Powiat Puławski ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, Aleja Królewska 19
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 886 11 36
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Puławski
Aleja Królewska 19 19
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 081 886 11 36 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawypz.e-bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja powiatowych budynków oświatowych w Puławach (I etap) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie termomodernizacji powiatowych budynków oświatowych w Puławach (I etap): termomodernizacji budynków Zespołu Szkół nr 1 w Puławach, termomodernizacji budynków Zespołu Szkół nr 2 w Puławach, termomodernizacji internatu I L.O. w Puławach. Zakres I etapu termomodernizacji obejmuje: 1) łącznik, salę gimnastyczną małą i budynek dydaktyczny w Zespole Szkół nr 1 w Puławach; 2) salę gimnastyczną wraz z zapleczem sali w Zespole Szkół nr 2 w Puławach; 3) Internat (łącznik + część administracyjna + stołówka) w I L.O. w Puławach W skład określenia przedmiotu zamówienia wchodzi załączona: - dokumentacja projektowa (zawierająca projekt ocieplenia ścian zewnętrznych, który jest wyłączony z I etapu termomodernizacji). Realizowana część zadania obejmuje: 1) Termomodernizację budynków Zespołu Szkół nr 1 w Puławach Łącznik (stolarka +dach) Sala gimnastyczna mała (dach) Budynek dydaktyczny (dach) 2) Termomodernizację budynków Zespołu Szkół nr 2 w Puławach Sala gimnastyczna wraz z zapleczem Sali (stolarka +dach) 3) Termomodernizację internatu I L.O. w Puławach Internat (łącznik + część administracyjna + stołówka) - (stolarka +dach) - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Przedmiary robót. Uwaga: Zamówienie publiczne nie obejmuje wykonania ocieplenia ścian zewnętrznych budynków objętych przedmiotem zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł. (dziesięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający dokona niezwłocznej oceny spełniania warunków określonych w punktach 1- 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, wymaganych od wykonawców potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Warunki będą oceniane według kryterium spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełniony i podpisany formularz oświadczenie z art.22 ustawy- załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykaz osób i podmiotów (co najmniej trzech kierowników budowy- jeden kierownik budowy na każdej z trzech budów objętych przedmiotem zamówienia), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (na każdej z trzech budów wymagany kierownik budowy mający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi)- załącznik nr 3 do SIWZ 4. Wykaz, co najmniej dwóch robót budowlanych z zakresu prac związanych z wykonaniem termomodernizacji zawierających remont dachu wraz z ociepleniem dachu oraz wymianę stolarki okiennej o wartości minimum 500.000 brutto zł każda, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przez Wykonawcę przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem jej wartości, miejsca wykonania, daty wykonania oraz odbiorcy- załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, że robota budowlana wymieniona w punkcie 4 została wykonana należycie (co najmniej dwie roboty budowlane z zakresu prac związanych z wykonaniem termomodernizacji zawierających remont dachu wraz z ociepleniem dachu oraz wymianę stolarki okiennej o wartości minimum 500.000 brutto zł każda).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulawypz.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej na budynek wielorodzinny z przeznaczeniem na mieszkania socjalne na działce nr 247 w m. Nowy Stręczyn.
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie budowy budynku administracyjno-biurowego ze schroniskiem dla kotów przy ul. Braterstwa Broni w Zamościu
Dodano: 2016-07-18 - Wymiana drzwi w pomieszczeniu serwerowni na drzwi klasy 4 w KPP w Hrubieszowie z demontażem i montażem osprzętu instalacji kontroli dostępu
Dodano: 2016-07-14 - Remont skrzydła zachodniego oraz pomieszczeń sanitarnych budynku Archiwum Państwowego w Lublinie przy ul. Jezuickiej 13
Dodano: 2016-06-23 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie sanitariatów na obiektach UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/42-2016/DOP-p).
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części
Dodano: 2016-06-08 - Bieżąca konserwacja korytarzy i klatek schodowych w budynku Starostwa Powiatowego część A w Puławach
Dodano: 2016-06-02 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych w domach studenckich Manhattan i Broadway przy ul. Dobrzańskiego 33 i 35 w Lublinie z podziałem na 2 części
Dodano: 2016-05-18 - Wykonanie remontu oświetlenia podstawowego i awaryjnego na klatkach schodowych i korytarzach oraz instalacji elektrycznej w domu studenckim Broadway przy ul. Dobrzańskiego 35 w Lublinie
Dodano: 2016-05-13 - Przebudowa sanitariatów w budynku Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/31-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-05-06