Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże - etap V

Gmina Dobrzyniewo Duże ogłasza przetarg

  • Adres: 16-002 Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7428155 , fax. 85 7197147
  • Data zamieszczenia: 2015-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyniewo Duże
    ul. Białostocka 25 25
    16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie
    tel. 85 7428155, fax. 85 7197147
    REGON: 05065925000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże - etap V
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: a) CZĘŚĆ I - wymiana instalacji centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w Pogorzałkach b) CZĘŚĆ II - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej w Pogorzałkach 2) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w: a) projekcie wykonawczym wymiany instalacji centralnego ogrzewania stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, (dotyczy Części I). b) projekcie remontu stolarki okiennej i drzwiowej stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, (dotyczy Części II). c) audycie energetycznych - dokument nadrzędny względem pozostałych - w szczególności w zakresie parametrów zastosowanych materiałów, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ, (dotyczy Części I i II). d) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ (dotyczy Części I) i 11 do SIWZ (dotyczy Części II), e) Przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr 12 do SIWZ, (dotyczy Części I). f) Przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr 13 do SIWZ, (dotyczy Części II). 3) Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ, (dotyczy Części I i II). 4) Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres min. 24 miesięcy 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji. 5) Wybrany oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, spełniający wymagania określone w Rozdz. XII SIWZ oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. 6) Zaleca się, aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał oględzin budynku celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy oraz warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia 7) W każdym przypadku określonym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (w tym atestów) o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30ust. 1-3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 8) W każdym przypadku wskazania w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót konkretnej nazwy podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, jako wydającego wymagany atest, certyfikat lub inny dokument, Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia takich dokumentów przez równoważną uznaną instytucję, w rozumieniu art. 23 ust. 7 dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (Dz. U. L 134 z 30.4.2004, str. 114) działającą w innych Państwach Unii Europejskiej. 9) Zamawiający informuje, że nastąpiła zmiana dotycząca drzwi wejściowych, polegająca na zmianie materiału z PCV na aluminium.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyniewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach