Urząd Miejski w Zabłudowie ogłasza przetarg
- Adres: 16-060 Zabłudów, Rynek
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 188 100 , fax. 085 7188100 w. 44
- Data zamieszczenia: 2020-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zabłudowie
Rynek 8
16-060 Zabłudów, woj. podlaskie
tel. 857 188 100, fax. 085 7188100 w. 44
REGON: 53102200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja świetlic wiejskich w Rzepnikach, Koźlikach i Kaniukach w gm. Zabłudów w formule „zaprojektuj i wybuduj” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja świetlic wiejskich w Rzepnikach, Koźlikach i Kaniukach w gm. Zabłudów w formule „zaprojektuj i wybuduj” z podziałem na zadania: Zadanie 1: Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Rzepnikach Zadanie 2: Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Koźlikach Zadanie 3: Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Kaniukach. 2. Zamawiający wyróżnia przy każdym zadaniu dwa etapy: 2.1. Etap 1. Prace projektowe: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uproszczonym harmonogramem prac do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych zgodnie z PFU, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 poz.1186), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2019 poz.1065), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013.1129)oraz polskimi normami odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest opracować dokumentację projektową składającą się z planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania, przedmiaru robót oraz projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami. Zgodnie z art. 29 ust. 5 i 6 Pzp dokumentację projektową należy sporządzić z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania dla wszystkich użytkowników. Wykonawca obowiązany jest wykonać dokumentację projektową wraz z uproszczonym harmonogramem prac dla poszczególnego zadania i przedstawić ją w ciągu 1 miesiąca od dnia podpisania umowy z Zamawiającym. W razie uwag wskazanych przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić je w dokumentacji projektowej i uproszczonym harmonogramie prac ponownie przedstawić Zamawiającemu oczekując na pisemne zatwierdzenie. Termin usunięcia nieprawidłowości zostanie ustalony w porozumieniu z Wykonawcą. Pisemne zatwierdzenie dokumentacji projektowej wraz z uproszczonym harmonogramem prac rozpoczyna etap realizacji robót budowlanych. Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. 2.2. Etap II. Zakres robót budowlanych: Zadanie 1: Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Rzepnikach: 1) Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, 2) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku, 3) Wymiana okien na wyposażone w nawiewniki higrosterowane z montażem nowych podokienników zewnętrznych, 4) Demontaż starych drzwi zewnętrznych i montaż nowych, 5) Modernizacja instalacji wewnętrznej ogrzewania polegającej na wymianie źródeł ciepła i instalacji systemów kominowych, 6) Modernizacja systemu oświetlenia 7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej przedmiotu zamówienia oraz audytu energetycznego ex-post; Zadanie 2: Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Koźlikach 1) Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, 2) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku, 3) Wymiana okien na wyposażone w nawiewniki higrosterowane z montażem nowych podokienników zewnętrznych, 4) Demontaż starych drzwi zewnętrznych i montaż nowych, 5) Modernizacja instalacji wewnętrznej ogrzewania polegającej na wymianie źródeł ciepła i instalacji systemów kominowych, 6) Modernizacja systemu oświetlenia, 8) Wykonanie dokumentacji powykonawczej przedmiotu zamówienia oraz audytu energetycznego ex-post; 7) Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych; Zadanie 3: Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Kaniukach 1) Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, 2) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku, 3) Wymiana okien na wyposażone w nawiewniki higrosterowane z montażem nowych podokienników zewnętrznych, 4) Demontaż starych drzwi zewnętrznych i montaż nowych, 5) Modernizacja instalacji wewnętrznej ogrzewania polegającej na wymianie źródła ciepła i instalacji systemu kominowego, 6) Modernizacja systemu oświetlenia, 9) Wykonanie dokumentacji powykonawczej przedmiotu zamówienia oraz audytu energetycznego ex-post; 7) Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Wykonanie wszelkich prac oparte będzie o opracowaną przez Wykonawcę dokumentację projektową wraz z harmonogramem prac oraz o dokumenty przedstawione przez Zamawiającego: PFU budynku użyteczności publicznej w Rzepnikach, PFU budynku użyteczności publicznej w Koźlikach, PFU budynku użyteczności publicznej w Kaniukach, audyt energetyczny budynku użyteczności publicznej w Rzepnikach, audyt energetyczny budynku użyteczności publicznej w Koźlikach, audyt energetyczny budynku użyteczności publicznej w Kaniukach, przedmiar robót Rzepniki (stanowiący jedynie materiał pomocniczy), przedmiar robót Koźliki (stanowiący jedynie materiał pomocniczy), przedmiar robót Kaniuki (stanowiący jedynie materiał pomocniczy) oraz z zaleceniami Zamawiającego. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek, o ile taki istnieje, uzyskania wszystkich wymaganych prawem pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń oraz innych dokumentów wymaganych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zamówienie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej V: Gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.3. Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałania 5.3.1. Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów, które określają w szczególności: 1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie innego podmiotu powinno być podpisane przez osobę/osoby odpowiednio umocowane. Dokumenty poświadczające umocowanie Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z zobowiązaniem podmiotu trzeciego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego budynku odpraw na dpg Białowieża – Piererow
Dodano: 2024-04-18 - Remont budynku socjalnego służącego zaspakajaniu potrzeb społeczności lokalnej w miejscowości Kamionka Stara
Dodano: 2024-04-12 - Zapytanie ofertowe w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 30 kWe
Dodano: 2024-04-10 - Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik – Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
Dodano: 2024-03-27 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bakałarzewie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Dodano: 2024-03-25 - Budowa urządzeń i obiektów sportowo-rekreacyjnych w Słochach Annopolskich
Dodano: 2024-03-22 - Roboty budowlane związane z „Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 672 w m. Płaska - etap I”
Dodano: 2024-03-22 - „Rozbudowa dróg gminnych nr 158035B i 158036B na odcinku droga krajowa nr 66 – m. Spiczki”
Dodano: 2024-03-21 - „Rozbudowa dróg gminnych nr 158035B i 158036B na odcinku droga krajowa nr 66 – m. Spiczki”
Dodano: 2024-03-21 - Budowa mini tężni solankowej wraz z elementami małej architektury- ABO
Dodano: 2024-03-19