Przetargi.pl
Remont szatni w budynku Centrum Nauki Kopernik przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 w Warszawie

Centrum Nauki Kopernik ogłasza przetarg

  • Adres: 00-390 Warszawa, Wybrzeże Kościuszkowskie 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Nauki Kopernik
    Wybrzeże Kościuszkowskie 20
    00-390 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 140603313
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury wpisana do RIK

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont szatni w budynku Centrum Nauki Kopernik przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa szatni przy wejściu głównym do budynku Centrum Nauki Kopernik ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 w Warszawie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w:1) Załączniku nr 1: Opisie przedmiotu zamówienia wraz załącznikami:a) załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia: dokumentacja projektowa;b) załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;c) załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia: przedmiar robót.2) Załączniku nr 2: Projektowanych postanowieniach umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w następującej wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:• SWIFT: ALBPPLPW• IBAN: 71 2490 0005 0000 4600 4363 5859• Tytuł: wadium – znak sprawy: DZP.260.51.2024.KZ2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego.5. Wadium winno być wniesione na cały okres związania ofertą.6. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2)-4), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, przy czym:1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanychz postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich;2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie.3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale w formie elektronicznej wraz z ofertą za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kopernik7. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wystąpić odpowiednio do gwaranta lub poręczycielaz żądaniem zapłaty wadium, jeżeli, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowaw art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 2) i 3) ustawy Pzp, Zamawiający jest zobowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wystąpić odpowiednio do gwaranta lub poręczycielaz żądaniem zapłaty wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.9. Złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust.2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na kompleksowej adaptacji lub przebudowie całości lub części budynku użyteczności publicznej o wartości brutto co najmniej 300 000 zł każda (a przypadku jeżeli wartość została wyrażona w walucie obcej Zamawiający dokona przeliczenia wg średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie zamówień publicznych).UWAGA:(1) Przez jedną robotę budowlaną rozumie się robotę budowlaną wykonaną na podstawie odrębnej umowy, zlecenia na rzecz podmiotu innego niż Wykonawca lub podmioty kapitałowo powiązane w Wykonawcą.(2) Pod pojęciem „budynek użyteczności publicznej” rozumie się - budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U z 2022 poz. 1225 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach