Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowa Sarzyna (OSP Łukowa, OSP Ruda Łańcucka, OSP Wólka Łętowska)

Gmina Nowa Sarzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 37-310 Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2413177 , fax. 17 2413111
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sarzyna
    ul. Mikołaja Kopernika 1 1
    37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
    tel. 17 2413177, fax. 17 2413111
    REGON: 00052965700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasarzyna.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowa Sarzyna (OSP Łukowa, OSP Ruda Łańcucka, OSP Wólka Łętowska)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Termomodernizacja obiektu OSP w Łukowej. Dane techniczne budynku: powierzchnia zabudowy - 254,50 m2, powierzchnia użytkowa budynku - 211,20 m2, kubatura - 1021,70 m3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - robót rozbiórkowych, - dach - ocieplenie, - zmianę pokrycia dachowego, - robót murarskich, betoniarskich, tynkarskich i malarskich, - docieplenie i kolorystyka elewacji, - robót w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, - robót ślusarsko - kowalskich, - izolacji pionowej ścian fundamentowych i cokołów, - robót brukarskich - instalacji gazowej, - instalacji c.o. - instalacji wody ciepłej, - robót pomocniczych, - instalacji odgromowej, - ogrodzenia, - utwardzenie powierzchni terenu. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2. Termomodernizacja obiektu OSP w Rudzie Łańcuckiej. Dane techniczne budynku: powierzchnia zabudowy - 356,40 m2, powierzchnia użytkowa budynku: parter - 299,80 m2, poddasze - 123,00 m2 razem 422,80 m2, kubatura - 2208,80 m3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - robót rozbiórkowych, - dach - ocieplenie, - renowacji pokrycia dachowego, - robót murarskich, betoniarskich, tynkarskich i malarskich, - docieplenie i kolorystyka elewacji, - robót w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, - robót ślusarsko - kowalskich, - izolacji pionowej ścian piwnic, - robót brukarskich, - instalacji gazowej, - instalacji c.o. - instalacji wody ciepłej, - robót pomocniczych, - instalacji odgromowej, - ogrodzenia, - utwardzenie powierzchni terenu. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Termomodernizacja obiektu OSP w Wólce Łętowskiej. Dane techniczne budynku: powierzchnia zabudowy - 139,80 m2, powierzchnia użytkowa budynku - 114,50 m2, kubatura - 485,00 m3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - robót rozbiórkowych, - dach - ocieplenie, - robót murarskich, betoniarskich, tynkarskich, - docieplenie i kolorystyka elewacji, - robót w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, - robót ślusarsko - kowalskich, - izolacji pionowej ścian, - robót brukarskich, - instalacji gazowej, - instalacji c.o. - instalacji wody ciepłej, - robót pomocniczych, - instalacji odgromowej, Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.2. Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy również: 1) obsługa geodezyjna (tyczenie oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza), 2) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, 3) koszty utylizacji odpadów, 4) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy. 5) Zabezpieczenie ternu budowy. 4.3. Podane w przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.4. Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 4.5 Kosztorys ofertowy uproszczony musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. 4.6. Dokumenty jakie będą wymagane od wykonawcy w trakcie odbioru końcowego: 1. Do zawiadomienia o zakończeniu robót Wykonawca załączy operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzą następujące dokumenty (dla każdego zadania osobny komplet dokumentów): 1) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza przyjęta do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Leżajsku - 3 egz. 2) projekt budowlano-wykonawczy z ewentualnymi zmianami naniesionymi przez projektanta; 3) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu zamówienia z projektem budowlanym, warunkami zgłoszenia, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami; 4) atesty i certyfikaty na zastosowane materiały z adnotacją kierownika budowy o ich wbudowaniu; 5) wypełniony dziennik budowy, 6) potwierdzona przez Inspektora nadzoru książka obmiaru wykonanych robót; 7) świadectwo charakterystyki energetycznej obiektu, 8) protokoły odbioru robót zanikających, 9) kosztorys powykonawczy, 10) zestawienie rzeczowo-finansowe; 2. Dokumenty winny być ponumerowane i poukładane wg spisu treści; kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) część 1 zamówienia - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2) część 2 zamówienia - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 3) część 3 zamówienia - 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych) w terminie do dnia 24.03.2014 r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. W sytuacji gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedno z wyżej wymienionych części, wadia na poszczególne części podlegają sumowaniu. 2. Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Gminy Nowa Sarzyna Nr 84 9430 1058 1000 1182 2000 0004 Nadsański Bank Spółdzielczy z dopiskiem -Wadium - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowa Sarzyna - część nr ... zamówienia. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego -wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się fizycznie na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - nie spełnia tego warunku dołączenie do oferty dowodu przelewu wadium. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: - odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej siwz, - musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej siwz, - zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 9, bez potwierdzania tych okoliczności. 4. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowa Sarzyna część ... zamówienia, oraz włożyć do koperty zewnętrznej zawierającej ofertę. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowasrzyna.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach