Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Żłobka Miejskiego nr 1, ul. Hubala 3 w Pruszkowie. Zadanie inwestycyjne realizowane będzie przy współfinansowaniu ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 587 244
  • Data zamieszczenia: 2020-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
    ul. Kraszewskiego
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 227 587 244
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Żłobka Miejskiego nr 1, ul. Hubala 3 w Pruszkowie. Zadanie inwestycyjne realizowane będzie przy współfinansowaniu ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ 1) docieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie tynku mineralnego, malowanie farbą silikonową, 2) ocieplenie ścian w poziomie cokołu, wykonanie tynków mozaikowych ścian cokołu, 3) ocieplenie ścian fundamentowych oraz wymiana izolacji fundamentu, 4) wykonanie opaski budynku, 5) ocieplenie stropodachu, naprawa pokrycia dachowego nad wejściem do budynku, wymiana wyłazu dachowego, 6) wymiana drzwi zewnętrznych, 7) wymiana okien PVC, które należy wyposażyć w zamki i klucze, 8)wymiana wewnętrznych parapetów okiennych, wymiana obudów na grzejniki 9) wymiana obróbek blacharskich, 10) wymiana rynien i rur spustowych na nowe z blachy stalowej ocynkowanej, 11) wymiana oświetlenia zewnętrznego budynku, wymiana skrzynki gazowej 12) wyniesienie na docieplenie otworów wentylacyjnych i zabezpieczenie kratkami stalowymi, 13) demontaż kamer, tablic i innych drobnych elementów znajdujących się na elewacji oraz ponowny montaż po zakończeniu prac dociepleniowych, przeniesienie klimatyzatorów na dach budynku, 14) wymiana zwodów pionowych o średnicy 8 mm, 15) wymiana nawierzchni chodnika w zakresie dojścia do pomieszczeń technicznych oraz od strony placu zabaw, 16) roboty instalacyjne związane z regulacją instalacji c.o. i węzła cieplnego, 17) montaż rolet zewnętrznych antywłamaniowych i wewnętrznych, 18) wymiana zewnętrznej obudowy zadaszenia oraz ścian wejścia głównego do budynku wraz z uzupełnieniem posadzki, naprawą tynków na suficie, dwukrotnym malowaniem farbą silikonową, 19) montaż daszków systemowych nad wejściami do budynku, 20) wykonanie budynku gospodarczego, 21) montaż zabudowy aluminiowej lekkiej w poziomie tarasu, 22) wymiana zabudowy aluminiowej wózkarni, 23) Podczas prowadzonych prac należy zabezpieczyć wszystkie wejścia do budynku (np. daszkiem ochronnym systemowym) oraz zastosować pełne pokrycie rusztowań siatką ochronną w celu zminimalizowania uciążliwości związanych z pracami remontowymi. 2/ Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia określa SIWZ wraz z załącznikami, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3/ Roboty składające się na przedmiot umowy należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR, ofertą, zgłoszeniem na budowę, SIWZ, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 4/ Obowiązkiem Wykonawcy jest również wykonanie wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego prowadzenia i przekazania inwestycji a mianowicie : 1) kompleksowa obsługa geodezyjna, 2) urządzenie placu i zaplecza budowy wraz zabezpieczeniem i ich likwidacją oraz zabezpieczenie do nich dostaw wody, energii elektrycznej, odprowadzenia ścieków, ogrzewania (Zamawiający nie wskazuje miejsca pod zaplecze budowy) 3) pokrycie kosztów urządzenia i utrzymania placu budowy i zaplecza(poboru wody, odprowadzenia ścieków, energii elektrycznej, ogrzewania ), 4) zabezpieczenie przed uszkodzeniem drzew, terenów zielonych, itp., 5) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 6) tymczasowe ciągi komunikacyjne, 7) ubezpieczenie budowy, 8) składowanie i wywóz wszystkich niezbędnych materiałów, śmieci oraz ich utylizacja, 9) uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy, 5/ Realizacja robót będących przedmiotem zamówienia musi być przeprowadzona zgodnie z podpisanym przez strony harmonogramem rzeczowo-finansowym. 6/ Załączone przez Zamawiającego przedmiary robót – (wyjątek stanowi przedmiar robót na regulacje instalacji centralnego ogrzewania, wg którego należy skalkulować roboty i je wykonać) – stanowią informację pomocniczą przy kalkulowaniu kosztów przez Wykonawcę. Ofertę należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej i STWiOR oraz zapisów SIWZ. 7/ Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego. Wymagany będzie przed podpisaniem umowy z Wykonawcą robót. 8/ Kosztorys szczegółowy (opisujący wszystkie parametry cenotwórcze, tj. Robociznę, Materiały, Sprzęt, Koszty pośrednie, Koszt zakupu materiałów, Zysk) posłuży do rozliczeń, w przypadku wystąpienia robót zamiennych, dodatkowych oraz odstąpienia stron od umowy. Uwaga! Wszystkie roboty będą wykonywane przy czynnym obiekcie dostępnym bez ograniczeń dla osób trzecich. Należy przewidzieć wykonanie odpowiednich, szczelnych zabezpieczeń i wydzieleń. Roboty uciążliwe muszą być wykonywane poza godzinami pracy placówki oświatowej tj. 1600-800, ewentualnie w innych godzinach/terminach po uprzednim uzgodnieniu z Użytkownikiem. W związku z planowanym prowadzeniem robót dociepleniowych na zewnątrz budynku oraz z budową budynku gospodarczego w okresie funkcjonowania Żłobka Miejskiego nr 1, należy teren budowy wygrodzić i oznakować, zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Pozostałe roboty wewnątrz budynku m.in. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana parapetów wewnętrznych i obudów na grzejniki wraz z robotami remontowymi i regulacja instalacji c.o. należy wykonać w okresie od 01.07.-28.07.2020r.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) 2) Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej Kosztorys ofertowy (na podstawie załączonego przedmiaru) traktowany będzie przez Zamawiającego, jako podstawa ustalenia zaangażowania prac przy płatnościach częściowych oraz w przypadku, o którym mowa w art. 145 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3) Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium, 4) Oświadczenie określone w pkt. 9.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24, ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału 5) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, 6) Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy) .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach