Przetargi.pl
BUDOWA I MODERNIZACJA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH WE WSI WÓLKA PEŁKIŃSKA I MARAWSKO

Gmina Jarosław ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Piekarska 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6248610 , fax. 016 6248613
  • Data zamieszczenia: 2015-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarosław
    ul. Piekarska 5 5
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 016 6248610, fax. 016 6248613
    REGON: 65090048200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslaw.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA I MODERNIZACJA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH WE WSI WÓLKA PEŁKIŃSKA I MARAWSKO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: BUDOWA I MODERNIZACJA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH WE WSI WÓLKA PEŁKIŃSKA I MORAWSKO. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Zagospodarowanie poscaleniowe we wsi Wólka Pełkińska - w zakresie działek nr ewidencji gruntów: Nr 1677 na długości 372 mb i Nr 1666 na długości 470 mb położonych we wsi Wólka Pełkińska - wykonanie utwardzenia dróg gruntowych. 2) Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - w zakresie działki nr ewidencji gruntów: Nr 770/4 na długości 655 mb położonej we wsi Morawsko - wykonanie utwardzenia drogi gruntowej. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi między innymi wykonanie następujących robót budowlanych; a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym, b) przygotowanie terenu przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznie, wykoszenie starej roślinności, c) wykonanie koryta pod jezdnię na głębokość 0,2 m - pasem szerokości 3,0 m i 4,0 m na całej długości dróg, d) wykonanie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - wykonanie i zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, e) wykonanie podbudowy, pospółka, warstwa górna, grubość warstwy 10 cm, f) wykonanie nawierzchni drogi z tłucznia kamiennego, g) odmulanie cieków koparko-odmularką, grubość namułu 20 cm o szerokości dna 0,4 m na długości 655 mb. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia. Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót na drogach rolniczych finansowanych z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych - stanowiących załącznik Nr 2 do SIWZ oraz przedmiarach robót - stanowiących załącznik Nr 3 do SIWZ. W ofercie powinny być zawarte wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia wynikające z przedmiaru robót, a także koszty wszystkich robót, bez których realizacja zamówienia byłaby niemożliwa, a w szczególności, koszty robót przygotowawczych porządkowych, ewentualne koszty wznowienia granic, koszty zagospodarowania i dozoru zaplecza i placu budowy, koszty ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników i osób trzecich, które to wypadki mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, a w tym - z ruchem pojazdów mechanicznych oraz innych zobowiązań wynikających z umowy. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z nowych materiałów i urządzeń własnych - wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm. ) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaroslaw.itl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach