Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg
- Adres: 80-231 Gdańsk, ul. Fiszera 14
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3411271 , fax. 058 3416144
- Data zamieszczenia: 2010-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk
ul. Fiszera 14 14
80-231 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3411271, fax. 058 3416144
REGON: 00032612100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut PAN
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja pomieszczeń budynku IMP PAN - etap 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
roboty rozbiórkowe: - demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej - rozbiórka ścianki podokiennej o wys.=75cm, zbudowanej warstwowo na szkielecie drewnianym: - strona wewnętrzna z płyty azbestowej, - warstwa wewnętrzna-izolacyjna: z płyty pilśniowej miękkiej nasyconej Ksylamitem, oraz warstwy styropianu, - strona zewnętrzna-elewacyjna z blachy stalowej-sztywnej, pozostaje nie podlega demontażowi. - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej przy-klatkowej Roboty budowlane: - osadzenie - montaż ścianek z aluminium z profili ALUPROF , system MB-78 , o odporności ogniowej EI 60 , z drzwiami 100 cm w świetle otworu . Oddzielających obie klatki schodowe - jako drogi ewakuacyjne od korytarzy z pomieszczeniami biurowymi wg załączonych rys. nr . 4,10,16,16A,22 (załączniki nr. 7a-h do niniejszej SIWZ) - osadzenie nowej stolarki okiennej z PCV w kolorze białym z obrobieniem ościeży. szczegóły w zestawieniu stolarki i przedmiarze robót. - osadzenie parapetów o konstrukcji sztywnej o szer.=30cm. kolor jw. - wykonanie osłony z PCV na łączeniu okien, z wkładką termiczną kolor jw. - wymurowanie ścianek podokiennych z pustaków POROTHEM o gr.=11.5cm z zakotwieniem do konstrukcji budynku. - wykonanie suchych tynków na ściankach ww , z wykonaniem gładzi gipsowej dwuwarstwowej. - uszczelnienie okien od strony zewnętrznej wykonać zaprawą w kolorze istniejącej elewacji. - wykonanie okapnika-osłony z dolnej ramy okna zachodzącego na istniejącą blachę pionową w elewacji z PCV, lub z blachy cynkowej. - stolarkę PCV na klatkach schodowych uzbroić w system silniczków z podłączeniem do instalacji elektrycznej , umożliwiający automatyczne uchylanie okien do oddymiania klatek . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 27.05.2010 r., do godz. 12.00. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem koniecznym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 42109010980000000009015357, w Banku BZ WBK, z dopiskiem: Wadium termomodernizacja budynku F 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) - poprzez zdeponowanie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w Kasie IMP PAN, I piętro budynku głównego pokój 108 przy ul. Fiszera 14, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 900 do 1300. 3. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczyciela (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) 2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy 3) kwotę 4) termin ważności 5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji 6) być nieodwołalny, 7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy PZP, 8) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w specyfikacji. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 do 4 ustawy PZP. 5. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty dowodu wniesienia wadium tj. odpowiednio: 1) kopii potwierdzenia dokonania przelewu 2) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię złożonego w Kasie IMP PAN poręczenia lub gwarancji, z adnotacją kasy o terminie złożenia w niej oryginału tego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CRZP/31/2016/AEZ/ Remont stolarki okiennej w Studenckim Domu Marynarza nr 2 w Gdyni przy ul. Sędzickiego 19 - ETAP I
Dodano: 2016-06-08 - Wykonanie robót remontowych zewnętrznej części budynku Miejskiej Hali Sportowej w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 61
Dodano: 2016-02-22 - Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Politechniki Gdańskiej w Gdańsku - Wrzeszczu przy Al. Zwycięstwa 27
Dodano: 2015-12-09 - WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W KOMPLEKSACH 4033, 4831 i 4635
Dodano: 2015-09-07 - Wymiana stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych przy ul. Chwarznieńskiej i Słonecznej oraz ul. Świętojańskiej 139, 139A w Gdyni
Dodano: 2015-08-14 - Remont elewacji budynku Gimnazjum w Liczu - etap I: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2015-08-11 - I część zamówienia: roboty budowlane w budynku nr 8 na terenie kompleksu wojskowego Gdynia Witomino polegające na wymianie stolarki drzwiowej drewnianej wewnętrznej. II część zamówienia: roboty budowlane w budynku nr 161 na terenie kompleksu wojskowego Gdynia Babie Doły polegające na remoncie posadzek.
Dodano: 2015-08-06 - Naprawa stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 Malbork na lotnisku wojskowym w Królewie Malborskim oraz na kompleksie przy ulicy 17 Marca 20 w Malborku
Dodano: 2015-07-15 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW W KOŚCIERZYNIE W RAMACH ZADANIA PN. KAWKA W KOŚCIERZYNIE. OGRANICZENIE NISKIEJ EMISJI POPRZEZ KOGENERACJĘ I TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW - CZĘŚĆ I: budynek przy ul. Rynek 6, CZĘŚĆ II: budynek przy ul. Dworcowej 5, CZĘŚĆ III: budynek przy ul. Miodowej 10, CZĘŚĆ IV: budynek przy ul. 8 Marca 47
Dodano: 2015-07-09 - Renowacja konserwatorska i częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 30
Dodano: 2015-06-26