Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminach powiatu łobeskiego - Zadanie nr 27 - Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego w Resku - Etap II - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, stropodachu oraz wymiany stolarki

Gmina Resko ogłasza przetarg

  • Adres: 72-315 Resko, Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3951503 w. 37 , fax. 0-91 3951205
  • Data zamieszczenia: 2011-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Resko
    Rynek 1 1
    72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3951503 w. 37, fax. 0-91 3951205
    REGON: 81168445600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.resko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminach powiatu łobeskiego - Zadanie nr 27 - Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego w Resku - Etap II - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, stropodachu oraz wymiany stolarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia obejmującego roboty budowlane w budynku należy wykonać : a) docieplenie stropodachu należy ocieplić stropodach styropapą o gr. 20 cm (EPS 200-036 DACH, lambda=0,040 W/mK) o powierzchni 850 m2, należy zdemontować istniejące obróbki blacharskie i wykonać nowe z blachy powlekanej oraz zdemontować istniejącą instalację odgromową i zamontować po zakończeniu prac - wykonać badania elektryczne instalacji odgromowej. b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej należy zdemontować istniejące okna i wymienić na nowe z PCV z nawiewnikami w ilości 57 sztuk + 8 świetlików dachowych (191,71 m2) w kolorze białym. Istniejące okna z PCV nie podlegają wymianie. Współczynnik przenikania ciepła (dla całej przegrody) dla nowej stolarki nie wyższy niż U = 1,9 W/m2K, (a=3 profil trójkomorowy, szyba zespolona). Wykonać również montaż parapetów wewnętrznych z PCV i zewnętrznych z blachy powlekanej. Należy zdemontować istniejące drzwi i wymienić na nowe z PCV w ilości 9 sztuk (20,91 m2) w kolorze białym. Istniejące drzwi z PCV nie podlegają wymianie. Zamurować należy trzy otwory po istniejącej stolarce okiennej i drzwiowej o wymiarach (2,4x1,7; 1,25x2,10; 1,20x2,10), oraz pomniejszyć 6 otworów po starej stolarce okiennej przez podmurowanie. Przy wymianie stolarki okiennej i drzwiowej wykonać prace wykończeniowe polegające na położeniu tynku na mokro i dwukrotnym pomalowaniu wykonanych powierzchni obróbek stolarki okiennej i drzwiowej. c) docieplenie ścian zewnętrznych polega na wykonaniu ocieplenia ścian o powierzchni 974,78 m2 styropianem o gr. 14 cm (EPS-040 FASADA, lambda=0,040 W/mK). Należy również uwzględnić wykończenie przy elewacji 80,26 m2 ościeży styropianem gr. 3 cm (lambda=0,040 W/mK) a także demontaż i montaż nowych rur spustowych oraz wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej. Należy zdemontować i zamontować instalację odgromową - wykonać badania elektryczne instalacji odgromowej. Dociepleniu podlegają również ściany fundamentowe na 1 m poniżej poziomu terenu styropianem gr. 10 cm (lambda=0,040 W/mK) - 125,4 m2. Należy zdemontować istniejącą opaskę przy ścianach budynku, a po zakończeniu prac przywrócić do stanu pierwotnego. Technologię docieplenia ścian zewnętrznych należy wykonać metodą wskazaną w projekcie budowlanym a kolorystykę uzgodnić z Inwestorem. c) docieplenie tarasu o pow. 44.5 m2 polega na ociepleniu tarasu o pow. 44.5 m2, należy zdemontować istniejącą posadzkę z płytek lastryko i dokonać napraw stropu. Wykonać izolację przeciwwilgociową i przeciwwodną oraz ocieplić styropianem gr. 3 cm (lambda=0,031 W/mK). Wykonać wylewkę oraz posadzkę z płytek gres. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ, Przedmiar Robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, oraz Projekt Budowlany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452614008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł i zero groszy) 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Gryficach oddział Resko Nr rachunku : 91 9376 0001 0050 6515 2003 0007 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej Zadania nr 27 - Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego w Resku - Etap II - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, stropodachu oraz wymiany stolarki 2. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 6. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 11. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, c) jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, d) jeżeli Wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, e) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zamawiający nie zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, pod warunkiem że udowodni, że złożenie innych dokumentów nie jest możliwe i nie wynika to z przyczyn leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.resko.pl zakładka Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach