Przetargi.pl
Termomodernizacja elewacji wraz z wymianą okien w budynku A.

Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Karola Miarki 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032/2345216
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica
    ul. Karola Miarki 12 12
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032/2345216
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imz.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja elewacji wraz z wymianą okien w budynku A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem planowanych prac jest termomodernizacja elewacji budynku Zmniejszenie strat ciepła nastąpi poprzez docieplenie i tynkowanie budynku, wymianę okien, drzwi i przeszkleń dotychczas nie wymienionych. Projektuje się również likwidację nieczynnych żaluzji, nieużywanego wejścia, remont studzienek okienek piwnicznych oraz remont daszku nad wejściem do budynku. Planowana modernizacja dostosuje istniejący obiekt do obowiązujących standardów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione przed terminem otwarcia ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy. 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu 2.1 w zakresie warunku wskazanego w punkcie IV 1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie robót budowlanych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V.3. 2.2 w zakresie warunku wskazanego w punkcie IV.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V.4, 2.3 w zakresie warunków wskazanych w punktach IV.1.1 i IV.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie V.2. 3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania zrealizowali w okresie minionych 5 lat, co najmniej 1 podobną robotę budowlaną. udzielą informacji o ewentualnych podwykonawcach przewidzianych do wykonania zamówienia z określeniem rodzaju, zakresu i wartości powierzonych robót zamieszczą opis proponowanych materiałów i zastosowanej technologii, udzielą gwarancji na okres co najmniej 5 lat od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu dostawy dokonali wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego, a także zdobyli, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, którego wzór załączony jest w SIWZ i stanowi załącznik nr 5 do formularza ofertowego. 2. Dla potwierdzenia posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Dla potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej jednej) w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej 1 mln zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych. 4. Dla potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności,za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do wysokości, co najmniej ceny ofertowej przedmiotu zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakośc rozwiązania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach