Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminach powiatu łobeskiego - Zadanie nr 23 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Resku - Etap III - Docieplenie stropu i połaci dachowych i Zadanie nr 24 - Termomodernizacja budynku Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Resku - Etap II - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych i stropodachu oraz wymiany stolarki

Gmina Resko ogłasza przetarg

  • Adres: 72-315 Resko, Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3951503 w. 37 , fax. 0-91 3951205
  • Data zamieszczenia: 2010-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Resko
    Rynek 1 1
    72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3951503 w. 37, fax. 0-91 3951205
    REGON: 81168445600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.resko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminach powiatu łobeskiego - Zadanie nr 23 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Resku - Etap III - Docieplenie stropu i połaci dachowych i Zadanie nr 24 - Termomodernizacja budynku Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Resku - Etap II - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych i stropodachu oraz wymiany stolarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia obejmującego roboty budowlane należy wykonać:: a) docieplenie ścian zewnętrznych w budynku sali gimnastycznej przy SP Resko należy ocieplić 480 m2 ścian zewnętrznych budynku metodą wskazaną w projekcie budowlanym. Należy również uwzględnić wykończenie przy elewacji 50 m2 ościeży a także demontaż i montaż rynien oraz rur spustowych. Kolorystykę zastosować zaproponowaną w projekcie budowlanym. b) docieplenie stropodachu w budynku sali gimnastycznej przy SP Resko polega na dociepleniu stropu o powierzchni 530 m2 Należy również uwzględnić: - demontaż i montaż rynien oraz rur spustowych a także obróbek blacharskich, - demontaż istniejącego pokrycia dachowego w celu docieplenia stropu, - naprawę elementów konstrukcyjnych dachu uszkodzonych podczas demontażu pokrycia dachowego, - wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej. c) wymianę stolarki w budynku sali gimnastycznej przy SP Resko wymianie podlega jedynie stolarka drzwiowa w postaci bramy segmentowej garażowej w ilości 1 szt. (6 m2). kolorystykę dostosować do istniejącej stolarki. d) docieplenie stropu i połaci dachowych w budynku SP Resko polega na ociepleniu 550 m2 stropu w tym 500 m2 wykończyć płytą OSB. Specyfika docieplenia stropu polega na tym, że część środkowa budynku szkoły (część strychowa) została zaadaptowana na klasy gdzie na 130 m2 należy od spodu zdemontować istniejącą podbitkę wykonaną z płyt pilśniowych, w przestrzeniach pomiędzy belkami wykonać izolacje, wyłożyć wełną mineralną, a następnie wykończyć całość płytami meblowymi. Również w tej części strychowej zaadaptowanej na klasy do wykonania jest docieplenie połaci dachu gdzie na 150 m2 należy zdemontować istniejące płyty pilśniowe, ocieplić przestrzenie pomiędzy krokwiami i wykończyć płytami meblowymi. Natomiast w część strychowej nie zaadaptowanej na klasy, z dojściami do kominów, belki wypełnione są gliną, którą należy wybrać, odgrzybić powierzchnie, zastosować preparaty grzybobójcze i ocieplić, a na końcu wykończyć płytami OSB. Należy użyć materiałów posiadających atesty przeciwpożarowe o wysokiej klasie odporności ogniowej i nie rozprzestrzeniającej ognia natomiast istniejące belki zabezpieczyć środkami ognioochronnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452614008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 6.000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych) 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Gryficach oddział Resko Nr rachunku : 91 9376 0001 0050 6515 2003 0007 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej postępowania nr ZP.3410-10/10 2. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 6. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 11. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, c) jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, d) jeżeli Wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, e) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zamawiający nie zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, pod warunkiem że udowodni, że złożenie innych dokumentów nie jest możliwe i nie wynika to z przyczyn leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.resko.pl zakładka Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach