00zł. 2) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 300 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach