Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Lubiszyn, w ramach dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

GMINA LUBISZYN ogłasza przetarg

  • Adres: 66-433 Lubiszyn, ul. Plac Jedności Robotniczej 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 727 71 30 , fax. 095 727 71 36
  • Data zamieszczenia: 2023-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA LUBISZYN
    ul. Plac Jedności Robotniczej 1
    66-433 Lubiszyn, woj. lubuskie
    tel. 095 727 71 30, fax. 095 727 71 36
    REGON: 210966817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Lubiszyn, w ramach dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I (zadanie 1) – Termomodernizacja szkoły podstawowej w Stawie Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Lubiszyn wraz z niezbędną modernizacją określoną w programie funkcjonalno-użytkowym dla danej części (zadania). Zadanie podzielone jest na 3 części, każdy z wykonawców może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej tj. projektów wykonawczych na podstawie załączonych programów funkcjonalno-użytkowych wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji itp., a następnie wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją obiektów użyteczności publicznej w Gminie Lubiszyn w trybie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający zastrzega, że wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane związane z montażem stolarki okiennej i drzwiowej oraz prace instalacyjne wewnętrzne w budynku szkoły podstawowej w okresie wakacyjnym, kiedy w placówce nie przebywają uczniowie. 4. Opracowanie Dokumentacji Projektowej winno być wykonane zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi w dniu wydania jej Zamawiającemu.5. Wykonawca, przy opracowywaniu Dokumentacji Projektowej, zobowiązuje się:1) zastosować optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe, w celu uzyskania nowoczesnych i właściwych standardów dla tego typu zadania inwestycyjnego, które ma być w oparciu o nią wykonane,2) ponieść wszelkie opłaty za pozyskiwane w ramach realizacji Dokumentacji Projektowej - decyzje, uzgodnienia i opinie,3) opracować Dokumentację Projektową kompletną z punktu widzenia zadania inwestycyjnego, które ma być wykonane na jej podstawie, spójnej i skoordynowanej we wszystkich specjalnościach, a w szczególności posiadającej niezbędne uzgodnienia,4) przedstawiającej rozwiązania szczegółowe w zakresie umożliwiającym realizację zadania inwestycyjnego, które ma być wykonane na jej podstawie, bez dodatkowych opracowań i uzupełnień.6. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych decyzji, opinii, zatwierdzeń i innych dokumentów koniecznych do realizacji robót budowlanych.7. W ramach wykonywania obowiązków z niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonywania przez autora Dokumentacji Projektowej („Projektanta”) podstawowych obowiązków wynikających z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tj.: Dz.U. z 2021 r., poz. 2351), a ponadto do zapewnienia wykonywania przez Projektanta w szczególności następujących czynności:1) stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji inwestycji z projektem,2) wyjaśnianie wątpliwości powstałych w toku realizacji budowlanych wykonywanych na podstawie projektu,3) uzgadniania z zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w opracowaniach projektowych powstałych w ramach realizacji niniejszej umowy, 4) udziału w odbiorze inwestycji,5) udzielania stosownych porad i wskazówek oraz bieżące wyjaśnienie wątpliwości i problemów powstałych w toku robót budowalnych,6) w przypadku wystąpienia konieczności dokonywania zmian w opracowaniach projektowych powstałych w ramach realizacji niniejszej umowy z przyczyn zależnych od wykonawcy lub Projektanta – dokonywanie stosownych zmian.Wykonawca zrealizuje prace projektowe, a także roboty budowlane na swój koszt i ryzyko oraz zapewni obsługę geodezyjną w związku z wykonywanymi przez siebie robotami, a także obsługę administracyjną, niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego dla danej części/zadania. Program funkcjonalno-użytkowy jest dokumentem pomocniczymi nie zwalnia Wykonawcy z dokonania wizji lokalnej, przy czym Zamawiający nie określa, że wizja lokalna jest obowiązkowa, lecz wskazana dla sporządzenia jak najbardziej precyzyjnej oferty.Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i załączyć wraz z formularzem oferty kosztorys ofertowy.Kosztorys ofertowy nie służy do rozliczenia kosztorysowego robót (umowa ryczał-towa), ale służy jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania czę-ści przedmiotu umowy lub w przypadku wystąpienia robót zamiennych. Do wyliczeń tego wynagrodzenia będą miały zastosowanie ceny jednostkowe określone w kosz-torysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do umowy z wykonawcą.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie części zadań związanych z promocją zadania inwestycyjnego (projektu). Promocja polegać będzie m.in. na informowaniu społeczności lokalnej o otrzymanym przez Zamawiającego dofinan-sowaniu poprzez:a) wykonanie i ustawienie 1 sztuki tablicy informacyjnej wraz z rozpoczęciem inwestycji (w lokalizacji uzgodnionej z zamawiającym o wymiarach min. 1,80 x 1,20 m. Zamawiający przekaże Wykonawcy wzór tablicy wraz z informacjami, jakie mają się na niej znajdować. W okresie realizacji wykonawca jest zobo-wiązany do jej utrzymania w należytym stanie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:- program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 8 do SWZ,- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Część II (zadanie 2) – Termomodernizacja sali wiejskiej w LubniePrzedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Lubiszyn wraz z niezbędną modernizacją określoną w programie funkcjonalno-użytkowym dla danej części (zadania). Zadanie podzielone jest na 3 części, każdy z wykonawców może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej tj. projektów wykonawczych na podstawie załączonych programów funkcjonalno-użytkowych wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji itp., a następnie wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją obiektów użyteczności publicznej w Gminie Lubiszyn w trybie zaprojektuj i wybuduj. 4. Opracowanie Dokumentacji Projektowej winno być wykonane zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi w dniu wydania jej Zamawiającemu.5. Wykonawca, przy opracowywaniu Dokumentacji Projektowej, zobowiązuje się:1) zastosować optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe, w celu uzyskania nowoczesnych i właściwych standardów dla tego typu zadania inwestycyjnego, które ma być w oparciu o nią wykonane,2) ponieść wszelkie opłaty za pozyskiwane w ramach realizacji Dokumentacji Projektowej - decyzje, uzgodnienia i opinie,3) opracować Dokumentację Projektową kompletną z punktu widzenia zadania inwestycyjnego, które ma być wykonane na jej podstawie, spójnej i skoordynowanej we wszystkich specjalnościach, a w szczególności posiadającej niezbędne uzgodnienia,4) przedstawiającej rozwiązania szczegółowe w zakresie umożliwiającym realizację zadania inwestycyjnego, które ma być wykonane na jej podstawie, bez dodatkowych opracowań i uzupełnień.6. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych decyzji, opinii, zatwierdzeń i innych dokumentów koniecznych do realizacji robót budowlanych.7. W ramach wykonywania obowiązków z niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonywania przez autora Dokumentacji Projektowej („Projektanta”) podstawowych obowiązków wynikających z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tj.: Dz.U. z 2021 r., poz. 2351), a ponadto do zapewnienia wykonywania przez Projektanta w szczególności następujących czynności:1) stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji inwestycji z projektem,2) wyjaśnianie wątpliwości powstałych w toku realizacji budowlanych wykonywanych na podstawie projektu,3) uzgadniania z zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w opracowaniach projektowych powstałych w ramach realizacji niniejszej umowy, 4) udziału w odbiorze inwestycji,5) udzielania stosownych porad i wskazówek oraz bieżące wyjaśnienie wątpliwości i problemów powstałych w toku robót budowlanych,6) w przypadku wystąpienia konieczności dokonywania zmian w opracowaniach projektowych powstałych w ramach realizacji niniejszej umowy z przyczyn zależnych od wykonawcy lub Projektanta – dokonywanie stosownych zmian.Wykonawca zrealizuje prace projektowe, a także roboty budowlane na swój koszt i ryzyko oraz zapewni obsługę geodezyjną w związku z wykonywanymi przez siebie robotami, a także obsługę administracyjną, niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego dla danej części/zadania. Program funkcjonalno-użytkowy jest dokumentem pomocniczymi nie zwalnia Wykonawcy z dokonania wizji lokalnej, przy czym Zamawiający nie określa, że wizja lokalna jest obowiązkowa, lecz wskazana dla sporządzenia jak najbardziej precyzyjnej oferty.Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i załączyć wraz z formularzem oferty kosztorys ofertowy.Kosztorys ofertowy nie służy do rozliczenia kosztorysowego robót (umowa ryczałtowa), ale służy jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy lub w przypadku wystąpienia robót zamiennych. Do wyliczeń tego wynagrodzenia będą miały zastosowanie ceny jednostkowe określone w kosz-torysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do umowy z wykonawcą.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie części zadań związanych z promocją zadania inwestycyjnego (projektu). Promocja polegać będzie m.in. na informowaniu społeczności lokalnej o otrzymanym przez Zamawiającego dofinansowaniu poprzez:a) wykonanie i ustawienie 1 sztuki tablicy informacyjnej wraz z rozpoczęciem inwestycji (w lokalizacji uzgodnionej z zamawiającym o wymiarach min. 1,80 x 1,20 m. Zamawiający przekaże Wykonawcy wzór tablicy wraz z informacjami, jakie mają się na niej znajdować. W okresie realizacji wykonawca jest zobowiązany do jej utrzymania w należytym stanie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:- program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 8 do SWZ,- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Część III (zadanie 3) – Termomodernizacja sali wiejskiej w ŚciechowiePrzedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Lubiszyn wraz z niezbędną modernizacją określoną w programie funkcjonalno-użytkowym dla danej części (zadania). Zadanie podzielone jest na 3 części, każdy z wykonawców może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej tj. projek-tów wykonawczych na podstawie załączonych programów funkcjonalno-użytkowych wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji itp., a następnie wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją obiektów użyteczności publicznej w Gminie Lubiszyn w trybie zaprojektuj i wybuduj. 4. Opracowanie Dokumentacji Projektowej winno być wykonane zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi w dniu wydania jej Zamawiającemu.5. Wykonawca, przy opracowywaniu Dokumentacji Projektowej, zobowiązuje się:1) zastosować optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe, w celu uzyskania nowoczesnych i właściwych standardów dla tego typu zadania inwestycyjnego, które ma być w oparciu o nią wykonane,2) ponieść wszelkie opłaty za pozyskiwane w ramach realizacji Dokumentacji Projektowej - decyzje, uzgodnienia i opinie,3) opracować Dokumentację Projektową kompletną z punktu widzenia zadania inwestycyjnego, które ma być wykonane na jej podstawie, spójnej i skoordynowanej we wszystkich specjalnościach, a w szczególności posiadającej niezbędne uzgodnienia,4) przedstawiającej rozwiązania szczegółowe w zakresie umożliwiającym realizację zadania inwestycyjnego, które ma być wykonane na jej podstawie, bez dodatkowych opracowań i uzupełnień.6. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych decyzji, opinii, zatwierdzeń i innych dokumentów koniecznych do realizacji robót budowlanych.7. W ramach wykonywania obowiązków z niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonywania przez autora Dokumentacji Projektowej („Projektanta”) podstawowych obowiązków wynikających z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tj.: Dz.U. z 2021 r., poz. 2351), a ponadto do zapewnienia wykonywania przez Projektanta w szczególności następujących czynności:1) stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji inwestycji z projektem,2) wyjaśnianie wątpliwości powstałych w toku realizacji budowlanych wykonywanych na podstawie projektu,3) uzgadniania z zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w opracowaniach projektowych powstałych w ramach realizacji niniejszej umowy, 4) udziału w odbiorze inwestycji,5) udzielania stosownych porad i wskazówek oraz bieżące wyjaśnienie wątpliwości i problemów powstałych w toku robót budowalnych,6) w przypadku wystąpienia konieczności dokonywania zmian w opracowaniach projektowych powstałych w ramach realizacji niniejszej umowy z przyczyn zależnych od wykonawcy lub Projektanta – dokonywanie stosownych zmian.Wykonawca zrealizuje prace projektowe, a także roboty budowlane na swój koszt i ryzyko oraz zapewni obsługę geodezyjną w związku z wykonywanymi przez siebie robotami, a także obsługę administracyjną, niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego dla danej części/zadania. Program funkcjonalno-użytkowy jest dokumentem pomocniczymi nie zwalnia Wykonawcy z dokonania wizji lokalnej, przy czym Zamawiający nie określa, że wizja lokalna jest obowiązkowa, lecz wskazana dla sporządzenia jak najbardziej precyzyjnej oferty.Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i załączyć wraz z formularzem oferty kosztorys ofertowy.Kosztorys ofertowy nie służy do rozliczenia kosztorysowego robót (umowa ryczał-towa), ale służy jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania czę-ści przedmiotu umowy lub w przypadku wystąpienia robót zamiennych. Do wyliczeń tego wynagrodzenia będą miały zastosowanie ceny jednostkowe określone w kosz-torysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do umowy z wykonawcą.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie części zadań związanych z promocją zadania inwestycyjnego (projektu). Promocja polegać będzie m.in. na informowaniu społeczności lokalnej o otrzymanym przez Zamawiającego dofinan-sowaniu poprzez:a) wykonanie i ustawienie 1 sztuki tablicy informacyjnej wraz z rozpoczęciem inwestycji (w lokalizacji uzgodnionej z zamawiającym o wymiarach min. 1,80 x 1,20 m. Zamawiający przekaże Wykonawcy wzór tablicy wraz z informacjami, jakie mają się na niej znajdować. W okresie realizacji wykonawca jest zobo-wiązany do jej utrzymania w należytym stanie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:- program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 8 do SWZ,- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium dla części, dla której składana jest oferta tj.:a) dla części I (zadanie 1) w kwocie: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).b) dla części II (zadanie 2) w kwocie: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).c) dla części III (zadanie 3) w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. do dnia terminu związania ofertą.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku GBS Barlinek oddział w Myśliborzu ul. Lipowa 8a, 74-300 Myślibórz numer rachunku 84 8355 0009 0007 2629 2000 0009. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Lubiszyn Plac Jedności Robotniczej 1 66-433 Lubiszyn- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowaw art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający uzna spełnienie wyżej wymienionego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzanej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż 2 000 000,00 zł4) Zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferty,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zadanie, które obejmowało swoim zakresem budowę lub przebudowę budynku o charakterze użyteczności publicznej, w tym w zakresie termomodernizacji (sali wiejskiej, świetlicy, biblioteki, placówki oświatowej) o wartości brutto minimum 1 000 000,00 zł,b) dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia minimum 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,c) dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia minimum 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej oraz minimum 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach