Przetargi.pl
Termomodernizacja, przebudowa otworów okiennych i drzwiowych oraz schodów zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi budynku przychodni lekarskiej przy ul. Dobrej 6 w Białymstoku - nr geod. działki 1338/2 - nr sprawy: TT/DZ/3412/62/13.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2013-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja, przebudowa otworów okiennych i drzwiowych oraz schodów zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi budynku przychodni lekarskiej przy ul. Dobrej 6 w Białymstoku - nr geod. działki 1338/2 - nr sprawy: TT/DZ/3412/62/13.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja, przebudowa otworów okiennych i drzwiowych oraz schodów zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi budynku przychodni lekarskiej przy ul. Dobrej 6 w Białymstoku - nr geod. działki 1338/2 - zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Charakterystyka terenu. Teren ze skarpami, utwardzony, nieogrodzony. Dojazd i dojście od ul. Dobrej. Transport materiałów tylko samochodami dostawczymi nieprzekraczającymi dopuszczalnego nacisku na nawierzchnię z płyt chodnikowych 50x50x7 cm. Na terenie znajdują się: - budynek przychodni, - droga dojazdowa i utwardzony plac z płyt betonowych chodnikowych, - studzienki kanalizacji zewnętrznych. Opis zakresu robót. Planowany do wykonania zakres robót: 1) przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, 2) roboty rozbiórkowe: - demontaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, - demontaż pokrycia z blach attyk i obróbek blacharskich, - skucie nawierzchni schodów i pochylni. - poszerzenie otworów drzwiowych wewnętrznych i zewnętrznych, - wykucie z muru krat okiennych i drzwiowych. - rozebranie naświetli z luksferów, 3) montaż nadproży stalowych nad drzwiami zewnętrznymi, 4) montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych antywłamaniowych, 5) montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych, 6) zamurowanie otworów po zdemontowanych ściankach z luksferów, 7) ocieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej gr. 20 cm, 8) docieplenie ścian powyżej poziomu cokołu styropianem gr. 15 cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej silikonowej, 9) docieplenie cokołu styropianem EPS 100-038 gr. 10 cm z wykonaniem wyprawy z tynku mozaikowego, 10) docieplenie ścian poniżej terenu styropianem EPS 100-38 gr 10 cm z wykonaniem izolacji, 11) docieplenie daszku nad wejściem do piwnicy styropianem gr. 15 cm, 12) remont studzienek piwnicznych, 13) wykonanie lastryka na schodach zewnętrznych, 14) ułożenie płytek antypoślizgowych na pochylni, 15) wykonanie pokrycia attyk i daszków z blach powlekanej dachówkopodobnej z montażem obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 16) montaż trzech opraw oświetleniowych zewnętrznych, klimatyzatora, sygnalizatora alarmu i innych drobnych elementów, 17) obciążenie Wykonawcy za odzysk 1,167 t. złomu. 3. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 4. Wymaga się udzielenia: co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Szczegółowe informacje na temat wadium zostały podane w rozdziale VIII. Wymagania dotyczące wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach