Gmina Tuchola ogłasza przetarg
- Adres: 89500 Tuchola, pl. Zamkowy
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 56 42 500 , fax. 52 334 21 38
- Data zamieszczenia: 2017-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchola
pl. Zamkowy 1
89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 56 42 500, fax. 52 334 21 38
REGON: 9235115600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.tuchola.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja kompleksu budynków Szkoły Podstawowej nr 3 w Tucholi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV 45210000 - 2 – roboty budowlane w zakresie budynków CPV 45400000 – 1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45321000 - 3 - izolacja cieplna CPV 45421100 - 5 - instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów CPV 45331100 – 7 – instalowanie centralnego ogrzewania CPV 45332300 - 6 - roboty instalacyjne kanalizacyjne CPV 45331200 - 8 - instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych CPV 45261215 - 4 - pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych CPV 45310000 - 3 – roboty instalacyjne elektryczne Budynek Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika zlokalizowany jest na działce o nr ewid. 1387/5. Powyższy obiekt składa się z 3-kondygnacji, częściowo podpiwniczony, technologia wykonania tradycyjna, ściany zewnętrzne z cegły kratówki grubości 38 cm, strop w formie stropodachu wentylowanego z warstwą konstrukcyjną w formie stropu gęstożebrowego typu DZ-3. Dach kryty papą. Dostęp do nieruchomości realizowany jest od drogi publicznej (dz. nr ewid. 1385/3) ul. Pocztowa oraz od drogi publicznej (dz. nr ewid. 1392/4) ul. Karasiewicza. Do budynku stanowiącego przedmiot zamówienia doprowadzone jest: - przyłącze energetyczne - przyłącze wodociągowe - przyłącze kanalizacyjne - przyłącze gazowe Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: - naprawa tynków w miejscach odparzeń i zagrzybień, a następnie docieplenie ścian zewnętrznych i cokołu budynku metodą lekką-mokrą - ocieplenie stropodachu - wymiana parapetów na nowe z blachy stalowej powlekanej, wymiana obróbek blacharskich na nowe z blachy powlekanej (rury spustowe, rynny, pas podrynnowy) - wymiana luksferów na stolarkę okienną na klatkach schodowych (6 sztuk) - demontaż instalacji odgromowej oraz ponowne jej zamontowanie w rurkach PCV pod styropianem - remont daszków nad wejściami do klatek schodowych - montaż nawiewników okiennych - prace renowacyjne schodów z podestami - prace renowacyjne balustrad - wymiana stolarki drzwiowej - montaż budek podtynkowych zgodnie z decyzją nr WOP.6401.1.18.2017.RS z dnia 18 maja 2017r. należy wykonać do 31 grudnia 2017 r. (skan decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy) Wszystkie prace dodatkowe należy skoordynować z pracami termomodernizacyjnymi. W związku z powyższym, w celu podjęcia prac w zakresie realizacji ww. zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej. Budynek podlegający termomodernizacji jest szkołą czynną w związku z tym, od Wykonawcy wymaga się dokładnego zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich z uwagi na użytkowanie obiektu przez dzieci. Szczegółowy opis robót objętym przedmiotem zamówienia do wykonania znajduje się w projekcie wykonawczym oraz w dokumentacji technicznej, ( załącznik do zgłoszenia, projekt wykonawczy, audyt energetyczny budynku, ekspertyza chiropterologiczna, specyfikacje techniczne, ekspertyza ornitologiczna, decyzja Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1 a-e– dokumentacja techniczna wraz załącznikami; Załącznik nr 2 - audyt energetyczny, Załącznik nr 3 – przedmiary, przy czym przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi, pozwalającymi na przygotowanie oferty. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z pełną dokumentacją techniczną, która stanowi część niniejszej specyfikacji. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wstęp na teren planowanej inwestycji, w uzgodnionym terminie. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy szczegółowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz.U.2016 poz. 1987). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów. Podane w niniejszej SIWZ, w opisie technicznym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2017.1332 z późn. zm.). Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000,00 zł, (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100), z podaniem tytułu: „wadium, nr postępowania ZP.271.2.23.2017.AS – Termomodernizacja kompleksu budynków Szkoły Podstawowej nr 3 w Tucholi” 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Tucholi, w Punkcie Obsługi Klienta, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. UWAGA: Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 4 a). Zgodnie z art.46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, - dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, - dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium, - wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów potrzebnych do realizacji zamówienia – załącznik nr 8.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Roboty budowlane – modernizacja i budowa budynków gospodarczych ”
Dodano: 2024-07-30 - Budowa żłobka wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Biały Bór
Dodano: 2024-07-15 - Budowa/rozbudowa/przebudowa/remont infrastruktury społecznej na terenie Gminy Boniewo- Część IV Remont budynków w miejscowościach Sułkówek oraz Osiecz Wielki
Dodano: 2024-07-11 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przyłękach.
Dodano: 2024-07-09 - Budowa/rozbudowa/przebudowa/remont infrastruktury społecznej na terenie Gminy Boniewo
Dodano: 2024-06-24 - Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie
Dodano: 2024-06-03 - Budowa świetlicy wiejskiej w Murowańcu- II etap
Dodano: 2024-05-15 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w Łankowicach
Dodano: 2024-01-23 - EDUKACJA I SPORT -termomodernizacja wraz z robotami budowlanymi budynków użyteczności publicznej w m. Gostycyn
Dodano: 2024-01-11 - Budowa Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Brześciu Kujawskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2023-11-10