Przetargi.pl
Termomodernizacja i modernizacja instalacji c.o. w budynku Komisariatu Policji w Skale, ul. Langiewicza 6, w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji”

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://malopolska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i modernizacja instalacji c.o. w budynku Komisariatu Policji w Skale, ul. Langiewicza 6, w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. „Termomodernizacja i modernizacja instalacji c.o. w budynku Komisariatu Policji w Skale, ul. Langiewicza 6 w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji” wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) termomodernizację budynku administracyjnego, w tym:  ocieplenie ścian zewnętrznych (w tym m.in.: wykonanie zewnętrznej warstwy ociepleniowej, wykonanie tynków zewnętrznych, wymiana parapetów zewnętrznych i obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych, demontaż i montaż klimatyzatora wraz z przedłużeniem podejść i konstrukcji wsporczej)  ocieplenie stropu  wymiana instalacji wewnętrznej c.o. wraz z grzejnikami i armaturą 2) roboty towarzyszące:  ocieplenie ścian fundamentowych,  ocieplenie kominów,  wymiana 1 szt. drzwi wewnętrznych,  wymiana instalacji odgromowej wraz z uziomem otokowym,  wyposażenie istniejącej instalacji elektrycznej w ochronę przepięciową,  pokrycie daszku nad wejściem,  malowanie istniejących bram garażowych i drzwi zewnętrznych pełnych,  wymiana jednej bramy garażowej na okno z nawiewnikami,  wymiana jednego okna,  montaż dwóch szt. drzwi wewnętrznych EI 60,  montaż drzwi wewnętrznych do pomieszczenia biurowego z futryną, progiem i okuciami,  wymiana 6 szt. istniejących lamp oświetleniowych zewnętrznych,  wykonanie opaski z płyt betonowych wokół budynku o szerokości 0,5m  wymiana odcinka instalacji kanalizacji deszczowej od rury spustowej do studzienki kanalizacyjnej wraz z wymianą studzienki na nową,  montaż grzejnika,  montaż wentylatora wyciągowego,  uzupełnienie tynków,  gładź gipsowa na ścianach,  instalacja elektryczna w pomieszczeniu remontowanym (lampy, wyłączniki, gniazdka, gniazdka telefoniczne i komputerowe itp.)  zabudowa sufitu płytami gipsowo-kartonowymi – płyta ognioodporna,  posadzka z płytek gresowych,  malowanie pomieszczeń,  okładziny schodów wew. i zew. (fuga epoksydowa) płytkami gresowymi R12,  montaż poręczy przy schodach wewnętrznych malowanej proszkowo,  malowanie lub wymiana na nowe barierek zewnętrznych,  wymiana 2 hydrantów wewn. na hydranty fi 25 z półsztywnym wężem wraz ze skrzynkami i wykończeniem wokół skrzynek  wymiana rur stalowych instalacji hydrantowej wraz z zabudową zaworu pierwszeństwa,  wymiana rynien i rur na daszku,  wymiana domofonu przy bramce wejściowej. Zamawiający wymaga, aby stolarka okienna w ścianach zewnętrznych spełniała warunek: współczynnik przenikania ciepła mniejszy bądź równy 0,9 W/(m2*K). Zamawiający wymaga, aby stolarka drzwiowa w ścianach zewnętrznych spełniała warunek: współczynnik przenikania ciepła mniejszy bądź równy 1,3 W/(m2*K). Zamawiający wymaga, aby współczynnik przenikania ciepła przez ściany zewnętrzne i strop był zgodny z obowiązującymi WT tzn. grubość izolacji termicznej ścian musi wynosić 17cm (dla λ=0,040 W/m2*K) oraz grubość granulatu z wełny mineralnej musi wynosić 24cm (dla λ=0,042 W/m2*K). 3. Pozostałe zobowiązania Wykonawcy: Po wykonanych pracach termomodernizacyjnych budynku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej budynku w ilości 2 egzemplarzy. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1) Sporządzenie audytu ex-post po zrealizowaniu robót termomodernizacyjnych zgodnie z wytycznymi POIiŚ 2014 – 2020 tj. z Metodyką sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POIiŚ 2014 – 2020 Poddziałanie 1.3.1, stanowiący załącznik nr 10 do Regulaminu konkursu nr POIS/1.3.1/1/2015, dostępny na stronie internetowej: https://poiis.nfosigw.gov.pl/skorzystaj-z-programu/zobacz-ogloszenia-i-wyniki-naborow-wnioskow/wspieranie-efektywnosci-energetycznej-w-budynkach-uzyteczn/art,1,i-konkurs-projektow-w-ramach-dzialania-1-3-wspieranie-efektywnosci-energetycznej-w-budynkach.html. Audyt ex – post, zgodnie z wytycznymi POIiŚ, należy sporządzić niezwłocznie po zakończeniu robót termomodernizacyjnych lecz nie później niż w terminie do dnia 05.12.2019 r. 2) Wykonanie i umieszczenie w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych na terenie realizacji inwestycji tablicy informacyjnej. Tablica informacyjna służy promocji projektu „Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji”– zgodnie z wytycznymi dla projektów, dla których umowa była podpisana do 31.12.2017 zawartymi na stronie internetowej: http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow/, umieszczonymi w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji programów polityki spójności - dla umów podpisanych do 31 grudnia 2017 r.” Tablicę o wymiarach 80x120 cm należy wykonać z trwałych materiałów. Informacje zawarte na tablicy mają być czytelne 10 lat od zakończenia inwestycji – tak, aby tablica mogła zostać wykorzystana jako tablica pamiątkowa. Tablicę informacyjną należy wykonać zgodnie z kartą wizualizacyjną dla Programu Infrastruktura i Środowisko, stanowiącą załącznik nr 5 do „Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji programów polityki spójności - dla umów podpisanych do 31 grudnia 2017 r. umieszczoną na stronie internetowej: http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/7582/karta_wzor_FEIS.pdf 4. Zamówienie współfinansowane jest częściowo ze środków UE w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 5. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „OFERTA” przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa – załącznik nr 11 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 12 do SIWZ. Przedmiar robót (załącznik nr 13 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej dla weryfikacji faktycznego zakresu prac. 7. Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. 8. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ. 9. Uwaga! Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. 10.Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji robót budowlanych (termomodernizacyjnych i towarzyszących): do dnia 29.11.2019 r. Wymagany termin realizacji audytu: niezwłocznie po zakończeniu robót, lecz nie później niż w terminie do dnia 05.12.2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. UWAGA! Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, a dowody w oryginale bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa odrębne oświadczenie. W przypadku jeśli Wykonawca złoży ww. oświadczenie wraz z ofertą wskazując, że nie należy do grupy kapitałowej z Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach