Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Haczów w budynkach: Szkoły Podstawowej i Warsztatów Terapii Zajęciowej w Haczowie.

Wójt Gminy Haczów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-213 Haczów, Haczów 573
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4391002 , fax. 013 4391696
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Haczów
    Haczów 573 573
    36-213 Haczów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4391002, fax. 013 4391696
    REGON: 37044020600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.haczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Haczów w budynkach: Szkoły Podstawowej i Warsztatów Terapii Zajęciowej w Haczowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych w systemie bezspoinowym z wykorzystaniem styropianu na części elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Haczowie - strona zachodnia. Niniejsza inwestycja wchodzi w program termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Haczów i obejmuje dwa budynki położone w Haczowie: budynek Szkoły Podstawowej i Warsztaty Terapii Zajęciowej. Stan istniejący: Budynek szkolny składa się z czterech brył: - bloku klasowego 3 - kondygnacyjnego, częściowo podpiwniczonego - bloku klasowego 2 kondygnacyjnego nie podpiwniczonego - sali gimnastycznej wraz zapleczem , budynku nie podpiwniczonego - łącznika piętrowego łączącego budynek szkolny z sala gimnastyczną Wszystkie w/ w bryły wchodzą częściowo w skład niniejszego zadania Ściany zewnętrzne: materiał ścian nośnych zewnętrznych : piwnice - beton żwirowy, kondygnacji nadziemnych - ściany warstwowe z betonu komórkowego i cegły ceramicznej pełnej. Pomiędzy warstwą betonu komórkowego i cegły ceramicznej pełnej znajduje się warstwa powietrzna nie wentylowana. Tynki cementowo-wapienne kl. II - III. Stolarka okienna - okna zespolone PCV Drzwi wejściowe do szkoły oraz drzwi w Sali gimnastycznej - PCV - przeszklone. W zakres robót objętym niniejszym postępowaniem wchodzą następujące prace na obiekcie Szkoły Podstawowej w Haczowie: 1. Roboty rozbiórkowe 2. Wykonanie elewacji: 901,88 m2 3. Remont schodów i podestów zewnętrznych - 2 szt. 4. Remont daszków - 2 szt. 5. Wykonanie izolacji pionowej fundamentów wraz z drenażem terenu: 92,16 m2 6. Wykonanie płytki odbojowej z kostki brukowej: 61,8 m2 7. Wymiana kanalizacji deszczowej: 76 m2 Szczegółowe dane dotyczące obmiarów w/w dróg szczegółowego zakresu prac znajdują się w przedmiarze robót dołączonym do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu nieograniczonym zostaną dopuszczone oferty firm, które: a) są uprawnione do wykonywania działalności objętej niniejszym postępowaniem b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Sposób dokonywania oceny spełniania w/w warunków: Komisja powołana przez Wójta Gminy Haczów dokona sprawdzenia podanych wyżej wymogów na podstawie dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń przedstawionych przez każdego wykonawcę w złożonej ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy na załączonym druku ( załącznik Nr 1) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) oświadczenie o braku zaległości podatkowych lub aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) oświadczenie o nie zaleganiu składek na ZUS potwierdzające ,że nie zalega z opłacaniem podatków lub aktualne zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku przekształceń firmy niezbędna jest ciągłość prowadzonej działalności f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (będące własnością Wykonawcy lub oddane do dyspozycji Wykonawcy). W przypadku oddania do dyspozycji pojazdów i personelu przez inne podmioty w celu realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. h) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i) Oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. j) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót k) harmonogram rzeczowo finansowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.haczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach