Powiat Gryfiński ogłasza przetarg
- Adres: 74-100 Gryfino, ul. Sprzymierzonych 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4045000 , fax. 091 4163002
- Data zamieszczenia: 2015-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4 4
74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4045000, fax. 091 4163002
REGON: 81168396500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gryfino.powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja dachu w budynku łącznika internatu i stołówki przy ZSP Nr 2 w Gryfinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja dachu w budynku łącznika internatu i stołówki przy ZSP Nr 2 w Gryfinie. Zakres zamówienia: - roboty rozbiórkowe - roboty izolacyjne - roboty pokrywcze - roboty murarskie - roboty tynkarskie - roboty blacharskie 1.1. Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH oraz przed wbudowaniem uzyskać zgodę na wbudowanie materiałów równoważnych od Zamawiającego. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.). Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 7, specyfikacji technicznej robót stanowiącej zał. nr 8 oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 uPzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje na konkretne produkty, materiały lub urządzenia z podaniem nazwy producenta lub innych oznaczeń konkretyzujących producenta, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych (czyli o parametrach nie gorszych niż wskazane w SIWZ). Zmiana materiałów i urządzeń wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Każdorazowo Wykonawca przedstawi inspektorowi nadzoru inwestorskiego atesty lub karty materiałów do wbudowania do zatwierdzenia w terminie nie później niż 7 dni przed zamówieniem partii materiału. W przypadku zakupu materiałów na które Zamawiający nie wyrazi zgody, wymiana materiału na zgodny z PT leży po stronie Wykonawcy. 1.3 Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfiką organizacji pracy jednostki i możliwościami etapowania prac w porozumieniu z dyrektorem jednostki. 1.4 Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych, których wartość nie zwiększa wynagrodzenia umownego. Podstawą wprowadzenia robót zamiennych jest protokół zatwierdzony przez inspektora nadzoru, Wykonawcę i Zamawiającego. 1.5 W przypadku zaistnienia robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest stosować ceny nie większe niż ujęte w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego do zamówienia podstawowego, oraz zastosowane wskaźniki narzutów kosztów pośrednich, kosztów zakupów i zysku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452614008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2000 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, wraz kolorystyką, wykonanie izolacji pionowej i docieplenia ścian zewnętrznych piwnicy, wykonanie docieplenia stropu nad piwnicą i stropu na ostatniej kondygnacji, wykonanie wymiany obróbek blacharskich w budynku wspólnoty mieszkaniowej przy ul. B. Prusa 2-4 w Stargardzie Szczecińskim,
Dodano: 2013-04-23 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminach powiatu łobeskiego - Zadanie nr 25 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Starogardzie - Etap II - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, stropodachu oraz wymiany stolarki
Dodano: 2011-05-27 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminach powiatu łobeskiego - Zadanie nr 27 - Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego w Resku - Etap II - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, stropodachu oraz wymiany stolarki
Dodano: 2011-05-27 - Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę pokrycia dachowego, docieplenie ścian budynku, wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego, wielorodzinnego..
Dodano: 2011-04-08 - Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę pokrycia dachowego, wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego, wielorodzinnego.
Dodano: 2011-03-21 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminach powiatu łobeskiego Zadanie nr 29 - Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Resku - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych i stropodachu oraz wymiana stolarki i Zadanie nr 30 - Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Łosośnicy - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych i stropodachu
Dodano: 2010-06-02 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminach powiatu łobeskiego - Zadanie nr 23 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Resku - Etap III - Docieplenie stropu i połaci dachowych i Zadanie nr 24 - Termomodernizacja budynku Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Resku - Etap II - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych i stropodachu oraz wymiany stolarki
Dodano: 2010-05-21