Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w Łaziskach, gm. Jakubów

Gmina Jakubów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-306 Jakubów, Mińska 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jakubów
    Mińska 15
    05-306 Jakubów, woj. mazowieckie
    REGON: 711582718
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w Łaziskach, gm. Jakubów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont świetlicy wiejskiej w Łaziskach.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1. SALA DUŻA (GŁÓWNA):1.1 Roboty rozbiórkowe: 1.1.1 Zabezpieczenie miejsca prowadzonych prac, 1.1.2 Roboty rozbiórkowe budowlane, 1.1.3 Roboty rozbiórkowe instalacji c.o. (grzejniki elektryczne), 1.1.4 Roboty rozbiórkowe instalacji elektrycznych, 1.1.5 Wywóz gruzu z kosztami utylizacji, 1.2 Roboty remontowe i renowacyjne: 1.2.1 Warstwy posadzkowe z izolacjami, 1.2.2 Roboty budowlane w zakresie remontowanych pomieszczeń, 1.2.3 Roboty montażowe instalacji c.o. (grzejniki elektryczne), 1.2.4 Roboty montażowe instalacji elektrycznych: 1.2.4.1 Instalacja oświetlenia, 1.2.4.2 Instalacja gniazd wtykowych, 1.2.4.3 Pomiary, 1.3 Instalacja klimatyzacji (bez dostawy i montażu klimatyzatorów);2. SALA MAŁA 2.1 Roboty rozbiórkowe: 2.1.1 Zabezpieczenie miejsca prowadzonych prac, 2.1.2 Roboty rozbiórkowe budowlane, 2.1.3 Roboty rozbiórkowe instalacji c.o. (grzejniki elektryczne), 2.1.4 Roboty rozbiórkowe instalacji elektrycznych, 2.1.5 Wywóz gruzu z kosztami utylizacji; 2.2 Roboty remontowe i renowacyjne: 2.2.1 Warstwy posadzkowe z izolacjami, 2.2.2 Roboty budowlane w zakresie remontowanych pomieszczeń, 2.2.3 Roboty montażowe instalacji c.o. (grzejniki elektryczne), 2.2.4 Roboty montażowe instalacji elektrycznych: 2.2.4.1 Instalacja oświetlenia, 2.2.4.2 Instalacja gniazd wtykowych, 2.2.4.3 Pomiary; 2.3 Instalacja klimatyzacji (bez dostawy i montażu klimatyzatora);3. Szczegółowy zakres robót określony jest w przedmiarze robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić wszystkie prace (roboty) w taki sposób, aby zapewnić pełne bezpieczeństwo użytkowników obiektu i obsługi. W każdym przypadku należy odpowiednio zabezpieczyć teren prowadzonych robót.5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przy jednoczesnym zachowaniu najlepszych standardów z zakresu fachowości i praktyki inżynierskiej, jakich wymaga realizacja prac wchodzących w skład przedmiotu umowy oraz wszelkimi obowiązującymi przepisami prawa i normami.6. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji technicznej, SWZ, jak również koszty w nich nie ujęte, bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania.7. Inwestycja realizowana będzie w miejscowości Łaziska 27, gmina Jakubów.8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia – 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.9. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Warunkiem zastosowania materiału lub urządzenia równoważnego jest spełnienie łącznie następujących warunków:a) materiał (zamiennie produkt) lub urządzenie równoważne musi zapewnić osiągnięcie tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,b) materiał lub urządzenie równoważne musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR,c) równoważne materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,d) wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, jest zobowiązany uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ,e) wykonawca jest zobowiązany wykazać równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń.10. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w pkt. VI pdkt 2 SWZ opisu przedmiotu zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego Wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 10, na miejscu realizacji zamówienia w celu weryfikacji czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami zatrudnionymi przez Wykonawcę na umowę o pracę. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących zamówienie, Zamawiający wzywa Wykonawcę do pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas Kontroli Zamawiającego.12.Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę. 13.W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa w ust. 10-12, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.12.Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 13. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących względów: Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE ). Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:a) przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sobą związanych, rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót wykonywanych przez różnych wykonawców,b) przy tego typu robotach (równoległe wykonywanie prac z różnych branż) nie ma możliwości jednoznacznego określenia zasad odpowiedzialności za jeden plac budowy (przekazany byłby równolegle wielu wykonawcom), nie jest także możliwe rozgraniczenie odpowiedzialności wielu kierowników budowy,c) przy tego typu robotach wykonywanych przez różnych wykonawców nie możliwe byłoby jednoznaczne określenie zasad odpowiedzialności OC (np. w razie jednoczesnego wykonywania robót przez wielu wykonawców utrudnione byłoby ustalenie podmiotu odpowiedzialnego za szkody objęte polisą OC.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach