Przetargi.pl
"Termomodernizacja dachu budynku sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego w Bolesławcu"

Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 323 258, , fax. 757 323 250
  • Data zamieszczenia: 2020-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
    Armii Krajowej 12
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 323 258, , fax. 757 323 250
    REGON: 23082929800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Termomodernizacja dachu budynku sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego w Bolesławcu"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji dachu budynku sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego w Bolesławcu. Kod CPV: CPV- 45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę CPV- 45111300-1 – Roboty rozbiórkowe CPV- 45261000-4 – Wykonywanie pokryć dachowych i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty CPV- 45421130-4 – Instalowanie drzwi i okien CPV- 45410000-4 – Tynkowanie CPV- 45442100-8 – Roboty malarskie CPV- 45262100-2 – Roboty przy wznoszeniu rusztowań 2. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: 1) Roboty rozbiórkowe: - rozbiórkę pokrycia dachowego z blachy dachówkopodobnej (około 1615,13 m2), - demontaż gąsiorów (około 115,90 m), - rozbiórkę obróbek blacharskich (około 122,86 m2), - rozbiórkę folii dachowej (około 1615,13 m2), - rozbiórkę ołacenia dachu (około 1615,13 m2), - demontaż barier śniegowych (około 22,00 m2), - rozbiórkę rynien z blachy (około 138,20 m2), - wykucie z muru ościeżnic okiennych (2,00 szt.), - wykucie z muru drzwi aluminiowych (około 4,20 m2). 2) Roboty dachowe: - uzupełnienie warstwy istniejącego ocieplenia (około 322,15 m2), - ułożenie izolacji cieplnej z wełny mineralnej gr. 5 cm (około 1610,73 m2), - ułożenie folii wstępnego krycia (około 1615,13 m2), - łacenie dachu łatami (około 1615,13 m2), - montaż dodatkowych łat (około 117,00 m), - pokrycie dachu blachodachówką (około 1615,13 m2), - montaż gąsiorów (około 115,90 m), - wykonanie obróbek blacharskich (około 122,86 m2), - wykonanie i montaż płotków śniegowych (około 29,25 m2), - montaż rynien (około 138,20 m). 3) Stolarka drzwiowa: - montaż stolarki drzwiowej aluminiowej (około 9,00 m2), - montaż stolarki okiennej aluminiowej (około 1,0 m2). 4) Roboty tynkarskie: - wykonanie tynków na ościeżach o szer. do 25 cm (około 6,00 m), - wykonanie tynków na ościeżach o szer. do 40 cm (około 2,00 m). 5) Roboty malarskie: - zabezpieczenie podłóg folią (około 1023,40 m2), - zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej folią (około 149,31 m2), - zeskrobanie i zmycie starej farby - sufity i balkony (około 1619,12 m2), - zeskrobanie i zmycie starej farby - ściany (około 717,53 m2), - przygotowanie powierzchni pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności (około 2336,65 m2), - jednokrotne gruntowanie powierzchni (około 2336,65 m2), - dwukrotne malowanie sufitów (około 1619,12 m2), - dwukrotne malowanie ścian (około 717,53 m2), - dwukrotne malowanie konstrukcji stalowej dachu (około 946,00 m). 6) Wznoszenie rusztowań: - wzniesienie i praca rusztowania zewnętrznego (16,00 kolumn), - wzniesienie i praca rusztowania wewnętrznego (4,00 kolumny). 7) Inne roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zadania inwestycyjnego. 3. Remontowany obiekt budowlany to sala sportowa I Liceum Ogólnokształcącego w Bolesławcu zlokalizowana przy ul. H. i W. Tyrankiewiczów 11 w Bolesławcu, na działkach nr 330/61, 330/79, 330/80, 331 w obrębie 9 miasta Bolesławiec. Sala sportowa wykorzystywana jest głównie przez szkołę do prowadzenia zajęć lekcyjnych z wychowania fizycznego. Z obiektu korzystają również kluby sportowe prowadzące w ramach swojej działalności zajęcia rekreacyjno-sportowe oraz organizujące wydarzenia sportowe o zasięgu lokalnym, krajowym i międzynarodowym. 4. Ogólna charakterystyka obiektu budowlanego: Sala sportowa to budynek o konstrukcji żelbetowo-stalowej typu halowego. Podstawowym ustrojem nośnym, w układzie poprzecznym, jest rama wpisana w prostokąt o słupach żelbetowych utwierdzonych w fundamentach oraz stalowych dźwigarach blachownicowych przegubowo połączonych ze śrubami. Hala wykonana jako parterowa, z antresolą widokową po obwodzie, o rozpiętości B = 24,0 m, długości L = 9 x 4,80 = 43,2 m i wysokości od poziomu posadzki do kalenicy H = 13,70 m. Dach sali sportowej warstwowy, składający się, opisując od góry, z następujących warstw i elementów: - blacha stalowa, dachówkowa, jako pokrycie dachu, na łatach drewnianych, - krokwie drewniane ułożone na połaciach dachu prostopadle do okapu, - ocieplenie wełną mineralną gr. 15 cm, ułożoną pomiędzy krokwiami dachowymi oraz elementami konstrukcyjnymi podwieszenia sufitów, - płatwie stalowe rozparte pomiędzy dźwigarami dachowymi, - dźwigary dachowe, - podsufitka. Galerie widokowe i strop partii wejściowej o konstrukcji żelbetowej, monolitycznej, płytowo-żebrowej. Ściany sali sportowej o konstrukcji szkieletowej, żelbetowej składającej się ze słupów pionowych hali oraz poziomych rygli między słupowych, wypełnionej murem ceramicznym i elementami okiennymi. 4. Roboty przewidziane do wykonania w czasie trwania roku szkolnego muszą być prowadzone w godzinach ściśle ustalonych z Użytkownikiem i Zamawiającym. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, tj.: 1) Przedmiar, 2) Mapa, Rzut, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Ww. dokumenty stanowią część umowy, a wymagania określone choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980 tytułem „Wadium – Termomodernizacja dachu budynku sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego w Bolesławcu”. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji. Dokument musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Dokument, o którym mowa w pkt. 5 ma być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: nazwę Wykonawcy, beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, oznaczenie postępowania, określenie (nazwa) przedmiotu postępowania, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności dokumentu. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej „WADIUM” wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 10. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na wskazany rachunek bankowy musi wpłynąć najpóźniej przed terminem składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 11. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VII pkt. 1 SIWZ; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt 6 SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt. 2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach